Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehet kehtaa sanoa että etsii naista jolla ei ole tatuointeja? Minusta ainakin naisena törkeää. Olenko ainoa?

Vierailija
29.06.2025 |

Että näin

Kommentit (552)

Vierailija
501/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot reisitatuoinnit on rumimpia

M43

Vierailija
502/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehilläkin on kriteerejä, ei pelkästään naisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan jokaisella olla kriteerit kumppanilleen. Jos ei saisi niin sehän olisi ihmiskauppaan tai parittamiseen verrattavissa jos sinulle määrättäisiin kumppani ketä et tahdo. Minua ei muiden tatuoinnit kiinnosta, tai jos ne jotain häiritsee, se on hänen ongelmansa ei minun.

Vierailija
504/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. En minä ainakaan halua värityskirjaa puolisoksi.

Vierailija
505/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateemisesti koulutettu, urheilullinen sinkkunainen Helsingistä. Minulla on hyvät tulot ja käytöstavat, terveelliset elämäntavat sekä kaksi tatuointia.

En edes haluaisi puolisokseni tämän palstan katkeria inkkeleitä. Viehätyn aivan toisenlaisista miehistä. 

Vierailija
506/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan jokaisella olla kriteerit kumppanilleen. Jos ei saisi niin sehän olisi ihmiskauppaan tai parittamiseen verrattavissa jos sinulle määrättäisiin kumppani ketä et tahdo. Minua ei muiden tatuoinnit kiinnosta, tai jos ne jotain häiritsee, se on hänen ongelmansa ei minun.

Eiköhän se ongelma synny, kun niitä tatskia aletaan poistamaan.

Vierailija
507/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen akateemisesti koulutettu, urheilullinen sinkkunainen Helsingistä. Minulla on hyvät tulot ja käytöstavat, terveelliset elämäntavat sekä kaksi tatuointia.

En edes haluaisi puolisokseni tämän palstan katkeria inkkeleitä. Viehätyn aivan toisenlaisista miehistä. 

Tatuoinnit altistavat verisyövälle. Olet kaukana terveellisten elämäntapojen omaava ihminen.

Vierailija
508/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alemman tason miehelle sopii mainiosti tramp stamp merkitty nainen, aivan kun porkkana takapuoleen.

Vierailija
509/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä kriteerejä olla jos niin haluaa. Tuo on kylläkin tyhmä kriteeri, mutta kukin tavallaan.

Miksi se on tyhmä kriteeri? Ainakin minä inhoan heti ihmistä, jos sillä on tatuointeja, se on vähän sama kuin jos joku sanoisi rakastan natoa.

Vierailija
510/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ainoa. 

Vierailija
511/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan jauhantaa että tatska estää rakastamasta. Mulla ei ole yhtäkään mutta silti en kelpaa miesten mielestä muuhun kuin seksiin.

Vierailija
512/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo uskoa, että sosiaalisilla ja kulttuurialoilla itsensä tatskaaminen lienee kertaluokkia yleisempää. Akateemisiakin on moneen lähtöön, eivätkä he välttämättä kohtaa elävässä elämässä juuri koskaan.

Vierailija
513/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, mitä joku ventovieras haluaa tai ei halua.

Vierailija
514/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sanoa eikä se ole törkeää. Itse en halua lyhyttä ja kaljuuntuva miestä eikä senkään sanominen ole törkeää. 

Vierailija
515/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset kehtaavat edes puhua minulle?

Vierailija
516/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niissä itse tatuoinneissa ole ongelma. Mutta monesti siinä henkilössä jolla ne tatuoinnit on. Traumaa.traumaa ja sit pitäis alkaa tällaista palvomaan, kilpailemaan ex-miehiä vastaan. 

Mikään lopulta riittäisi.

Vierailija
517/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa löytäisin joskus miehen, joka EI haluaisi tatuoitua naista. Kaikki tatuoidut naiset jotka tiedän ovat parisuhteessa tai naimisissa. En tiedä monta miestä, jotka eivät tykkää tatuoiduista naisista. Tiedän vain yhden miehen joka sanoo ehdottomasti ei naisen tatuoinnille, mutta hän onkin aika tiukka muslimi ja liian komea ja koulutettu minulle. Itse inhoan kaikkia tatuointeja, niin miesten kuin naisten. 

Vierailija
518/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen preferenssi, ettei nainen ole ja näytä maksulliselta.

Vierailija
519/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valinnoilla on seurauksia. Pitäis osata heti 18v täytettyään miettiä mitä siitä tatskasta seuraa ja miten se sulkee joitakin ovia, vaikka siinä hetkessä tuntuukin hyvältä ajatukselta ottaa joku fuck off -teksti otsaan.

Nainen tekee valinnan ottaa tatska, mies tekee valinnan olla ottamatta tatuoitua tyttöystävää. Ihan yhtä sallittuja molemmat valinnat.

No tuo miehen valinta on kyllä naurettava väite. Ei teillä valkoisilla nasuilla ole sitä vaihtoehtoa, koska karkotatte naiset :D

Te olette pimeitä ja ällöttäviä, näytätte 20-vuotiaana 50-vuotiallta, alkoholisoituneilta Veijo-sediltä.

Valinta se yksinolokin on ;)

Vierailija
520/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valinnoilla on seurauksia. Pitäis osata heti 18v täytettyään miettiä mitä siitä tatskasta seuraa ja miten se sulkee joitakin ovia, vaikka siinä hetkessä tuntuukin hyvältä ajatukselta ottaa joku fuck off -teksti otsaan.

Nainen tekee valinnan ottaa tatska, mies tekee valinnan olla ottamatta tatuoitua tyttöystävää. Ihan yhtä sallittuja molemmat valinnat.

No tuo miehen valinta on kyllä naurettava väite. Ei teillä valkoisilla nasuilla ole sitä vaihtoehtoa, koska karkotatte naiset :D

Te olette pimeitä ja ällöttäviä, näytätte 20-vuotiaana 50-vuotiallta, alkoholisoituneilta Veijo-sediltä.

Valinta se yksinolokin on ;)

Kuvitteletko hänen "valinneen" oman käden?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi