Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35-vuotiaana kuvittelee olevansa nuori pitkään. Ei mene kuin 15 nopeasti kuluvaa vuotta, niin olet jo viisikymppinen

Vierailija
30.06.2025 |

Näin se aika hujahtaa. Yhtenä hetkenä olet raikas, reilu kolmekymppinen ja yhtäkkiä huomaatkin olevasi viisikymppinen, et tunnista itseäsi peilistä ja lapsetkin lentämässä pois pesästä.

Kommentit (753)

Vierailija
741/753 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan meidän työpaikalla et ole raikas, reilu kolmekymppinen. No, miksikö et? No, kun meidän työpaikalla ei ole yli kolmikymppisiä töissä. Pomo on 24 vee. Sanoi tässä hiljattain palaverissa kun joku erehtyi ihmettelemään ääneen meidän työpaikan porukan (nuorta) ikärakennetta: "Yli kolmikymppiset ei kestä tässä duunissa!". Hiukan porukka kalpeni kun alkoivat pohtia asiaa tältä kantilta! Minulla on 7 vuotta aikaa kerätä tässä duunissa meriittiä. Ei pelota.

Sellainen sepitys tällä kertaa. 

Ei tämä mitään sepitystä ollut! Enkä vielä ilmaissut omaa kantaani tähän "ikäkysymykseen". Mielestäni yli kolmikymppiset ovat ikääntyneitä. Eikä heitä tulisi palkata sellaisiin tehtäviin joissa tarvitaan nuorta sähäkkyyttä ja intoa. Iän mukanaan tuomat rajoitukset täytyy hyväksyä ja hakeut

Nuori sähäkkyys ja into tuottaa suurimmat tappiot ja tuhot. Oli firma mikä hyvänsä, niin pelkkien nuorten "aikuisten" pyörittämänä ei hyvää seuraa.

Vierailija
742/753 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kohta viisikymppinen ja harrastan samoja extremelajeja kuin parikymppisenä eikä mikään ole muuttunut, paitsi rahaa ja omaisuutta kertynynyt niin paljon, että voi tehdä vielä vapaammin mitä haluaa. Edes naamasta ei näy ikääntyminen. Omista valinnoista kiinni pappautuuko kolmekymppisenä vai onko huippukunnossa, koulutettu, menestyvä ja aktiivinen.

Sä olet mahtava, hyvä että Suomessa on noin täydellisiä ihmisiä. Ei kaatumisia, ei syöpää, ei astmaa, ei kipsiä koskaan. Susta tulee varmaan Suomen Mestari Maraton-juoksussa 100 vuotiaiden sarjassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/753 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kohta viisikymppinen ja harrastan samoja extremelajeja kuin parikymppisenä eikä mikään ole muuttunut, paitsi rahaa ja omaisuutta kertynynyt niin paljon, että voi tehdä vielä vapaammin mitä haluaa. Edes naamasta ei näy ikääntyminen. Omista valinnoista kiinni pappautuuko kolmekymppisenä vai onko huippukunnossa, koulutettu, menestyvä ja aktiivinen.

' Edes naamasta ei näy ikääntyminen.'

Älä viitti, sä et vaan tajua vanhaa näköäsi. Etsippä rippikuva ja vertaile!

Vierailija
744/753 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa, en nyt vanhanakaan itseäni pidä melkein 35-vuotiaana. Esimerkiksi minulla on tyttöystävä, joka käy vasta lukion tokaa vuotta.

Vierailija
745/753 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitsi, sä aloit masentamaan mua. T. 35v

Vierailija
746/753 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä multa lähtee viisikymppisenä palleista sellainen latinki, että heikoimmat naiset pyörtyy! Loput sitten kiittelee. 

Mutta aika rientää... 6-kymppisenä ei viisari enää värähdä. Tisut ja masu kasvaa ja aina väsyttää. Semmosta se on kun vanhenee.

Vierailija
747/753 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan meillä PM joka kolmevitosena kuvitteli olevansa teini. Nyt sama rouva on nelikypänen ja teini edelleen.😂

Vierailija
748/753 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

' Edes naamasta ei näy ikääntyminen.'

Älä viitti, sä et vaan tajua vanhaa näköäsi. Etsippä rippikuva ja vertaile! 

Juu, ja silmälasit päähän niin johan rupee ikääntymisen merkit näkymään.🤓

Vierailija
749/753 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa, ettei vanhentumisen vaihtoehto ole nuortuminen, vaan kuolema.

Jokainen nuortukoot haluamallaan tavalla. Ei kaikki ehdi kuolemaan. Jos kuolee tulee uusi nuoruus.

Jokainen nuortukoot? Me Aleksanteri I olemme päättäneet...

Vierailija
750/753 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on lyhempi vanahempana

Vierailija
751/753 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi näin viisikymppisenä tuntuu itsestä ihan yhtä nuorelta kuin kaksi- tai kolmekymppisenäkin, joten ei haittaa. Lapsia mulla ei ole koskaan ollut eli ei ole lentämässä pesästä. Itselleni suurin yllätys ikääntymisessä on se, että mikään muu kuin ulkonäkö ei ole vielä muuttunut, ihan yhtä lapsellinen, energinen yms. olen kuin ennenkin.

Vierailija
752/753 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi näin viisikymppisenä tuntuu itsestä ihan yhtä nuorelta kuin kaksi- tai kolmekymppisenäkin, joten ei haittaa. Lapsia mulla ei ole koskaan ollut eli ei ole lentämässä pesästä. Itselleni suurin yllätys ikääntymisessä on se, että mikään muu kuin ulkonäkö ei ole vielä muuttunut, 

ihan yhtä lapsellinen, energinen yms. olen kuin ennenkin.

Ei kannata huudella tuosta. Et ole kehittynyt. Mikä diagnoosi?

Vierailija
753/753 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosi on lyhempi vanahempana

Mihin ihmisen vuodet on kadonnut?? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä