Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (21862)

Vierailija
21861/21862 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muuten pernannon takaosan paikat Svenskanissa hyviä, onko niistä hyvä näkyvyys? Pohdiskelen tässä millaisen paikan haluaisin. Mieluiten varmaan pernannon etu- tai keskiosa, mutta jos ne ei onnistu niin onko parvet vai takapermanto parempia? Toivoisin näkeväni myös tekstit.

Itse olin permannon takakaarteessa ja sieltä näki oikein mainiosti! Tekstityksetkin näkee permannolla parhaiten takaosasta, ne on lavan yläpuolella aika korkealla joten mitä edempänä, sitä enemmän pitää käännellä päätä.

Vierailija
21862/21862 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/Ddi0M2btCWO/
Aftonbladetista tuore Jakobin haastattelupätkä aiheesta, joka täälläkin on puhuttanut viime päivinä. Aihe ei tunnu olevan hänelle kiusallinen tai epämukava.

Minä en voi muuta sanoa kuin, että tulen vaan niin hyvälle tuulelle hänen katsomisestaan ja kuuntelemisestaan.

Sama. Aina niin hyväntuulinen ja positiivisesti suhtautuva. Ja vaikka joku tykkäisi miten huonoa hyvänsä, niin silti sanon tämän: nuo silmät!!! 

Kun puhuin aiemmin kehorauhan punnitsemisesta muita tärkeitä asioita vasten, niin en tarkoittanut että aina pitäisi harkita tuhannen tarkkaan ja pienimmänkin ikävän tulkinnan riskin takia pidättäytyä kokonaan. Vaan että pitää punnita, mitä ehkä menetetään jos tavoitellaan yksinomaan kehorauhan ideaalia. Ja onko jossain tilanteessa kenties jokin muu asia tärkeämpi. Esimerkiksi menetetään spontaanius, iso osa ilosta, ja ihmisten terve itsevarmuus, jos täytyy joka kerta erikseen miettiä, sopiiko mainita, että jollakulla on paitsi nobelin arvoinen hymy niin myös silmät, jotka tarvitsisivat oman palkintonsa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla