Miten miehet kehtaa sanoa että etsii naista jolla ei ole tatuointeja? Minusta ainakin naisena törkeää. Olenko ainoa?
Kommentit (552)
Tuli taas halu hankkia tatska. Onko varma, että persut pysyy sillä loitolla?
Mitä kehtaamista tuossa on? Minä en pidä tatuoinneista kummallakaan sukupuolella enkä varmasti halua kumppania jolla sellaisia on. Jos sinä et kestä sitä niin se on kuule voivoivoi.
Kyllähän varmaan liki kaikilla on joku kriteeri kumppanin valinnassa; ikä, sukupuoli, kansallisuus, ulkonäkö, luonne, asuinpaikkakunta jne jne. Miksi ei sitten voisi olla kriteerinä se, ettei halua tatuoitua naista?
Niinkuin joku jo sanoikin, tatuoituna ei synnytä, joten on jokaisen oma valinta, haluaako tatuointeja. Samoin se on jokaisen oma valinta, haluaako tatuoidun kumppanin.
Uhriutuminen ja syyttely eivät myöskään ole kovin seksikkäitä piirteitä kumppanissa, eli en usko, että sinkkuutesi on pelkkien tatuointien syytä.
Kaikilla on jotkut kriteerit. Minusta se on ihan ok tuoda ne esiin heti alkuun. Sehän on molemmin puolin reilua, ne kriteeritkin kertovat asettajastaan jotain.
Jokainen saa asettaa omat kriteerit kumppanin etsimisessä. Itselleni tatuoinnit ovat ehdoton ei.
Pankaa nyt hyvät ihmiset tinderissä bioonne, että teillä on tatskoja. Tosi tylsää mennä treffeille ja huomata, että toisella on tatskat. Siinä kohtaa poistun heti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kehtaamista tuossa on? Minä en pidä tatuoinneista kummallakaan sukupuolella enkä varmasti halua kumppania jolla sellaisia on. Jos sinä et kestä sitä niin se on kuule voivoivoi.
Miesten surkean ja heiveröisen egon huomioonottaen yllätyn aina uudestaan ja uudestaan, miten heillä on pokkaa hyökätä toisten henkilöitä ja mieltymyksiä kohtaan. Veikkaan että tämäkin tapaus traumatisoituisi iäksi, jos yksikin nainen luettelisi hänelle kriteerinsä yhtä "avoimesti".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tatuoitu nainen ja minua ei haittaa yhtään vaikka 99% miehistä jättäisi minut valitsematta tatuointien takia. Eivät he silloin olisi minusta muutenkaan kiinnostuneita. Miksi siis naisena pitäisi olla kaikkien miesten mieleen? Ihan tarpeeksi on myös maailmassa niitä miehiä, keitä tatuoinnit ei haittaa tai ketkä jopa tykkäävät niistä. Koskaan ei ole ollut pulaa miehistä minulla, päin vastoin.
-tatuoitu nainen
Juopot ja narkit ei ole oikeita miehiä.
Lisätietoja näistä "oikeista miehistä"? xD
Olen aika varma, että jos bentley girlillä olisi salainen pikku tatsa ja vonkaisi tämän ketjun räyhääjiä, he luopuisivat kriteeristään välittömästi.
Eli eiköhän tämä ole taas vaan yksi misogynian muoto.
Nainen toki tekee mitä haluaa tatskojen suhteen. Tosi monella joku pieni tatska on, toisilla taas on hihaa ja lahjetta ja selkä ja olkapäät ja jopa kaula tatskattu täyteen.
Minä en mistään hinnasta lähde heitä arvostelemaan, sillä jokainen päättäkööt itse kehostaan.
Totean vaan että olsii vaikea kokea tällaista naista kauniiksi tai puoleensavetäväksi, ja jos nyt sitten ennalta arvaamatta joutuisi petipuuhiin niin kyllä se jäisi siihen yhteen nopeaan kertaan. Terve menoa vaan seuraavan luokse, onhan niitäkin jotka tuollaista taidemuotoa arvostavat ja pitävät mustanpuhuvaksi hakattua naista seksikkäänä.
Mutta kuten sanottu, en ole oikea henkilö heitä paheksumaan. Jokainen tekee valintansa.
Vierailija kirjoitti:
Olen aika varma, että jos bentley girlillä olisi salainen pikku tatsa ja vonkaisi tämän ketjun räyhääjiä, he luopuisivat kriteeristään välittömästi.
Eli eiköhän tämä ole taas vaan yksi misogynian muoto.
Samalla tavalla kuin naiset sanovat kuinka iljettävä joku Andrew Tate on, mutta oikeasti kävelisivät hajonneen lasikentän läpi paljoin jaloin, jos hän soittaisi heille? Varmaan taas yksi misandrian muoto.
Pieni ja kaunis tatska on ihan hyväksyttävää eikä pilaa naista. Koko käsivarren peittävät pääkallot eivät.
Vierailija kirjoitti:
Tässä keskusteluketjussa ei ole kyse mistään tykkäämisistä ja siitä, että saako olla kriteereitä, vaan suurin osa kommenteista on täysin asiatonta ja alatyylistä ja yliampuvaa kommentointia, jossa erittäin negatiivisesti herjataan tatuoituja ja liitetään heihin kaikenlaisia negatiivisia ominaisuuksia ja mitä kummallisempia kuvitelmia. Osa ihmisistä kuvittelee ilmeisesti lisäksi olevansa jotain kauneustuomareita, joilta muut voivat anoa hyväksyntää ulkonäölleen. Olisipa hauska nähdä millaisella pärstäkertoimella siellä muita arvostellaan:)
Vierailija kirjoitti:
Näkyviä tatuointeja ottaa vain white trash.
Jokainen tatuointi on näkyvillä kun nainen on paljaana miehen edessä.
Minusta rumapainoisuus ja tatuointi ovat yhtä inhottavia. Tatuoinnin koolla ei ole merkitystä, tatuointi kertoo vakavasta aivovammasta, nainen varmasti tekee yhtä huonoja valintoja muissakin asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Pienet yksityiskohdat ovat osa suurempaa kokonaisuutta. Toivoin älykästä, hillittyä ja harkitsevaista kumppania. Löysin sellaisen ja luonnollisesti ilman tatskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten surkean ja heiveröisen egon huomioonottaen yllätyn aina uudestaan ja uudestaan, miten heillä on pokkaa hyökätä toisten henkilöitä ja mieltymyksiä kohtaan. Veikkaan että tämäkin tapaus traumatisoituisi iäksi, jos yksikin nainen luettelisi hänelle kriteerinsä yhtä "avoimesti".
No kerro kriteerisi avoimesti niin katsotaan murtuuko egoni? Voin säästää meidän molempien aikaa ja kertoa, että ei maksa vaivaa, katsos kun minua ei kiinnosta naiset joilla on tatuointeja ja vaikka nyt sattuisi olemaan eri niin eihän tässä voi kuin nauraa ja todeta, että on randomilla lumihiutaleella melkoiset luulot vaikuttavuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta rumapainoisuus ja tatuointi ovat yhtä inhottavia. Tatuoinnin koolla ei ole merkitystä, tatuointi kertoo vakavasta aivovammasta, nainen varmasti tekee yhtä huonoja valintoja muissakin asioissa.
Kommenttisi kertoo vakavasta persoonallisuushäiriöstä, alhaisesta älykkyysosamäärästä, sekä heikosta sosioekonomisesta asemasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla olisi ystäviä, et suoltaisi tuollaista paskaa, koska tatuoinnit ovat niin yleisiä nykyään, että jos on normaalilla tavalla sosiaalinen ihminen, niin tuttavapiirissä on pakko olla useampikin henkilö joilla on tatuointi. Tunnen itse useita ihmisiä joilla on tatuointeja ja he ovat kaikki keskenään erilaisia ihmisiä. Ei heitä yhdistä mitkään negatiiviset luonteenpiirteet tai elämäntarinat. Osalla on akateeminen asiantuntija/tutkija koulutus, osalla ammattikoulu, osa on yrittäjiä, osa palkkatyössä. Suurin osa on ns. "peruskeskiluokkaisia" ja perheellisiä. Pari on sinkkuja. Jokainen pärjääviä ja omilla ansioillaan toimeentulevia. Ainut yhtäläisyys on, että suurin osa on joko kulttuuri ja taidealoja opiskelleita tai sitten aktiivisia ns. "kuluttamaan" kulttuuria, eli käyvät aktiivisesti teatterissa, oopperassa, taidenäyttelyissä, konserteissa, katsovat elokuvia ja kuuntelevat musiikkia. Osalla on omaa kulttuuri ja/tai taideyrittäjyyttä, mutta osa työllistynyt ihan muille aloille. Itselläni on tatuointeja. Olen akateemisesti kouluttautunut. En käytä päihteitä. Minulla on perhe ja vakaa parisuhde. Minulla on omistusasunto, itseasiassa useampikin (osa niistä vuokralla). Minulla on jopa puutarha ja vieläpä kesämökkikin ja harrastan mm.luonnossa liikkumista ja puutarhanhoitoa, perinteisiä käsitöitä, sekä remontoimista. Lisäksi rakastan taidetta ja kulttuuria ja olen musiikin, kirjallisuuden ja kuvataiteen suurkuluttaja. Aika tylsää ja peruskeskiluokkaista meininkiä siis. Ennenkaikkea en elä yksinäni jossain katkerassa kuplassani hautoen harhaisia kuvitelmia punatukkaisista, tatuoinneista, ylipainosta, tai mistään muustakaan.
Harhaiset käsityksesi tatuoinneista ja pinnallinen asennevammasi kertovat yksinäisyydestä ja eristäytymisestä ja vakavasta todellisuudentajun hämärtymisestä. Koskaan ei ole liian myöhäistä hankkia apua. Suosittelen ihan tosissani, että etsisit itsellesi mielenterveydellistä apua.
Sinä paljastelet traumojasi vuodesta toiseen miesvauva.fissä.
Mitään "markkinoita" ei sun kaltaisella ole. Hyvin surullista, ettet tajua hankkia psykiatrista hoitoa koko elämäsi menee sappea niellessä ja itkeskellessä.