Millaista elämää viisikymppiset elää?
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upeaa! Rahaa on ja elämä on täynnä mahdollisuuksia! Seksikin on hyvää, kun ei ole nuoruuden paineita vaan voi vapautuneesti vain nauttia!
Ei kai tuon ikäiset enää seksin päälle ymmärrä? 🤔
Hulluko sinä olet? Seksi on yksi syy olla parisuhteessa.
N55
Vierailija kirjoitti:
Kuoleman odotteluahan se lähinnä on, välillä kipugeelin levittelyä.
Onko kivaa olla idiootti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolemaa odottelen. vm 74
Älä turhaan tuhlaa elämääsi odotteluun. Kuolemaan pääset vaikka heti.
No saatat saada mitä haluat. Vakavassa harkinnassa elämän päättäminen.
Kesälomaa vietän, uusi duuni odottaa loman jälkeen. Kolme vanhinta lasta omillaan, nuorin täytti juuri 10v. Suht tuoreessa avoliitossa elän, seksi maistuu, yhdessäolo on helppoa ja mukavaa. Suunnitellaan matkoja, harrastetaan golfia, kuntosalilla treenaan 4-5krt/vko, käydään tapahtumissa jne. Ensi vuonna pidän viiskymppiset isolle ystäväjoukolle. Elämä on tosi hyvää
Vierailija kirjoitti:
On eroa onko 1970 syntynyt boomeri vai 1979 syntynyt keski-ikäistyvä.
Boomerit on syntyneet 1940/1950 -luvulla. 70-lukulaiset on Gen X, nykyisin n. 45-55v.
No, ihan arkea. Istun sohvalla parhaillaan, katselen Netflixiä, selailen puhelinta ja olen vaan. Elämä on aika iisiä. Lapset on 17 ja 20. Vanhempi lapsi on muuttanut pois, nuorempi on kavereidensa kanssa kaupungilla. Mies makaa toisella sohvanlohkolla ja selailee myös puhelinta. Kahvi juuri tippui, pitäisi ottaa kahvia. Töissä käyn, joka päivä kävelyllä yksin kuulokkeet päässä. Matkustan 2-3 kertaa vuodessa lähinnä Euroopan sisällä (en jaksa oikein pitkiä lentoja enää), lyhyempiä reissuja Tallinnaan, Ruotsiin, kylpylään yms. tehdään päähänpistosta 0-5 vuodessa. Asuntolaina on maksettu, mutta remppalainaa on nyt 25 000. Taloudellisesti elämä on vakaata. Ei tuhlausrahaa, mutta ei tarvitse mistään arjessa kieltäytyä rahan takia. Jos keksitään, että lähdetään lasten kanssa ulos syömään, me lähdetään ja piste. Jos tekee mieli ostaa uusi takki, menen kauppaan ja ostan mieleiseni.
Fyysisesti olen terve mielestäni. Ehkä väsyn helpommin kuin ennen, mutta toisaalta elämä on lokoisaa verrattuna siihen, kun olin nuorempi ja lapset oli pieniä. Vanhemmatkin on hengissä ja eivät vielä tarvitse mitään apua.
4 yövuoroa duunia, 3 päivää Tuskassa, 3 yövuoroa töitä ja 4 päivää pohjosessa festarireissulla..
M52
Velaton asunto,muutamia sijotusasuntoja.ulkomailla yksi,siellä käymme usein.nuorinkin kohta aikuinen.
vähän vielä töitä,sitten talvet vietämme lämpöisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upeaa! Rahaa on ja elämä on täynnä mahdollisuuksia! Seksikin on hyvää, kun ei ole nuoruuden paineita vaan voi vapautuneesti vain nauttia!
Ei kai tuon ikäiset enää seksin päälle ymmärrä? 🤔
Hulluko sinä olet? Seksi on yksi syy olla parisuhteessa.
N55
Seksi on enää ainoa syy parisuhteelle. Ilman sitä se on kaverisuhde.
