Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehet kehtaa sanoa että etsii naista jolla ei ole tatuointeja? Minusta ainakin naisena törkeää. Olenko ainoa?

Vierailija
29.06.2025 |

Että näin

Kommentit (552)

Vierailija
521/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kunpa löytäisin joskus miehen, joka EI haluaisi tatuoitua naista. Kaikki tatuoidut naiset jotka tiedän ovat parisuhteessa tai naimisissa. En tiedä monta miestä, jotka eivät tykkää tatuoiduista naisista. Tiedän vain yhden miehen joka sanoo ehdottomasti ei naisen tatuoinnille, mutta hän onkin aika tiukka muslimi ja liian komea ja koulutettu minulle. Itse inhoan kaikkia tatuointeja, niin miesten kuin naisten. 

Tatuoitu tai ei, vasta huolellinen tutustuminen kertoo, onko yhteinen tulevaisuus edes mahdollisuuksien rajoissa.

-mieheltä

Vierailija
522/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jokainen saa valita kumppanikseen kenet haluaa, ihmettelen toki miksi sitä täytyy olla koko ajan ääneen huutamassa ettei halua tatuoitua naista. Itse olen tatuoimaton nainen ja voisin hyvinkin ottaa tatuoidun miehen. Tatuoinneissa on kyllä tosin paljon eroa, osa näyttää siltä kuin olisi tehty sellikaverin toimesta ja osa sitten jo todella taiteellisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mitä etsivät. Tuskin kävisin kaikkien hakuun muutenkaan tai vain jonkun. Ei ole tatuointeja, on arpia ja muita iho-ongelmia. Ja keski-ikäistä ei kuulemma hae kukaan.

Vierailija
524/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämä "naisena'", "olenko ainoa?"- mies on ollut liikkeellä koko kesän.

Mikä sääliö.

Vierailija
525/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni ja kaunis tatska on ihan hyväksyttävää eikä pilaa naista. Koko käsivarren peittävät pääkallot eivät. 

Ne pienet on "tramp stamp":pejä

Vierailija
526/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se nyt on kehdattava sanoa jos sellaista etsii. Mikäli mitään ei kehtaa sanoa niin joutuu tyytymään johonkin mitä ei halua tai jää vaikka kokonaan ilman.

Vierailija
527/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit on ihan v**un rumia. Oli ne sitten miehellä tai naisella. Mikä niiden idea on? Kuvia voi piirrellä vaikka vihkoon jos haluaa, miksi ne omaan nahkaan pitäisi piirtää. Tai ostaa vaikka värityskirjan. Ei mitään järkeä.

Vierailija
528/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tatskaa, mutta pienet tatuoinnit eivät pilaa naista. Luonne ja äly ovat ihoa tärkeämpiä ominaisuuksia. 

Vierailija
529/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jokainen saa valita kumppanikseen kenet haluaa, ihmettelen toki miksi sitä täytyy olla koko ajan ääneen huutamassa ettei halua tatuoitua naista. Itse olen tatuoimaton nainen ja voisin hyvinkin ottaa tatuoidun miehen. Tatuoinneissa on kyllä tosin paljon eroa, osa näyttää siltä kuin olisi tehty sellikaverin toimesta ja osa sitten jo todella taiteellisia. 

"taiteellisia" joopa joo. Yleensä mutkikkaat kuvat eivät katsojalle avaudu toisen ihosta ja jos joku osaa piirtää hienoja kukkia tai mitä tahansa lohikäärmeitä, niin miksi ihmeessä se on kantajan taiteellisuutta tai glamouria. Yhtä hyvin voi kantaa taulua ja esitellä sitä, että katsokaa kuinka hienon yks taiteilija teki minulle. Saati sitten, että iholle on piirretty kiemuraisia kuvia kuin rokokoohuonekaluihin. Viidessä vuodessa lopulta on jäljellä suttuinen töhry iholla. 

Vierailija
530/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
531/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehenä olen aina saanut parasta seksiä tatuoiduilta naisilta. Siis hyvin maltillisesti tatuoiduilta...

Vierailija
532/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapasin ihan mukavan tuntuisen naisen sitten kun hän riisuutui ja piirrustukset tulivat esiin tunnelma latistui sanoin pue vaan samantien vaatteet päällesi. itkua tihrusti miten voin olla niin karkea enkä hänen nuoruuden töhryjä hyväksy. minulle pienikin töhry on osoitus elämän hallinnan puutteesta. mutta hyvä että  nämä ongelmajätteet ovat itsensä leimanneet jännä miehille ei mene oikeiden miesten aika hukkaan heidän kanssaan.

Vierailija
533/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika varma, että jos bentley girlillä olisi salainen pikku tatsa ja vonkaisi tämän ketjun räyhääjiä, he luopuisivat kriteeristään välittömästi.

