Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35-vuotiaana kuvittelee olevansa nuori pitkään. Ei mene kuin 15 nopeasti kuluvaa vuotta, niin olet jo viisikymppinen

Vierailija
30.06.2025 |

Näin se aika hujahtaa. Yhtenä hetkenä olet raikas, reilu kolmekymppinen ja yhtäkkiä huomaatkin olevasi viisikymppinen, et tunnista itseäsi peilistä ja lapsetkin lentämässä pois pesästä.

Kommentit (753)

Vierailija
501/753 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeiset 25 vuotta ovat menneet käsittämättömän äkkiä. Vastahan se oli vuosituhannen vaihde ja osa porukasta pelkäsi, mitä tietokoneille käy, kun vuosi 1999 vaihtuu vuodeksi 2000. Y2K oli se juttu, mikä monia jänskätti ja ihan turhaan, kun vuosituhat vaihtui. Mitään merkittävää ei tapahtunut. Vieläkin muistan tuon Y2K:n, koska tämä aika on mennyt niin äkkiä, ettei ole kerennyt unohtamaan.

20 vuotta tuntui menevän nopeasti. Silloin 26v ja nyt 46v. 10 + 10 vuotta tai 4 x 5 vuotta. Ja se 50 lähenee joku päivä, sukulaisilla enemmän.

Vierailija
502/753 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/753 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena

Taisit nyt väärään ketjuun kommentoida, mutta pakko todeta, että tälleen toisen pääsukupuolen edustajana ihan pikkuiset oksut meinasi päästä pari kertaa, kun kuvaustasi luin. Älä ainakaan Tinderiin laita moista. Ihan vinkkinä. Liian ristiriitaista tykitystä.

Vierailija
504/753 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetkö seuraavaksi peilin kanssa naimisiin? Voihan sua naiset katsella, mutta siihen se jää. Ei sulla ole kykyjä niiden kanssa seurustella. Olet kirjoittanut tätä samaa viestiä muissakin ketjuissa. Aika jännää. Ei se ainakaan tähän ketjuun liity mitenkään.

Vierailija
505/753 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raukka ei vissiin tajua, että juna meni jo. Onko naisasiat menneet kunnolla vihkoon koko elämän? Raukka vielä luulee mahdollisuuksiinsa. Eipä tuossa jää jäljelle muuta kuin itserakkaus. Onko peili tullut läheiseksi? :D

Vierailija
506/753 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan rupsahtaa viimeistään siinä 30 korvilla, miehet vain paranee tuonne 60 tienoille.

Vierailija
507/753 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menetkö seuraavaksi peilin kanssa naimisiin? Voihan sua naiset katsella, mutta siihen se jää. Ei sulla ole kykyjä niiden kanssa seurustella. Olet kirjoittanut tätä samaa viestiä muissakin ketjuissa. Aika jännää. Ei se ainakaan tähän ketjuun liity mitenkään.

Tunteisiin näyttää kuitenkin yhä menevän :D

Vierailija
508/753 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Aika ikävuosien 25-35 välillä mateli,kun täytti 30 ajankulu tuntui nopeutuvan ja äkkiä olinkin jo 40,sitten 50. Peilikuvaa ei tunnista ja toimivat polvetkin joku alien meni vaihtamaan risaan  malliin. 

Ahdistaa ajatella,että jo puolet elämästä mennyt😭. 

Vierailija
509/753 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeiset 25 vuotta ovat menneet käsittämättömän äkkiä. Vastahan se oli vuosituhannen vaihde ja osa porukasta pelkäsi, mitä tietokoneille käy, kun vuosi 1999 vaihtuu vuodeksi 2000. Y2K oli se juttu, mikä monia jänskätti ja ihan turhaan, kun vuosituhat vaihtui. Mitään merkittävää ei tapahtunut. Vieläkin muistan tuon Y2K:n, koska tämä aika on mennyt niin äkkiä, ettei ole kerennyt unohtamaan.

Elämä ei yleisesti rytmity enää vuosikymmenten mukaan. Maailman meno on toisen tyyppistä. 

Ilmiö jäi juurikin vuosituhannen vaihteeseen.

