Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (21862)

Vierailija
21641/21862 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos haastattelun referoinnista. En itse päässyt kuuntelemaan sitä. Kiinnostavia juttuja siinä.

Naurattaa tuo mainittu taksikuski, joka tiesi KAJ:n muttei tunnistanut Jakobia.

Heidän arkiset siviiliminänsä siviilivaatteissa ovat niin erilaiset kuin lavahahmot, että mä ymmärrän hyvin taksikuskia. Me kajahtaneet toki tunnistettaisiin heidät pilkkopimeässä ja sidotuin silmin, mutta on olemassa myös ns. tavallisia kansalaisia, joilla saattaa elämässä olla muutakin sisältöä kuin poikien jokaisen kulmakarvojen värähdyksen tarkkailu.

Kertoihan Kevinkin taannoin, kuinka hän koiraa ulkoiluttaessaan kerran pysähtyi juttelemaan jonkun toisen narunjatkeen kanssa. Tämä toinen kertoi muun rupattelun lomassa kuulleensa, että sen vöyriläisen viisuyhtyeen jäsen käy samassa koirapuistossa ja kysyi, tietäisikö Kevin, kuka niistä kolmesta. Kevin pahoitteli, ettei hänellä ole asiasta tietoa.

Kuuntelin nyt tuon aamuisen radiohaastattelun. Taksikuski oli suomenruotsalainen ja kysyi missä esityksessä Svenskanissa Jakob esiintyy. Hän kertoi, mutta esitys ei ollut kuskille tuttu. Sitten kuski sanoi, että Jakob kuulostaa vähän ”pampaslaiselta” ja kysyi onko ottanut KAJ:lta vaikutteita (jos nyt ymmärsin tämän kohdan oikein).

Missä sen haastattelun voi kuunnella?

Vierailija
21642/21862 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos haastattelun referoinnista. En itse päässyt kuuntelemaan sitä. Kiinnostavia juttuja siinä.

Heidän arkiset siviiliminänsä siviilivaatteissa ovat niin erilaiset kuin lavahahmot, että mä ymmärrän hyvin taksikuskia. Me kajahtaneet toki tunnistettaisiin heidät pilkkopimeässä ja sidotuin silmin, mutta on olemassa myös ns. tavallisia kansalaisia, joilla saattaa elämässä olla muutakin sisältöä kuin poikien jokaisen kulmakarvojen värähdyksen tarkkailu.

Kertoihan Kevinkin taannoin, kuinka hän koiraa ulkoiluttaessaan kerran pysähtyi juttelemaan jonkun toisen narunjatkeen kanssa. Tämä toinen kertoi muun rupattelun lomassa kuulleensa, että sen vöyriläisen viisuyhtyeen jäsen käy samassa koirapuistossa ja kysyi, tietäisikö Kevin, kuka niistä kolmesta. Kevin pahoitteli, ettei hänellä ole asiasta tietoa.

Kuuntelin nyt tuon aamuisen radiohaastattelun. Taksikuski oli suomenruotsalainen ja kysyi missä esityksessä Svenskanissa Jakob esiintyy. Hän kertoi, mutta esitys ei ollut kuskille tuttu. Sitten kuski sanoi, että Jakob kuulostaa vähän ”pampaslaiselta” ja kysyi onko ottanut KAJ:lta vaikutteita (jos nyt ymmärsin tämän kohdan oikein).

Yle Areena X3M Morgon lähetyksessä. Se on ärsyttävästi pätkittynä sinne lähetyksen kohtiin noin 1,5 tunnista alkaen ja jatkuen n. 2:15 asti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21643/21862 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yle Areena X3M Morgon lähetyksessä. Se on ärsyttävästi pätkittynä sinne lähetyksen kohtiin noin 1,5 tunnista alkaen ja jatkuen n. 2:15 asti

Ok, kiitos!

Vierailija
21644/21862 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsdä Jakobin omia tunnelmia eilisillalta.

https://www.instagram.com/reel/DdbjJsRgFN9/

Vierailija
21645/21862 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin onnellisena siitä, että hänen suuri soolonumeronsa meni hyvin. Onneksi valitsivat rooliin Jakobin eikä Tommya, joka olisi ruvennut kehumaan itseään heti lavalla biisin jälkeen.

Vierailija
21646/21862 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin onnellisena siitä, että hänen suuri soolonumeronsa meni hyvin. Onneksi valitsivat rooliin Jakobin eikä Tommya, joka olisi ruvennut kehumaan itseään heti lavalla biisin jälkeen.

Kuitenkin joskus vaikutti siltä että lavalla on kyllä (nuorempi) Tommy eikä Jakob, lippis+farkut sekoittavat aivot.

Vierailija
21647/21862 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin joskus vaikutti siltä että lavalla on kyllä (nuorempi) Tommy eikä Jakob, lippis+farkut sekoittavat aivot.

Jossain somen syövereissä on video Teatrosta, jossa Tommy lipittää pullolisen yhdellä vedolla ja kuvatekstinä on Jakob Norrgård has left the building.