Eli eiköhän tämä ole taas vaan yksi misogynian muoto.

Olen aika varma että jos hänellä olisi ollut puoli kroppaa tatuoituna niin ei olisi kuuluisa ensinkään.

Jos kysyt k.o miehiltä haluaisivatko nuoren rikkaan mallin tatuoinneilla vai ilman niin vastaus on aika selvä.

Vierailija
534/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurempaa red flagiä ei ole olemassakaan kuin naama tatuoinnin sukupuolesta riippumatta

Vierailija
535/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hieman tällainen ns. yhteiskuntaluokkaa koskeva kysymys. Joku kolikon kokoinen ruusu jossain nilkassa voi olla siedettävissä, jos nyt sellainen on pakko olla. 

Vierailija
536/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden ruman käsivarsitatuoidun naisen. Miehiä vaikka muille jakaa, nuorempia, vanhempia. Melkein joka viikko uusi mies kainalossa. Niin, että ei taida oikein pitää paikkansa se, ettei miehet pitäisi tatuoidusta naisista. T. Tatuoimaton

Vierailija
537/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo uskoa, että sosiaalisilla ja kulttuurialoilla itsensä tatskaaminen lienee kertaluokkia yleisempää. Akateemisiakin on moneen lähtöön, eivätkä he välttämättä kohtaa elävässä elämässä juuri koskaan.

Se, että et arvosta vapautta, kulttuuria ja taidetta, kertoo sinusta aivan kaiken tarpeellisen. Kaltaistesi sivistymättömien moukkien mielipiteet voi siis jättää ihan omaan arvoonsa. Sisäänpäinkääntyneet autoritääriset yhteiskunnat, joissa ei arvosteta taidetta ja tiedettä, ovat kautta historian olleet niitä, jotka näivettyvät nopeimmin. Pohjoiskorea olisi sinulle varmasti sopiva asuinpaikka, mikset muuta vaikka sinne? Siellähän on ihmisillä sellainen yhdenmukainen tyyli, jota kaltaisesi henkilö varmasti osaisi arvostaa! Venäjäkin voisi sulle hyvin sopia. 

Vierailija
538/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan jokaisella olla kriteerit kumppanilleen. Jos ei saisi niin sehän olisi ihmiskauppaan tai parittamiseen verrattavissa jos sinulle määrättäisiin kumppani ketä et tahdo. Minua ei muiden tatuoinnit kiinnosta, tai jos ne jotain häiritsee, se on hänen ongelmansa ei minun.

Eiköhän se ongelma synny, kun niitä tatskia aletaan poistamaan.

Kenelle syntyy ongelma? Jos joku poistattaa tatuointinsa tai ei poistata, ei se minun elämääni vaikuta. Pidä huoli omista asioistasi niin päästään kaikki helpommalla.

Vierailija
539/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo uskoa, että sosiaalisilla ja kulttuurialoilla itsensä tatskaaminen lienee kertaluokkia yleisempää. Akateemisiakin on moneen lähtöön, eivätkä he välttämättä kohtaa elävässä elämässä juuri koskaan.

Se, että et arvosta vapautta, kulttuuria ja taidetta, kertoo sinusta aivan kaiken tarpeellisen. Kaltaistesi sivistymättömien moukkien mielipiteet voi siis jättää ihan omaan arvoonsa. Sisäänpäinkääntyneet autoritääriset yhteiskunnat, joissa ei arvosteta taidetta ja tiedettä, ovat kautta historian olleet niitä, jotka näivettyvät nopeimmin. Pohjoiskorea olisi sinulle varmasti sopiva asuinpaikka, mikset muuta vaikka sinne? Siellähän on ihmisillä sellainen yhdenmukainen tyyli, jota kaltaisesi henkilö varmasti osaisi arvostaa! Venäjäkin voisi sulle hyvin sopia. 

Se, että hengaile tuon jengin kanssa, ei tarkoita halveksuntaa. Meillä ei vain yksinkertaisesti ole mitään yhteistä, enkä voisi kuvitellakaan itseäni viettämässä arvokasta vapaa-aikaani meluisissa konserteissa tai törkyisillä festareilla.  Ja menet itse totaalisesti metsään arvioissasi minun taustastani. 

Vierailija
540/552 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että hengaile tuon

Siis sinun käsityksesi kulttuurista ja taiteesta on meluiset konsertit ja festarit! Missä tynnyrissä oikein olet kasvanut? Etkö tullut mitään muuta mieleen? Vai ajattelitko kenties, että festarit ja meluiset konsertit voisi olla ainoa sentyylinen kulttuuritapahtuma, jossa joku jolla on tatuointi voisi käydä? Onnistuit vieläkin hämmästyttämään minut totaalisella typeryydelläsi! Kenties idioottimaisuutesi onkin loputon kaivo josta voi ammentaa ikuisesti lisää typeryyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi