Silmälasit valuu ja valuu aina vaan!
Sain uudet edellisten huonosti istuvien tilalle ja nämä uudetkin vaan valuu. :( Olen joutunut käymään tämän rumban takia jo 6 kertaa liikkeessä. Kohta tulee seitsemäs kerta, koska eihän lasien kuulu valua?
Kommentit (19)
Ei kuulu valua. Jos on muovikehykset, niiden pitää olla juuri oikean kokoiset tai muuten ne valuu. Niihin voi tosin asennuttaa nenätyynyt, jos niitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu valua. Jos on muovikehykset, niiden pitää olla juuri oikean kokoiset tai muuten ne valuu. Niihin voi tosin asennuttaa nenätyynyt, jos niitä ei ole.
Metallikehykset ja silikoniset nenätyynyt. Ap
Harmittaa tosi paljon. :/ Joskus aiemminkin ollut lasit ja silloin sain kerralla hyvät ja ei tarvinut käydä edes säädättämässä. Ap
Saako jostain mittojen mukaan noita mulla valuu aina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nenätyynyt saattavat olla vääränkokoiset. Itselläni oli aluksi liian isot, joten silmälasit valuivat. Vaihdettiin kaikista pienimpään kokoon ja heti helpotti. Ei valu enää.
Vierailija kirjoitti:
eBayssa silikoniset liimattavat läpinäkyvät nenätyynyt maksavat alle euron. Käytän niitä aurinkolaseissa koska minun nenän selkäni on liian kapea tavallisiin halpisautinkolaseihin.
Vierailija kirjoitti:
Saako jostain mittojen mukaan noita mulla valuu aina
Ei kai tietääkseni saa. Niitä on valmiiksi eri kokoisia linssien ja nenänsillan leveydeltä ja sankojen pituudelta. Ap
Vierailija kirjoitti:
jesaria pari kiekkaa pään ympäri ja pysyy
Ehkä maailman vittumaisin päivä taas hetkeen aikaan ja tämä pelasti! Päivän naurut!!!!!!!!!!!! Kiitos!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nenätyynyt saattavat olla vääränkokoiset. Itselläni oli aluksi liian isot, joten silmälasit valuivat. Vaihdettiin kaikista pienimpään kokoon ja heti helpotti. Ei valu enää.
Hetkonen. Näissä onkin isommat nenätyynyt mitä niissä ekoissa. Paitsi että ne ekatkin valui. Niissä oli kyllä ilmeisesti liian lyhyet sangat ja ne oli myös liian kapeat minun kasvoille, että valuivat todennäköisesti siksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eBayssa silikoniset liimattavat läpinäkyvät nenätyynyt maksavat alle euron. Käytän niitä aurinkolaseissa koska minun nenän selkäni on liian kapea tavallisiin halpisautinkolaseihin.
Minäkin olen tilannut niitä ebäystä ja toimivat joissakin laseissa oikein hyvin. Mutta ihan oikeat tyynytkin voi optikolla laitattaa.
Mulla loppui valuminen silikonisilla nenätyynyillä. Sankojenkin pitäisi kaartua kunnolla korvien taa, että sieltäkin tulee tukea, joissakin malleissahan on aina suorat sangat.
Laita puuteria tai mattapinnan antavaa voidetta nenätyynyjen kohdalle nenänvartta. Kitka auttaa laseja pysymään paremmin paikallaan.
Sulle on myyty väärän kokoiset sangat. Pyydä että ne vaihdettaisiin oikean kokoisiin tai kaupan purkua.
Joskus valutan silmälaseja tahallani ja tuijotan sankojen yli keskustelukumppania. Näytän viisaalta näin ja saan enemmän arvovaltaa.
Aika usein unohdan käyttää silmälaseja. Tosin silloin en näe vastaantulevia ihmisiä. Haittaako se nyt niin, jos ei näe moikata tuttuja. Näen muuten ihan hyvin, hiukan blurrina vain, mutta ei minua haittaa. Kaikki ympärillä on mukavan pehmeätä ja sameaa. Toisaalta ihan kiva, kun digiaikakautena kaikki kuvat ovat superteräviä.
Onko muita kikkoja, ku nenätyynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla kehysten koko väärä.
Tai entäs jos aisoja sieltä korvanpuoleisesta päästä väännetään vähän lyhyemmiksi.
Huonosti tukevat sitten korvien takaa. Itsellä huomannut kuitenkin, että jos kasvoja ei pese saippualla joka päivä, niin ihon rasvaisuus aiheuttaa liukumista myös. Pesun jälkeen kehykset ottaa hyvin kiinni ihoon. Toki kehysten painokin varmaan osittain vaikuttaa, onko painavat? Painovoima vie.
Korjasin vaimoni lasien valumisongelman kutistemuovilla :-)
Auton sähköliitoksiin tarkoitetuilla "muovisukilla", joista valitsin oikeankokoiset, tökkäsin sankoihin ja lämmitin hiustenkuivaajalla.
Tarttuvat hieman tahmeina paremmin korvien taakse, eivätkä luista pois paikoiltaan kuin liukas muovi joka niissä alunperin oli.
jesaria pari kiekkaa pään ympäri ja pysyy