Vierailija
21648/21862 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoileri: Oli muuten erittäin hauskaa nähdä miten Mårten käyttäytyy tuon trooppisen show'n aikana. Muistuttaa aika voimakkaasti kaj-keikkojen eturiveissä olevaa porukkaa, mietin nyt onko se mahdollisesti vaikuttanut siihen miten Jakob esiintyy siellä. Jos joku menee teatteriin, katsokaa

Vierailija
21649/21862 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri ilmestyi Hublan arvio. En pääse lukemaan kuin otsikon, mutta se on erittäin positiivinen.

https://www.hbl.fi/kultur/ni-kan-pusta-ut-hajpade-anglagard-ar-en-succe/

Erinomainen arvio ja Jakobkin saa kovasti kehuja. Ilmeisesti koko joukko on korkeatasoinen. Erityisesti odotan nyt "ukkojen" osuutta. Niin paljon heitä on kehuttu.

Ukot on mullakin fokuksessa, lankesin ihan loveen kun näin sen videon (harjoituksista) heidän duetostaan. Man kan verkligen älska en gubb.

Vierailija
21650/21862 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain somen syövereissä on video Teatrosta, jossa Tommy lipittää pullolisen yhdellä vedolla ja kuvatekstinä on Jakob Norrgård has left the building.

Mä en oo ikinä uskonut niihin kehostapoistumiskokemuksiin, joista puhutaan ja netissäkin kerrotaan. Mutta Teatron jälkeen on pakko, kun on sen itse nähnyt. Väestönvaihtoteoriakin näyttää olevan totta, ainakin yksilötasolla.

Vierailija
21651/21862 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri ilmestyi Hublan arvio. En pääse lukemaan kuin otsikon, mutta se on erittäin positiivinen.

Erinomainen arvio ja Jakobkin saa kovasti kehuja. Ilmeisesti koko joukko on korkeatasoinen. Erityisesti odotan nyt "ukkojen" osuutta. Niin paljon heitä on kehuttu.

Ukot on mullakin fokuksessa, lankesin ihan loveen kun näin sen videon (harjoituksista) heidän duetostaan. Man kan verkligen älska en gubb.

Minä olen nähnyt Nicke Lignellin Svenskanin Me and my Galissa 30 vuotta sitten. Se oli "sankarirooli" silloin.

Vierailija
21652/21862 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi siltä että Jakob on laihduttanut roolia varten. Ja treenannut vatsaa. 

Vierailija
21653/21862 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nähnyt Nicke Lignellin Svenskanin Me and my Galissa 30 vuotta sitten. Se oli "sankarirooli" silloin.

Mä muistan hänet monesta roolista. Hän oli nuorena tosi charmantti, tai on tietysti vieläkin. Mutta siis nuorempana ihan perfect sankarirooleissa.

Vierailija
21654/21862 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SVT:llä (svtplay .se) tänä perjantai-iltana, "kan ses i hela världen", Skavlan-haastatteluohjelma. Mm. Måns Zelmerlöw i sin första tv-intervju efter skandalerna och den infekterade familjestriden som parkerade en tjugo år lång karriär som folkkär artist. 

Vierailija
21655/21862 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiinko antaa kehorauha kaikille ja lopettaa tuo yksi keskustelujuonne tähän. Haluaisitko, että omaa kehoasi ja sen mahdollisia muutoksia puitaisiin, nimeltä mainiten, julkisella keskustelupalstalla?

Vierailija
21656/21862 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

På spåret'in alkamisesta muistutettiin 19.30 Yle Femman uutisten lopputekstien jälkeen, kuvassa meidän kaksikkomme sekä tuomari ja yksi muu osallistuja. 

Vierailija
21657/21862 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhin muistoni Nicke Lignellistä on 1998 elokuvasta Underbara kvinnor vid vatten (Monica Fagerholmin kirjaan pohjautuva). 

Vierailija
21658/21862 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

På spåret'in alkamisesta muistutettiin 19.30 Yle Femman uutisten lopputekstien jälkeen, kuvassa meidän kaksikkomme sekä tuomari ja yksi muu osallistuja. 

Hyvä muistutus. Ihan outo ohjelma mulle, mutta täytyypä tutustua, jotta pääsee ideasta kärryille jo ennen kuin Axel ja Jakob asettuvat puolustamaan Suomen värejä kilpailussa.  :)

Vierailija
21659/21862 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä muistutus. Ihan outo ohjelma mulle, mutta täytyypä tutustua, jotta pääsee ideasta kärryille jo ennen kuin Axel ja Jakob asettuvat puolustamaan Suomen värejä kilpailussa.  :) 
Jossakin sanottiin poikien (Axelin?) huomauttaneen, että eihän Mello-tähdiltä paljoa odoteta, niinpä yksikin oikea vastaus on jo voitto heille... 

Vierailija
21660/21862 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nicke Lignell ja Birthe Wingren olivat keskeisissä rooleissa elokuvassa Colorado Avenue (2007), joka perustuu Lars Sundin kirjoihin ja jonka teatteriversio (eri näyttelijät kuin filmissä) oli Wasa Teaterin yleisöennätys kunnes vöyriläiset pistivät ennätykset uusiksi.