Vierailija
510/753 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö raparperia, fanimummo?

Vierailija
511/753 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisethan rupsahtaa viimeistään siinä 30 korvilla, miehet vain paranee tuonne 60 tienoille.

Tätähän miehet hokevat itselleen. Kyllähän Tomppa Cruise tekee vielä itse stunttinsa, mutta ei ole enää komea.

Vierailija
512/753 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oma kroppa on enempi päärynän tai jopa perunan muotoinen eikä naamassakaan kehumista, niin ei silti kannata olla kateellinen muille, vaan yrittää viimeinkin sitä elämäntaparemonttia joka olisi oikasti pitänyt aloittaa jo 20 vuotta sitten.

Vierailija
513/753 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raukka ei vissiin tajua, että juna meni jo. Onko naisasiat menneet kunnolla vihkoon koko elämän? Raukka vielä luulee mahdollisuuksiinsa. Eipä tuossa jää jäljelle muuta kuin itserakkaus. Onko peili tullut läheiseksi? :D

Eihän tuossa tekstissä ole kuin havannoivaa kerrontaa.

Vierailija
514/753 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan näkökulmasta. Minä näen nuorena 15-25-vuotiaan ihmisen. Ehkä vielä 26-27-vuotias voi jotenkin olla nuori. Kyllä sen jälkeen on jo ihan aikuinen. En minä töissäkään ajattele, että onpa nuori työntekijä, jos joku on 35 v. Oma lähiesihenkilö on kai noin 30 v., ja ihan täysin aikuinen hän on. Voi olla, että tässä on sukupolviero. Kun itse täytän ensi vuonna 50 v., niin minun oma sukupolveni kuitenkin ei ole elänyt nuoruutta pitkälle kolmekymppiseksi.

Vierailija
515/753 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kääntyvät joo,pois päin kun alkaa oksettaa. Ja tämä liittyy ketjun aiheeseen,miten?

Vierailija
516/753 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ikävuodet 35-50 olivat elämäni pisimmät. 

n59

Minusta taas nämä ikävuodet menevät nopeiten, lapsia kasvattaessa. Kun lapset syntyivät kun olin 30 ja 32 v. Eihän siinä ehdi oikein keskittyä muuhun kuin lastenhoitoon ja kasvatukseen ja hupsista, kun he ovat täysi-ikäisiä, olet itse yhtäkkiä viisikymppinen.

Lisääntyminen on täysin vapaaehtoista.

Vierailija
517/753 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei mene kuin 15 nopeasti kuluvaa vuotta, niin olet jo viisikymppinen"

Ei tuota ongelmaa, jos edelleen tuntee olevansa nuori. Ja onkin, verrattuna 70:iin.

Vierailija
518/753 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja so what? 5-kymppinen voi olla timmimpi kuin moni 30v, on ollut aikaa itselle ja kuntoiluun. Ihan parasta aikaa, joten kannattaakin kiirehtiä tänne. Moni 65v on myös ihan täpäkkä menijä, ei mikään vanhus, sitten 80v alkaa ollakin jo.

Vierailija
519/753 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä urpolla on tämä itsensä kiihotuskirjoitus ylhäällä koneella. On sitä viestittänyt kauan aikaa muissakin ketjuissa. Kyllä meitä on sitten moneen junaan ja osa jää asemmalle. Ei tuu kyllä vastaavaa tapausta mieleen. Sun pitäisi olla mustasukkainen niille naisille, joiden pää kääntyy. Oma rakkaus saa kohdistua vain itseensä.  

Vierailija
520/753 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja so what? 5-kymppinen voi olla timmimpi kuin moni 30v, on ollut aikaa itselle ja kuntoiluun. Ihan parasta aikaa, joten kannattaakin kiirehtiä tänne. Moni 65v on myös ihan täpäkkä menijä, ei mikään vanhus, sitten 80v alkaa ollakin jo.

Niinpä niin. Entäs jos itse ei kuulu noihin vaan tuntee olonsa jo nuupahtaneeksi nelikymppisenä? Olen fyysisesti hyvässä kunnossa (paremmassa kuin moni 20v) mutta se ei tarkoita silti samaa kuin olla nuori. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi