Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (13286)

Vierailija
3541/13286 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin Hbl:stä kahden kuukauden ilmaisen kokeilun kun halusin lukea Nordiksen keikka-arvostelun. Sen jälkeen olen saanut lukea myös sommarprat-juttuja. Toivottavasti vielä jotain ennen kuin 2 kk tulee täyteen.

Vierailija
3542/13286 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hatunnosto hänelle, joka lanseerasi termit K-, A- ja J-vitamiini!  J-vitamiinista tulee mieleen instassa keväällä ollut kommentti "You had me at Nåjaa"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3543/13286 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otin Hbl:stä kahden kuukauden ilmaisen kokeilun kun halusin lukea Nordiksen keikka-arvostelun. Sen jälkeen olen saanut lukea myös sommarprat-juttuja. Toivottavasti vielä jotain ennen kuin 2 kk tulee täyteen.

Sieltähän löytyy valtavasti artikkeleita ja hjaastatteluja vuosien varrelta kun kirjoittaa hakuun Humorgruppen KAJ. 

Maksullisuudesta sanoisin, että kaikki lehdet tarvitsevat tuloja voidakseen toimia ja pieni kielialue ei auta kun pitäisi saada mainostajia. Ei se Hesarikaan kaikkea ilmaiseksi anna, vaikka onkin isompi lehti. 

Vierailija
3544/13286 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltähän löytyy valtavasti artikkeleita ja hjaastatteluja vuosien varrelta kun kirjoittaa hakuun Humorgruppen KAJ. 

Maksullisuudesta sanoisin, että kaikki lehdet tarvitsevat tuloja voidakseen toimia ja pieni kielialue ei auta kun pitäisi saada mainostajia. Ei se Hesarikaan kaikkea ilmaiseksi anna, vaikka onkin isompi lehti. 

Ymmärrän että lehti tarvitsee maksavia tilaajia. Minulla ei ole kuitenkaan varaa maksaa toista päivälehteä ja otan mieluummin Hesarin. Kun kerran tarjoavat maksutonta kokeilua, hyödynnän ilomielin.

Vierailija
3545/13286 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli muuten mielenkiintoinen (KAJ:n osuus alkaa n. 28 min kohdalla):

https://malaxtv.fi/video/sandning-11-2-2024/?fbclid=IwY2xjawMINAVleHRuA…

Keikka Åminnessa ilmeisesti jonkun verran ennen Karar i arbeit -levyn julkaisua. Muun muassa Vems pojk e du, jossa Kevin ja Axel myös soittivat, Dågär åt böndrinin varmaan ensimmäisiä esityksiä ja mielekiintoiset haastattelupätkät. Mutta lopussa ilmeisesti soittivat jonkun coverin, jota ei kuvattu, vitsit jos se löytyisi jostain.

Vierailija
3546/13286 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän että lehti tarvitsee maksavia tilaajia. Minulla ei ole kuitenkaan varaa maksaa toista päivälehteä ja otan mieluummin Hesarin. Kun kerran tarjoavat maksutonta kokeilua, hyödynnän ilomielin.

Juu, ehdottomasti kannattaa hyödyntää kokeilut. Muistakin lehdistä voi saada niitä. Lisäksi on kirjastojen lehtipalvelut. Taisin keväällä maksaa Vasabladetista kuukauden ja luin kaiken mitä arkistosta löytyi.

Vierailija
3547/13286 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleen, kun noita paikallisteeveen juontajia katsoo, niin ymmärtää täysin, mistä se yksi Jakobin parodiahahmo on saanut inspiraationsa. :D

Vierailija
3548/13286 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties linkattu tänne jo aiemmin, mutta tämä on niin UPEA

Vierailija
3549/13286 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, kiertueväsymys Nordiksella toimittajan mielestä.... 🤔 

Nordis konsertti oli 2.7.2025. Mitä näitä viimeisimpiä keikkavideoita esim. Porvoosta ja Åminnesta on nähty, niin käsittämättömällä energialla pojat edelleen painavat. Ehkä ovat tässä vaiheessa jo väsyneitäkin, mutta se ei esiintymisessä mun mielestä näy millään tavalla nytkään, yli kuukausi Nordiksen jälkeen. Ihmettelen heidän jaksamistaan! 

Vierailija
3550/13286 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen et pääse eroon lehtitilausmyyjästä. Soittelee sitkeästi vuodesta toiseen, aina eri numerosta. Hbl:n kriitikko Otto Ekman ei erityisemmin pidä KAJ'sta, mutta ei hän ole laulujen sanoituksiin perehtynytkään. Hän arvostelee siis vain ilmiötä.

Vierailija
3551/13286 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keikka Åminnessa ilmeisesti jonkun verran ennen Karar i arbeit -levyn julkaisua. Muun muassa Vems pojk e du, jossa Kevin ja Axel myös soittivat, Dågär åt böndrinin varmaan ensimmäisiä esityksiä ja mielekiintoiset haastattelupätkät. Mutta lopussa ilmeisesti soittivat jonkun coverin, jota ei kuvattu, vitsit jos se löytyisi jostain.

Suurkiitos tästä, en ollut ennen nähnytkään. Niin hauska! Meinasi eilen yöunet jäädä lyhyeen kun rupesin katsomaan sitä myöhään.

Vierailija
3552/13286 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurkiitos tästä, en ollut ennen nähnytkään. Niin hauska! Meinasi eilen yöunet jäädä lyhyeen kun rupesin katsomaan sitä myöhään.

Ei ihme, että viime viikonloppuna Åminnessä on ollut niin hyvä meno kun he tässäkin sanovat, että siellä on turvallista kokeilla uusia ideoita tutun yleisön edessä.

Vierailija
3553/13286 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen et pääse eroon lehtitilausmyyjästä. Soittelee sitkeästi vuodesta toiseen, aina eri numerosta. Hbl:n kriitikko Otto Ekman ei erityisemmin pidä KAJ'sta, mutta ei hän ole laulujen sanoituksiin perehtynytkään. Hän arvostelee siis vain ilmiötä.

Mulla oli keväällä tuo kahden kuukauden kokeilutilaus, ei mulle kyllä oo kukaan sieltä soitellut vaikka tilaus päättyi jo pari kuukautta sitten.

Vierailija
3554/13286 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo, kiertueväsymys Nordiksella toimittajan mielestä.... 🤔 

Nordis konsertti oli 2.7.2025. Mitä näitä viimeisimpiä keikkavideoita esim. Porvoosta ja Åminnesta on nähty, niin käsittämättömällä energialla pojat edelleen painavat. Ehkä ovat tässä vaiheessa jo väsyneitäkin, mutta se ei esiintymisessä mun mielestä näy millään tavalla nytkään, yli kuukausi Nordiksen jälkeen. Ihmettelen heidän jaksamistaan! 

Kyllä he varmasti väsyneitä alkavat jo olla. Heillä on takana puoli vuotta aikamoista hurlumheitä. Mellot, Karar i arbeit-tourin viimeistely, Euroviisuvalmistautuminen, Pre partyt, viisut, Sauna tour kahdessa eri maassa+Muut kesän esiintymiset... ovat aikamoisia supermiehiä mikäli ei väsymys yhtään painaisi. Mutta heillä on ilmiömäinen kyky peittää tuo väsymys keikoilla! Keikoilla heillä on aivan tajuton energia, keikkojen ulkopuolisilla videoilla vaikuttavat vähän väsyneemmiltä. Mutta keikat vetävät tinkimättömällä energialla!

Vierailija
3555/13286 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella että tämä kaikki on ehtinyt tapahtua puolessa vuodessa. Tässä on tapahtunut niin paljon, että vaikea uskoa että vain puoli vuotta sitten he valmistautuivat kaikessa rauhassa tulevaan Mello-semifinaaliin autuaan tietämättöminä siitä mitä heillä on edessään tulevina kuukausina. Miten voi tapahtua näin paljon puolessa vuodessa?

Vierailija
3556/13286 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tämähän on kiva! Ihana akustinen versio Vems pojk e du biisistä. Jostain näitä taltiointeja näköjään vaan putkahtelee esiin meidän KAJ-nälkäisten kuulijoiden iloksi 😊. Ja sehän on vaan mukavaa se. 

Vierailija
3557/13286 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axel oli Ruotsin aamutelkkarissa haastattelussa (ruotsalaisen kalenterin mukaisen) Kaj'n nimipäivän kunniaksi. Facebookin ryhmästä löytyy klippi. Osaisko joku ruotsia minua paremmin ymmärtävä tiivistää mitä Axel kertoi?

Vierailija
3558/13286 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhui ilmeisesti kiertueesta ja kuninkaallisten tapaamisesta mutta sen tarkemmin en itse ymmärtänyt 

Vierailija
3559/13286 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä, että KAJ on sentään tällä tavoin KAJ'n päivänä noteerattu Ruotsin TV:ssä. Täysin ansaittua! Jos KAJ'n kansansuosio vielä tästä eteenpäin jatkuu, pitää Ruotsinkin median (ja niiden kriitikoiden) pikkuhiljaa alkaa tarkistella asenteitaan tätä Suomesta tulevaa huippulahjakasta kolmikkoa kohtaan. Ehkä alkavat löytää KAJ:n musiikista muutakin, kuin huvipuistoihin sopivaa genretöntä  lapsiperhevitsailua. 

Tuolla fanisivuilla on oltu vähän nyreissään, kun joku ruotsalaistoimittaja oli artikkelissaan ihmetellyt, kun tälle kesälle ei keneltäkään tullut yhtään ns. kesähittibiisiä. Yleensä aina joku artisti sellaisen julkaisee. Fanit kummeksuvat, että eipä sitten toimittajalle tullut mieleen tämä kohta 100 milj. striimauksen BBB  (tai mahdollisesti Mosquito...), joka on soinut kesän mittaan ahkerasti KAJ'n keikoilla ympäri Ruotsia ja muuallakin, ja taitaa edelleen olla Ruotsissa striimausten top 20:ssa.

(Ai niin, mutta BBB'hän julkaistiin jo keväällä, todellakin.... Kukapa sitä nyt kesällä enää kuuntelisi... ainakaan toimittajan mielestä) 

Vierailija
3560/13286 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on yhden hitin biisi, mutta panostavat ruotsin kielisiin alueisiin. 

Jotenkin tuntuu, etteivät ole kiinnostuneita suomen kielisestä alueesta ja konsertit ovat jääneet jotenkin etäiseksi, koska eivät panostaa suomen kielisiin alueisiin, vaikka tv haastattelujen perusteella kaikki heistä puhuvat ymmärrettävää ja jopa hyvää suomea, mutta jostakin syystä he eivät halua käyttää sitä. Eikä myöskään englantia. 

Kaj jäsenet ovat kaikki hyvin lahjakkaita tyyppejä ja kysyntää varmasti on ja siksi ei jää viimeiseksi hitiksi, ainakaan Vöyryllä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme