Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein heität kaikki alushousut roskiin ja ostat uudet tilalle?

Vierailija
30.06.2025 |

Kerran vuodessa?

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisnainen antoi minulle pari kertaa käytetyt pitsialushousut kun oli hänelle liian pieni koko,oli kalliit merkkihousut.

Tietysti pesin ne ja otin käyttöön ovat tosi hyvät pikkuhousut.

T.N 38 v ja koko 36.

Vierailija
102/110 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin juuri kierrätyskeskuksesta vähän käytetyt vaaleanpunaiset pitsipikkuhousut koko 36-38 ja hinta 2 euroa,olivat hyvin pesty pesuaine tuoksui ja vedin ne heti jalkaan.

Oma kokoni on 38 ja tiukan napakat ovat päällä hyvät.

Hyväkuntoisia alushousuja ei roskiin se on aivan älytöntä tuhlausta.

T.N 42V.

Vedit heti jalkaan, siinä kierrätyskeskuksen kassalla? 

Mun mieli ei kyllä taipuis kierrätysalushousuihin, en kyllä muutenkaan pystyis ostamaan mitään muuta kirpparilta kuin ehkä jonkun päällystakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin juuri kierrätyskeskuksesta vähän käytetyt vaaleanpunaiset pitsipikkuhousut koko 36-38 ja hinta 2 euroa,olivat hyvin pesty pesuaine tuoksui ja vedin ne heti jalkaan.

Oma kokoni on 38 ja tiukan napakat ovat päällä hyvät.

Hyväkuntoisia alushousuja ei roskiin se on aivan älytöntä tuhlausta.

T.N 42V.

Vedit heti jalkaan, siinä kierrätyskeskuksen kassalla? 

Mun mieli ei kyllä taipuis kierrätysalushousuihin, en kyllä muutenkaan pystyis ostamaan mitään muuta kirpparilta kuin ehkä jonkun päällystakin. 

No en sentään kassalla alkkareita pukenut vaan heti kotona laitoin jalkaan kun huomasin että putipuhtaat ja hyvä pesuaineen tuoksu ja  vähän käytetyt ovat.

Hyvät alushousut jalassa ja toistekin katson kierrätyksestä.

T.N 42V.

Vierailija
104/110 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaisnainen antoi minulle pari kertaa käytetyt pitsialushousut kun oli hänelle liian pieni koko,oli kalliit merkkihousut.

Tietysti pesin ne ja otin käyttöön ovat tosi hyvät pikkuhousut.

T.N 38 v ja koko 36.

Totta kait jos sukulainen lahjoittaa käytetyt alushousunsa niin ne voi ottaa käyttöön.

Ennen tämä oli jopa tapana kun sukulainen lahjoitti perheen tytöille alushousujaan kun köyhä perhe oli.

Vierailija
105/110 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan roskiin vaan myyn ne pesemättöminä.

Vierailija
106/110 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menevät roskiin jos menevät rikki, ostan uusia tietenkin välillä, mutten koskaan heitä kerralla roskiin kaikkia. Todella outoa olisi tuollainen

Vierailija
107/110 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätyskeskuksesta olen tehnyt löytöjä.vähän käytettyjä sloggeja ja ohuita pitsipöksyjä ja ovat pestyjä eli  heti jalkaan ja halvalla saa hyvät alkkarit.

Vierailija
108/110 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin hienot valkoiset Sloggit pitsimalli kierrätyskeskuksesta olivat jonkin verran käytetyt mutta kuin uudet,vaihdon ne jalkaani ja vein omat pikkuhousuni jo vähän kuluneet sinne kiertoon.

N.34V

Vierailija
109/110 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain Uffilta ihan uudet käyttämättömät  valkoiset Triumphin pitsialushousut ja toiset vaaleankeltaiset vähän käytetyt pitsipikkuhousut ja halpaa oli sopivat jalkaan.

Roskiin ei hyviä alushousuja saa laittaa vaa mieluummin  kiertoon.

Vierailija
110/110 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteiden kunnon mukaan. En heitä koskaan kaikkia kerralla roskiin, vaan korvaan kulahtaneita uusilla tarpeen mukaan.