Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehet kehtaa sanoa että etsii naista jolla ei ole tatuointeja? Minusta ainakin naisena törkeää. Olenko ainoa?

Vierailija
29.06.2025 |

Että näin

Kommentit (552)

Vierailija
441/552 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tatuoitu nainen ja minua ei haittaa yhtään vaikka 99% miehistä jättäisi minut valitsematta tatuointien takia. Eivät he silloin olisi minusta muutenkaan kiinnostuneita. Miksi siis naisena pitäisi olla kaikkien miesten mieleen? Ihan tarpeeksi on myös maailmassa niitä miehiä, keitä tatuoinnit ei haittaa tai ketkä jopa tykkäävät niistä. Koskaan ei ole ollut pulaa miehistä minulla, päin vastoin.

-tatuoitu nainen

Vierailija
442/552 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aa taas niitä lumihiutaleita joiden mielestä vain naisilla saa olla kriteereitä parinvalinnan suhteen ja sen komeimman miehen on pakko valita se kedoin rumin-, läskein-, tatuoiduin ja lävistetyin kukka jotta kenellekään ei varnasti tule paha mieli.

Mulle on yksi todella tärkeä kriteeri, että mies ei ole itsekeskeinen narsisti kusipää, joka haukkuu muita ulkonäön perusteella. 

Hyvä, sitten ymmärrät mitä tarkoitan sillä, että kriteereitä on kaikilla ja se on täysin normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/552 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tatuoitu nainen ja minua ei haittaa yhtään vaikka 99% miehistä jättäisi minut valitsematta tatuointien takia. Eivät he silloin olisi minusta muutenkaan kiinnostuneita. Miksi siis naisena pitäisi olla kaikkien miesten mieleen? Ihan tarpeeksi on myös maailmassa niitä miehiä, keitä tatuoinnit ei haittaa tai ketkä jopa tykkäävät niistä. Koskaan ei ole ollut pulaa miehistä minulla, päin vastoin.

-tatuoitu nainen

Juopot ja narkit ei ole oikeita miehiä.

Vierailija
444/552 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ottaisi tatuoitua naista. Pieni käy, mutta jos on koko käsi ym. kertoo suoraan ajattelumaailmasta. Vain narkkarit ja muut vähäälyiset tekevät niin.

Vierailija
445/552 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin 50, niin aloin keski-iän kriiseissäni ottaa tatuointeja ja lävistyksiä. (No sellaista hillitympää sorttia kuitenkin, etteivät töissäkään ihan pelästy.) Ja vitsit että tykkään! Onneksi aviomieskin suhtautuu leppoisasti. Ja miksei suhtautuisi, pohtiessaan omia josko sittenkin -valintojaan.

Tehkää ihmiset juuri kuten itse haluatte, kerran täällä vain eletään. 

Vierailija
446/552 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät miehet, kukaan ei teitä pakota olemaan kenenkään naisen kanssa, ei edes niiden tatuoitujen kanssa! Eikä ne hurjat tatskanaiset tule teitä väkisin kotoa hakemaan. Eivät hekään ole teistä kiinnostuneita. Miksi siis pitää jatkuvasti vinkua vauvapalstoilla naisten tatuoinneista?

Vierailija
447/552 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät miehet, kukaan ei teitä pakota olemaan kenenkään naisen kanssa, ei edes niiden tatuoitujen kanssa! Eikä ne hurjat tatskanaiset tule teitä väkisin kotoa hakemaan. Eivät hekään ole teistä kiinnostuneita. Miksi siis pitää jatkuvasti vinkua vauvapalstoilla naisten tatuoinneista?

Ketjun on aloittanut naisoletettu, jonka mielestä on törkeää että mies voi sanoa ettei halua tatuoitua naista. Turha vääristellä asioita ja voitte olla itse vinkumatt täällä vauvailupalstalla.

Vierailija
448/552 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatuoitu ja tai karvainen nainen näyttää likaiselta.lävistykset ovat myös kamalia.

Vierailija
449/552 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aa taas niitä lumihiutaleita joiden mielestä vain naisilla saa olla kriteereitä parinvalinnan suhteen ja sen komeimman miehen on pakko valita se kedoin rumin-, läskein-, tatuoiduin ja lävistetyin kukka jotta kenellekään ei varnasti tule paha mieli.

Mulle on yksi todella tärkeä kriteeri, että mies ei ole itsekeskeinen narsisti kusipää, joka haukkuu muita ulkonäön perusteella. 

Hyvä, sitten ymmärrät mitä tarkoitan sillä, että kriteereitä on kaikilla ja se on täysin normaalia.

Onko normaalia olla narsisti? Niin kai sitten. Ei kaikesta tarvitse tykätä, mutta se, että kommentoi muita alatyylisesti tatuointien tai vaikkapa punaisten hiusten perusteella, ei ole tervettä eikä normaalia. Tässä ketjussa on monia kommentteja, jotka kuulostavat sairaan ja katkeroituneen mielen tuotoksilta. 

Vierailija
450/552 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me tatuoidut naiset edes haluttais teitä miehiä, jotka inhootte leimoja. Jokaiselle joku on. Ottakaa tatuoimaton tai olkaa yksin, ei meitä tatuoituja kiinnosta. 

Vierailija
451/552 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytin 50, niin aloin keski-iän kriiseissäni ottaa tatuointeja ja lävistyksiä. (No sellaista hillitympää sorttia kuitenkin, etteivät töissäkään ihan pelästy.) Ja vitsit että tykkään! Onneksi aviomieskin suhtautuu leppoisasti. Ja miksei suhtautuisi, pohtiessaan omia josko sittenkin -valintojaan.

Tehkää ihmiset juuri kuten itse haluatte, kerran täällä vain eletään. 

Hyvä kommentti! Jokainen tehköön kuten itse haluaa. 

Vierailija
452/552 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko normaalia olla narsisti? Niin kai sitten. Ei kaikesta tarvitse tykätä, mutta se, että kommentoi muita alatyylisesti tatuointien tai vaikkapa punaisten hiusten perusteella, ei ole tervettä eikä normaalia. Tässä ketjussa on monia kommentteja, jotka kuulostavat sairaan ja katkeroituneen mielen tuotoksilta. "

Tässä elämässä on asioita joihin voi vaikuttaa ja asioita joihin ei voi vaikuttaa. Mitä enemmän ottaa päänsärkyä asioista joita sinä et voi muuttaa, sitä todennäköisemmin päädyt elämässä tilanteeseen, jossa joudut kyseenalaistamaan aiemmat käsityksesi terveestä. 

Vierailija
453/552 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko normaalia olla narsisti? Niin kai sitten. Ei kaikesta tarvitse tykätä, mutta se, että kommentoi muita alatyylisesti tatuointien tai vaikkapa punaisten hiusten perusteella, ei ole tervettä eikä normaalia. Tässä ketjussa on monia kommentteja, jotka k

Luetunymmärtämisessä on ongelmia? Aiempi kommentoija sanoi ettei halua narsistia, johon toinen vastasi että on hyvä olla kriteereitä. Juuri noin. Jos halua kirjoittaa jotain negatiivista voisitko viitata aiemmin kirjoitettuun ilman vääristelyä? Liian vaikeaa? Luultavasti väärinymmärrät tämänkin selityksen.

Vierailija
454/552 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskusteluketjussa ei ole kyse mistään tykkäämisistä ja siitä, että saako olla kriteereitä, vaan suurin osa kommenteista on täysin asiatonta ja alatyylistä ja yliampuvaa kommentointia, jossa erittäin negatiivisesti herjataan tatuoituja ja liitetään heihin kaikenlaisia negatiivisia ominaisuuksia ja mitä kummallisempia kuvitelmia. Osa ihmisistä kuvittelee ilmeisesti lisäksi olevansa jotain kauneustuomareita, joilta muut voivat anoa hyväksyntää ulkonäölleen. Olisipa hauska nähdä millaisella pärstäkertoimella siellä muita arvostellaan:)

Vierailija
455/552 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen muokatkoon ulkonäköään kuten itse haluaa. 

Vierailija
456/552 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehtaisi kulkea tatuoidun naisen kanssa julkisella paikalla. Kaikki ajattelevat heti, että onpa siinä vajaaälyinen akka.

Mitäs se vielä. Voivat ajatella, että on ottanut "aina valmiin" tms. mutta aattelevat joka tapauksessa, että ilmeisesti miehessä on jotain pahaa vikaa, kun on joutunut ottamaan arvostelukyvyttömän naisen. 

Vierailija
457/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä kriteerejä olla jos niin haluaa. Tuo on kylläkin tyhmä kriteeri, mutta kukin tavallaan.

Ei ole mitään tyhmää kriteeriä vaan on makuasioita. Olen nainen ja minusta tatuoinnit sekä miehillä että naisella on järkyttävän rumia. Niistä tulee aina mieleen  vankilakundit, koska muilla tatuointeja ei aikanaan ollut. Älä ihmettele, miksi tatskoihin suhtaudutaan nuivasti.

Muita vastenmielisiä ulkonäköjuttuja on muun muassa petolintua muistuttavat tekokynnet ja lävistykset. Ripsien ja hiusten pidennyksissä on monenlaista tyyliä mutta nekin voi olla ihan järkyttävän näköisiä. Niin ja tietysti huulitäytteet ja ylisuuret tekorinnat, jotka roikkuu jostakin minimekon kaula-aukosta. Onhan näitä.

Vierailija
458/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa asettaa omalle kumppaniehdokkaalleen kriteerit vapaasti. Toki hyvä muistaa, että mitä tiukemmat omat kriteerit ovat niin sitä pienemmästä porukasta pitäisi löytää joku kenen kriteereihin itse sovin. Lisäksi pelkkä kriteerien täyttäminen ei tarkoita vielä mitään. Pitää kohtaamisen ohella myös kiinnostua siitä toisesta ihmisestä.

Vierailija
459/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä kriteerejä olla jos niin haluaa. Tuo on kylläkin tyhmä kriteeri, mutta kukin tavallaan.

Ei ole mitään tyhmää kriteeriä vaan on makuasioita. Olen nainen ja minusta tatuoinnit sekä miehillä että naisella on järkyttävän rumia. Niistä tulee aina mieleen  vankilakundit, koska muilla tatuointeja ei aikanaan ollut. Älä ihmettele, miksi tatskoihin suhtaudutaan nuivasti.

Muita vastenmielisiä ulkonäköjuttuja on muun muassa petolintua muistuttavat tekokynnet ja lävistykset. Ripsien ja hiusten pidennyksissä on monenlaista tyyliä mutta nekin voi olla ihan järkyttävän näköisiä. Niin ja tietysti huulitäytteet ja ylisuuret tekorinnat, jotka roikkuu jostakin minimekon kaula-aukosta. Onhan näitä.

Samaa mieltä! En mäkään tatuoitua miestä ottaisi. Ehkä joku pieni peitettävissä oleva kävisi mutta kun nykyään ne tatuoi koko käsivarren, sormet, kaulan ja jopa naaman niin mua eivät tule saamaan.

Vierailija
460/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissä osalla on taipumusta trollata. He koittavat ärsyttää muita ja silloin he ottavat raflaavia näkemyksiä, joilla ei ole mitään tekemistä arjen kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi