Millaista elämää viisikymppiset elää?
Kommentit (164)
Mukavaa elämää. Nuorimmainen on 3v ja vanhin 12v. Itse olen 49v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Mitä raivoat? Ei kaikki elä elämäänsä samaa rataa kuin sinä. Turha siitä on kiukutella, että osa eli ensin nuoruutensa ja teki lapset vasta sitten. Ensisynnyttäjien keski-ikä on nykyisin jo yli 30, joten ei ole mitenkään tavatonta että 5kymppisellä on vielä pieniä lapsia. *
Paskafoorumin lainaustoiminto ei taas toimi. Raivosinko? Lähinnä totesin. Ja kuten ketjusta saattaa huomata, aika monella tosiaan on jo isot/aikuiset lapset. Lähinnä kiinnitin huomiota siihen, että aika monella se perhe-elämä tosiaan on jo _ohi_.
Niin? Miksi sitten raivosit siitä, että mainittiin perhe-elämästä? Mikä juuri siinä meni sinulla noin pahasti ihon alle?
Häh? Yhäkään en ole raivonnut, ja mielentila on lähinnä uninen. Luepa ketju alusta saakka.
Vierailija kirjoitti:
Aika samanlaista kuin nelikymppisenäkin, lapsia asuu vielä kotona. Lainaa on vielä reippaasti. Omat vanhemmat ovat eläkkeellä, ja itsellähän on vielä työelämää jäljellä melkein parikymmentä vuotta.
Ihan kauhea tilanne. Olen pahoillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Mitä raivoat? Ei kaikki elä elämäänsä samaa rataa kuin sinä. Turha siitä on kiukutella, että osa eli ensin nuoruutensa ja teki lapset vasta sitten. Ensisynnyttäjien keski-ikä on nykyisin jo yli 30, joten ei ole mitenkään tavatonta että 5kymppisellä on vielä pieniä lapsia. *
Paskafoorumin lainaustoiminto ei taas toimi. Raivosinko? Lähinnä totesin. Ja kuten ketjusta saattaa huomata, aika monella tosiaan on jo isot/aikuiset lapset. Lähinnä kiinnitin huomiota siihen, että aika monella se perhe-elämä tosiaan on jo _ohi_.
Niin? Miksi sitten raivosit siitä, että mainittiin perhe-elämästä? Mikä juuri siinä meni sinulla noin pahasti ihon alle?
Häh? Yhäkään en ole raivonnut, ja mielentila on lähinnä uninen. Luepa ketju alusta saakka.
"En tajua miksi tuota perhejargonia pitää ängetä joka paikkaan!"
Kyllä tuo aika vahvasti raivoamiselta kuulostaa, kun pitää ihan huutomerkkiä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On eroa onko 1970 syntynyt boomeri vai 1979 syntynyt keski-ikäistyvä.
1979 syntynyt on ollut jo vuosia keski-ikäinen.
No ei kyllä ole.
Sori, mutta kyllä vaan on. Keski-ikä alkaa nelikymppisenä. 1979 syntynyt täyttää tänä vuonna 46 eli on jo lähempänä viittäkymmentä kuin neljääkymmentä.
Alkuvuonna 1970 syntyneet ovat jo kuusissakymmenissä, eli vanhuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ole.
Sori, mutta kyllä vaan on. Keski-ikä alkaa nelikymppisenä. 1979 syntynyt täyttää tänä vuonna 46 eli on jo lähempänä viittäkymmentä kuin neljääkymmentä.
Ei nyt sentään vielä vanhuksia :D 1970 syntynyt täyttää tänä vuonna 55v. Vanhainkodin alaikärajaan on vielä 10v matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ole.
55v vanhus? Oletko sinä 10-vuotias vai miksi tuollaisia höpötät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä selvä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika samanlaista kuin nelikymppisenäkin, lapsia asuu vielä kotona. Lainaa on vielä reippaasti. Omat vanhemmat ovat eläkkeellä, ja itsellähän on vielä työelämää jäljellä melkein parikymmentä vuotta.
Ei tässä mitään, itse olen hyvin pahoillani sinun tilanteestasi, saa kiitolliseksi siitä mitä itsellä on. Voimia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ole.
Höpöhöpö lapsonen. 1970 syntyneet ovat vielä työelämässä. Eläkeikään on noin 15v. Hyvin kaukana vanhuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla. Elän oikein onnellista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Upeaa! Rahaa on ja elämä on täynnä mahdollisuuksia! Seksikin on hyvää, kun ei ole nuoruuden paineita vaan voi vapautuneesti vain nauttia!
Ei kai tuon ikäiset enää seksin päälle ymmärrä? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upeaa! Rahaa on ja elämä on täynnä mahdollisuuksia! Seksikin on hyvää, kun ei ole nuoruuden paineita vaan voi vapautuneesti vain nauttia!
Voi lapsikulta, tässä iässä seksielämä on parhaimmillaan! On jo kokemusta ja itsetuntemusta eikä tarvitse enää miettiä, että taapero tulee keskeyttämään tms. Voi nauttia täysin rinnoin!
Ihan tavallista. Töihin pitää mennä, mutta on varaa välillä ottaa omaa lomaa. Ei kipuja, ei lääkityksiä. Raha-asiat kunnossa. Parisuhde kunnossa ja seksi kivaa.
Lapsi just 18, lukiolainen ja autokoulua makselen nyt kesällä.
Auton vaihtoa mietin.
Vierailija kirjoitti:
Vapaata elämää. Lapset ovat jo aikuisia ja omillaan mutta vielä ei ole lapsenlapsia. Parisuhde on ok kaikinpuolin. Talous on kunnossa. Töissä ei tarvitse enää käydä koska sijoitussalkku riittää elättämään meidät täysin. Pari pientä perintöäkin on saatu eli valitettavasti molempien vanhemmat ovat jo kuolleet. Jonkin verran matkustellaan. tykätään hyvästä ruuasta ja viineistä. Festareillakin käydään yhä. Minä olen 56v ja mies pari vuotta vanhempi. Terveys on vielä ok ja se onkin tärkeintä tässä vaiheessa elämää. Koti on kiva isohko keskustakoti. Tavoitteena muutto toiseen kaupunkiin parin vuoden sisällä. On haaveita ja tavotteita.
Ootte semmosii pulskii ja lepposii?
Mies on kaljamahainen kaljupää ja sinulla on marimekon xxl tunika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ymmärränkö, mutta lokakuussa syntyy 4s lapsemme.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi lapsikulta, tässä iässä seksielämä on parhaimmillaan! On jo kokemusta ja itsetuntemusta eikä tarvitse enää miettiä, että taapero tulee keskeyttämään tms. Voi nauttia täysin rinnoin!
Kyllä! Tässä iässä kassit vaan läiskyy ja reikä pysyy pyöreänä kun vedellään paljaalla ilman ehkäisyä! Ihanaa aikaa, ei tartte lapsien takia lähteä alapääpesuille, vaan saa aromitkin olla ilmassa rauhassa! Libido on kuin lihavalla leijonalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaata elämää. Lapset ovat jo aikuisia ja omillaan mutta vielä ei ole lapsenlapsia. Parisuhde on ok kaikinpuolin. Talous on kunnossa. Töissä ei tarvitse enää käydä koska sijoitussalkku riittää elättämään meidät täysin. Pari pientä perintöäkin on saatu eli valitettavasti molempien vanhemmat ovat jo kuolleet. Jonkin verran matkustellaan. tykätään hyvästä ruuasta ja viineistä. Festareillakin käydään yhä. Minä olen 56v ja mies pari vuotta vanhempi. Terveys on vielä ok ja se onkin tärkeintä tässä vaiheessa elämää. Koti on kiva isohko keskustakoti. Tavoitteena muutto toiseen kaupunkiin parin vuoden sisällä. On haaveita ja tavotteita.
Kiihottaako sinua ajatus tuollaisesta vai miksi kyselet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihottaako sinua ajatus tuollaisesta vai miksi k
Kiihottaa.