M50
Sanoin itseni irti ja heitän keikkaa sitte syssymmällä. Aviomiehen kanssa eletään luxus elämää. Ei me rikkaita olla, mutta luxusta tämä yhdessä olo. Miehellä alko loma ja kiva vaan olla öllöttää pihatöiden lomassa. Minä 70- luvulla ja mies 60- luvulla syntyny.
Tylsää elämää. Kukaan ei ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Ja hyvä niin. Itseänikään ei kiinnosta muiden tekemiset, mielipiteet tai pukeutuminen PÄTKÄN VERTAA.
M53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hyvä niin. Itseänikään ei kiinnosta muiden tekemiset, mielipiteet tai pukeutuminen PÄTKÄN VERTAA.
M53
Sama.
Ihan parasta kun tiedän viihtyväni hyvin yksin eikä minun tarvitse tavata/kuunnella ketään jota en halua. Kun pääsee miellyttämisenhalusta on oikeasti vapaa.
N53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaata elämää. Lapset ovat jo aikuisia ja omillaan mutta vielä ei ole lapsenlapsia. Parisuhde on ok kaikinpuolin. Talous on kunnossa. Töissä ei tarvitse enää käydä koska sijoitussalkku riittää elättämään meidät täysin. Pari pientä perintöäkin on saatu eli valitettavasti molempien vanhemmat ovat jo kuolleet. Jonkin verran matkustellaan. tykätään hyvästä ruuasta ja viineistä. Festareillakin käydään yhä. Minä olen 56v ja mies pari vuotta vanhempi. Terveys on vielä ok ja se onkin tärkeintä tässä vaiheessa elämää. Koti on kiva isohko keskustakoti. Tavoitteena muutto toiseen kaupunkiin parin vuoden sisällä. On haaveita ja tavotteita.
Ootte semmosii pulskii ja lepposii?
Mies on kaljamahainen kaljupää ja sinulla on marimekon xxl tunika?
Kiihottaako sinua ajatus tuollaisesta vai miksi k
Ei kiihota vanhat lihavat sedät
Paskaa. Aina vaan yksin. Parilla kaverilla uudet kumppanit, ei niitä kiinnosta enää lähteä mihinkään. Et kelpaa enää kellekään, lapsikin muuttanyt pois, työn vaatimukset väsyttää, tulee kipuja ja vaihtarit ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin näin. Joillakin kuten mull: rahaa ei ole kun työttömyys, elämä kapeaa. Seksikin loppui jo pari vuosikymmentä sitten.
Sellaista tasaisen tavallistahan tämä on. Öisin saa jännittää löytyykö lakanoilta aamulla kusta vai paskaa. Päivän kohokohta on yleensä köpötellä kepin kanssa R-kioskille tekemään lotto tai raviveikkaukset. Joskus harvoin joku soittaa tai tulee käymään, yleensä ulosottomies.
Olin parikymmentä vuotta masentunut ja muitakin sairauksia oli. Nyt olen pikkuhiljaa kaivautunut sieltä luolasta esiin ja "aloittelen" elämää uudelleen. Velkaa on, mutta pärjään ihan hyvin, olen matkustellutkin jonkin verran. Olen löytänyt uudestaan konsertit, keikat ja muut menot. Työ maistuu nyt ihan hyvin, sillä olin pitkään pois työelämästä, en yhtään haaveile mistään eläkkeestä, töissä on kivaa ja kivoja työkavereita. Olen jopa löytänyt uuden seurustelukumppanin ja uusia ystäviä. Mun elämä meni näin päin, toivottavasti jatkuu mukavasti seuraavat vuosikymmenet. Meidän suvussa ollaan pitkäikäisiä, monet porskuttavat vielä suht hyväkuntoisena +90 ikäisenä.
Elämän parasta aikaa. Olen hyvässä kunnossa, minulla on paljon ystäviä, ihana perhe ja sen verran rahaakin että ei enää tarvi siitä murehtia vaan voin aivan huoletta maksaa muutaman ystävän mukaani etelänlomalle jos heillä itsellään ei juuri satu olemaan rahaa.
Niin arvelinkin. Joko sait?