Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista elämää viisikymppiset elää?

Vierailija
02.07.2025 |

70-luvulla syntyneet.

Kommentit (164)

Vierailija
161/164 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta mitä sää et!

Vierailija
162/164 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen huomasin ettei elämä viisikymppisenä eroa kolmekymppisestä millään muulla tavalla, kuin että likuntahommissa tarvitsee palautumisaikaa hiukka enemmän. En muuttunut isäni kaltaiseksi vakavamieliseksi suorahousupelleksi, vaan olen ihan rento jäbä edelleen, ja fyysisesti hyvässä kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/164 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa on, matkustelen, nussin, ajelen moottoripyörällä, mökkeilen, käyn urheilutapahtumissa, lipitän viiniä, käyn kalassa, tapaan lapsia ja lapsenlapsia ja yms. Ihanaa on. En stressaa enää mistään. 

Vierailija
164/164 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaa on, matkustelen, nussin, ajelen moottoripyörällä, mökkeilen, käyn urheilutapahtumissa, lipitän viiniä, käyn kalassa, tapaan lapsia ja lapsenlapsia ja yms. Ihanaa on. En stressaa enää mistään. 

Minä olen oikeasti vähän kateellinen sinulle. En siitä mitä sinulla on, vaan siitä, että oikeasti pidät luettelemistasi asioista! Pidätkö niistä todella, vai onko sinut ehdollistettu ja opetettu pitämään niistä? Minulla on myös - valitettavasti - nuo kaikki,  pl munanjatke, ja inhoan, jopa vihaan niitä. Ainoa mistä *pidän* on tuo raha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi