Minkä takia sellaset 70-80v naiset, ehkä miehetkin, kommentoi niin törkeästi ulkonäköä?🙄
Olin juuri ehtinyt sanoa äidilleni, että mieheni äiti kommentoi rumasti ihmisten ulkonäköä, painoa ym. Äitini kauhisteli, että onpa ikävää ym. Sitten seuraavana päivänä hän sanoi minulle, että olet kyllä raukka perinyt minun käteni. Pienet, rumat, paksut, ryppyiset sormet.😅
Kommentit (10)
Ei kai se missi ja ne persut noin iäkkäitä ole?
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut saman. Nuoret kyll paljon sivistyneempiä eikä niin pinnallisia.
Ei ole.
Niin, miksi meidän kaikkien pitäisi käyttäytyä kuin joku vihervasemmistolainen mielensäpahoittaja. Me saamme elää sitä omaa tyyliä ihan samalla tavalla kuin te nuoremmat lumihiutaleet. Nuoremmille sanoisin, että kasvattakaa paksumpi nahka. Ulkomailla kommentoidaan vielä rankemmin, että ei kannata ainakaan sinne mennä mieltään pahoittamaan.
Nainen 55 vuotta
Ovat eläneet sellaisessa maailmassa, jossa toisten ulkonäköä sai arvostella, haukkua ja kritisoida päin naamaa estottomasti. Tuon ikäiset naiset ovat nimenomaan pahimpia ja esim. ylipaino tai naisen lihaksikkuus on suunnilleen pahinta mitä voi ihmiselle tapahtua.
Koska ennen vanhaan oli ihan luvallista kommentoida toisten ulkonäköä. Ja minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa. Heidän mielestään siinä ei siis ole mitään pahaa, jos haukkuu toisen ulkonäön. Pitäähän sitä rehellinen olla. Ruma on ruma.
Tuollaiset ihmiset ovat tökeröitä. Heillä ei ole normaaleja käytöstapoja .
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi meidän kaikkien pitäisi käyttäytyä kuin joku vihervasemmistolainen mielensäpahoittaja. Me saamme elää sitä omaa tyyliä ihan samalla tavalla kuin te nuoremmat lumihiutaleet. Nuoremmille sanoisin, että kasvattakaa paksumpi nahka. Ulkomailla kommentoidaan vielä rankemmin, että ei kannata ainakaan sinne mennä mieltään pahoittamaan.
Nainen 55 vuotta
Aika nuorena samaistut buumereihin.
Mun äiti kommentoi puolialastomia ja legginssinaisia. Kun kaikki näkyy, lyhyt takki. Mua taas nolottaa se kaikki.
Nämä on usein kaikkein pahimpia arvostelijoita. Oma äiti on vähän aina ollut ulkonäkökeskeinen, mutta nyt 80 veenä on viimeisetkin filtterit tippuneet pois, sanoo suoraan mitä ajattelee ja se ei ole kaunista kuultavaa. Ällöttelee siis esim. julkkisten läskejä, rumaa ikääntymistä jne. Ei säästä itseäänkään, ei käytännössä käy kuin ruokakaupassa, koska häpeää sitä että näyttää vanhalta eikä ole enää vyötäröä kuten nuorena. Jotenkin surullista, ettei tuossa iässä ole muuta elämänsisältöä kuin ulkonäkö.
Oon huomannut saman. Nuoret kyll paljon sivistyneempiä eikä niin pinnallisia.