Kuinka usein heität kaikki alushousut roskiin ja ostat uudet tilalle?
Kommentit (110)
Ne hirveät pyllynarupöksyt eivät varmaan edes kestä vuotta.
Hävitän kun hajoavat tarpeeksi. En minkään aikataulun mukaan.
Kyllä alushousut voi myös kierrättää jos hyväkuntoiset,olen ostanut kirpputorilta hyvä käyettyjä ja pestyjä pikkuhousuja halvalla ja käyttänyt niitä itse pitkään.
Roskiin ei hyvää tavaraa saa heittää.
N.42V
Vierailija kirjoitti:
Kyllä alushousut voi myös kierrättää jos hyväkuntoiset,olen ostanut kirpputorilta hyvä käyettyjä ja pestyjä pikkuhousuja halvalla ja käyttänyt niitä itse pitkään.
N.42V
Olen myöskin ostanut Uffilta hyviä alkkareita,osa ihan uusia ja osa vähän käytettyjä ja pestyjä pesuaine tuoksuu niin huomaa että puhtoisia ovat.
Uffilta saa halvalla Sloggeja,hienoja pitsihousuja ja stringejäkin.
Kannattaa kierrättää.
No mitä mieltä noin yleisesti? Ostaisitko kalsareita kirpparilta, siis pidettyjä ja (toivottavasti) pestyjä? Itse en.
Kun tulee isompi reikä tai kuminauha menee niin pilalle, ettei pysy ylhäällä.
Kuinka usein sinä häiriintynyt tiedusteleva virkamies oletpa SUPOSTA tai muusta toisten YKSITYISYYTTÄ rikkovasta MASSAVALVONNASTA, varastat toisten käytettyjä alustavaatteita? Oletko hullu vai pimeä? Maistuuko VIINA vai HUUMEET, entä PÖPILÄÄKKEET?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Alusvaatteet tulisi vaihtaa vuoden tai 50 pesun jälkeen, neuvovat brittilehti Independentin haastattelemat asiantuntijat. Liian pitkä käyttöikä kasvattaa esimerkiksi virtsatieinfektion ja hiivatulehduksen riskiä.
Englantilainen lääkäri Shirin Lakhani suosittelee monien muiden asiantuntijoiden tavoin, että alusvaatteet heitetään roskiin vuoden käytön jälkeen."
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuinka-usein-alusvaatteet-pitaa-vai…
Ap
Minun pesukoneessani on sellainen asetus, kuin hygienia.
Jos se pistää pyyhkeet niin kuumiksi, että hajut ja bakteerit lähtee, niin eiköhän pöksytkin puhdistu.
Minulla on ihan kuudenkympin ja 95 asteen pesu. Jos ei niillä puhdistu, voi polttaa tulella.
Varastelet toisten alusvaatteet sekä muut etsivän taidoin hankitut KOTIRAUHAA rikkomalla. Onko RAHAPULA?
Vierailija kirjoitti:
"Alusvaatteet tulisi vaihtaa vuoden tai 50 pesun jälkeen, neuvovat brittilehti Independentin haastattelemat asiantuntijat. Liian pitkä käyttöikä kasvattaa esimerkiksi virtsatieinfektion ja hiivatulehduksen riskiä.
Englantilainen lääkäri Shirin Lakhani suosittelee monien muiden asiantuntijoiden tavoin, että alusvaatteet heitetään roskiin vuoden käytön jälkeen."
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuinka-usein-alusvaatteet-pitaa-vai…
Ap
Avuttomat tarvii ohjeet kaikkeen :D:D:D
Ensin kangas hapertuu ja peukalo menee tuosta sivusaumasta läpi. Kun reikä sitten muutaman käytön jälkeen vielä suurenee niin heitän alkkarit pois. Ainakin sloggien kangas tuntuu olevan ohuempaa mitä vielä 20 vuotta sitten. Helpommin menee sormi kankaan läpi vaikka ei ole edes pitkiä kynsiä.
Kohta uskotte, kun markkinavoimien maksamat tahot sanoo, että kaikki tavarat pitää heittää roskiin vuoden välein ja ostaa uusia.
Ei ole ihme, ettei normaaleilla tuloilla enää pärjää🤪
Vierailija kirjoitti:
No mitä mieltä noin yleisesti? Ostaisitko kalsareita kirpparilta, siis pidettyjä ja (toivottavasti) pestyjä? Itse en.
Mikäli ovat puhtaita siis pestyjä ja huomaa että pesuaine tuoksuu niin voi kyllä ostaa alushousut kierrätyksestä.
Nyt on jalassa 21vuotta vanhat alushousut. On kulahtaneet. Iän muistan tarkkaan kun ostin äitiyshousuiksi esikoista odottaessa 21 vuotta sitten.
Nyt on jalassa Uffilta ostetut kierrätetyt valkoiset Sloggi Tai pikkuhousut maksoivat 2 euroa ja uudenveroiset
Hyvin sopivat alushousut ja kestävää kierrätystä.
T.N.42V.
Vierailija kirjoitti:
N.42V
Siis mitä? Hyi yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N.42V
Siis mitä? Hyi yök.
Puhtaaksi pestyt pikkuhousut,ovat olleet jonkun naisen käytössä ja ehkä epäsopivat hänelle ja pistänyt kiertoon.
Oikeaa toimintaa ei roskiin hyvää tavaraa heitetä ja itsellä nyt hyvät pöksyt käytössä,mitään Hyitä siinä ei ole.
T.N 42V.
Mieluummin laitan jalkaani vaikka toisen naisen alushousut kuin lähtisin nuolemaan ja marssimaan sen edestä.
Ostin juuri kierrätyskeskuksesta vähän käytetyt vaaleanpunaiset pitsipikkuhousut koko 36-38 ja hinta 2 euroa,olivat hyvin pesty pesuaine tuoksui ja vedin ne heti jalkaan.
Oma kokoni on 38 ja tiukan napakat ovat päällä hyvät.
Hyväkuntoisia alushousuja ei roskiin se on aivan älytöntä tuhlausta.
T.N 42V.
En minäkään tajua, miksi pitäisi kerralla heittää. Heitän sitä mukaa kun hajoavat. Ja ennen kuin heitän, käytän niitä vielä jonkin aikaa huonompina alushousuina ja pesen ne (pesuohjeesta piittaamatta) silloin korkeassa lämpötilassa (kun ovat muutenkin menossa pian roskiin).