Miten miehet kehtaa sanoa että etsii naista jolla ei ole tatuointeja? Minusta ainakin naisena törkeää. Olenko ainoa?
Kommentit (552)
Tatuoinnit ovat pääsääntöisesti rumia ainakin minun mielestä.
Ehdottomasti jopa arpi on paljon kauniimpi kuin sen peitoksi otettu tatuointi. Enemmän se arpi kertoo, että on fiksu, tasapainoinen ihminen, kun kantaa arven kauniisti, eikä ole sitä lähtenyt peittämään jollain tatuoinnilla, joka ei ole ainakaan omaan silmään koskaan kaunis.
Hyvä vain jos kontrollifriikit paljastaa itsensä noin heti esittelytekstissä. Itselläni ei ole tatuointeja, mutta en silti halua yhteen miehen kanssa, joka haluaa määrätä ulkonäkööni liittyviä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti jopa arpi on paljon kauniimpi kuin sen peitoksi otettu tatuointi. Enemmän se arpi kertoo, että on fiksu, tasapainoinen ihminen, kun kantaa arven kauniisti, eikä ole sitä lähtenyt peittämään jollain tatuoinnilla, joka ei ole ainakaan omaan silmään koskaan kaunis.
Niin että nänniton rinta on sinusta paljon parempi kuin rinta johon on tatuoitu nänni, jota et edes huomaa ettei se ole oikea? Mikä oikeus sinulla on vaatia tuollaista joltain rintasyövän kokeneelta, joka haluaa näyttää siltä kuin muutkin? Olet inhottava ihminen.
Ei tupakkaa, ei tatuointeja, ei lävistyksiä. Siinä tärkeimmät.
En erityisemmin pidä tatuoinneista, varsinkaan niistä suurista ja rumista, mutta jos tosi rakkaus tulisi, ihminen, joka vie jalat alta, asialla ei olisi mitään merkitystä.
Eikö jokainen saa etsiä sellaista naista/miestä, kuin itse haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Se, että keksii tatuoiduille henkilöille yleistäen kaikenlaisia negatiivisia ominaisuuksia ja jopa kokonaisen negatiivisen elämäntarinan, kertoo kyllä enemmän kirjoittajista itsestään ja heidän henkisistä ominaisuuksistaan ja mielenterveydestään, tai oikeastaan sen puutteesta, kuin kenestäkään jolla on tatuointeja! Katsokaa peiliin, ennenkuin haukutte muita ja kuvittelette törkeyksiä. Ja ne teistä törkyturvista, joiden on vaikeaa löytää kumppania, tai elämä on mennyt muuten vaan päin persettä, niin se ei ole kyllä yhtään mikään ihme tuollaisella junttiasenteella. Väitätte, että tatuoinnit on whitetrash, mutta riittää, että vain avaatte suunne, niin kaikille paljastuu kyllä kuka on todellisuudessa se whitetrash!
Onko sulla alaselässä tramp-stamp?
Vierailija kirjoitti:
Ei tupakkaa, ei tatuointeja, ei lävistyksiä. Siinä tärkeimmät.
Ei ongelmaa. Seuraava!
Naiset on aivan kamalan näköisiä nykyään kun ne on täynnä leimaa. Ite oon nuori nainen ja en ymmärrä miksi pitää pilata ittensä noin. Ulkomailla ei naisilla ole noita tatskoja.
Suomessa naisilla on värjätty tukka, teko sitä ja teko tätä.... eww
Vierailija kirjoitti:
Esim. Kilpirauhasen ja kaulan imusolmukkeiden poistoista voi kuules jäädä sellaiset arvet, että se näyttää siltä, kuin olisi yritetty kirveellä hakata kaula katki. Tatuointejakin ihmiset kyttää, mutta ei niin pahasti kuin arpia. Kukaan ei ole täällä sinua miellyttääkseen. Vain narsistinen persoonallisuushäiriöinen voi kuvitella, että hänellä on sanomista muitten tatuointeihin tai arpiin tai mihinkään muuhun ulkonäköasiaan. Huolehdi itse omasta naamastasi ja Hanki jotain apua noihin mt.ongelmiisi.
Saahan ihmiset valikoida mitä haluavat!Jokaisen oma asia,toiset tykkää toiset ei.😀Itse pidän tatskoja ihan WT hommansa.
Vierailija kirjoitti:
Ja joku pitää UFC:ta vahtaavia miehiä vajaina ja lievästi dementoituneina.
Ei niiden katselussa mielestäni mitään vajaata ole, ihan ok viihdettä. Sen sijaan, jos itse ottelee aivovaurioskaboissa, niin se on jo vajaata. Koskee myös ammattinyrkkeilyä yms. lajeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että keksii tatuoiduille henkilöille yleistäen kaikenlaisia negatiivisia ominaisuuksia ja jopa kokonaisen negatiivisen elämäntarinan, kertoo kyllä enemmän kirjoittajista itsestään ja heidän henkisistä ominaisuuksistaan ja mielenterveydestään, tai oikeastaan sen puutteesta, kuin kenestäkään jolla on tatuointeja! Katsokaa peiliin, ennenkuin haukutte muita ja kuvittelette törkeyksiä. Ja ne teistä törkyturvista, joiden on vaikeaa löytää kumppania, tai elämä on mennyt muuten vaan päin persettä, niin se ei ole kyllä yhtään mikään ihme tuollaisella junttiasenteella. Väitätte, että tatuoinnit on whitetrash, mutta riittää, että vain avaatte suunne, niin kaikille paljastuu kyllä kuka on todellisuudessa se whitetrash!
Onko sulla alaselässä tramp-stamp?
No ei ole, mutta monilla keski-ikäisillä ihan tylsän tavallisilla naisilla on. Näitä perus ysäritatskoja nyt vaan on keski-ikäisillä, mutta niiden perusteella ei voi tietää ihmisestä mitään muuta, kuin sen, että hän on suurella todennäköisyydellä keski-ikäinen. Tunnen esim. yhden perheenäidin jolla on ns. trampstamp-tatuointi. Hän on pyörittänyt jo vuosia omaa kulttuurialan yritystään ja kehittynyt mestariksi alallaan. Hän on kouluttautunut, sivistynyt ja älykäs, toisin kuin monet toisia haukkuvat idiootit täällä.
Vierailija kirjoitti:
Saahan ihmiset valikoida mitä haluavat!Jokaisen oma asia,toiset tykkää toiset ei.😀Itse pidän tatskoja ihan WT hommansa.
Mutta todellisuudessa se WT homma löytyy kun katsot peiliin:)
Kyllä meitä naisoletettuja on, joilla ei ole tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että nänniton rinta on sinusta paljon parempi kuin rinta johon on tatuoitu nänni, jota et edes huomaa ettei se ole oikea? Mikä oikeus sinulla on vaatia tuollaista joltain rintasyövän kokeneelta, joka haluaa näyttää siltä kuin muutkin? Olet inhottava ihminen.
EEntarkoittanut tuota, kun tuota nänniähän ei kerta edes huomaa, vaan NÄKYVÄÄ tatuointi, joka siis näyttää tatuounnilta. Oletpa inhottavia ihminen itse, kun toista haukut.
Hyvähän se on että luuserir ja mielenvikaiset merkkaavat itsensä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. Kilpirauhasen ja kaulan imusolmukkeiden poistoista voi kuules jäädä sellaiset arvet, että se näyttää siltä, kuin olisi yritetty kirveellä hakata kaula katki. Tatuointejakin ihmiset kyttää, mutta ei niin pahasti kuin arpia. Kukaan ei ole täällä sinua miellyttääkseen. Vain narsistinen persoonallisuushäiriöinen voi kuvitella, että hänellä on sanomista muitten tatuointeihin tai arpiin tai mihinkään muuhun ulkonäköasiaan. Huolehdi itse omasta naamastasi ja Hanki jotain apua noihin mt.ongelmiisi.
Tack de samma...
Saahan sitä etsiä vaikka millaista naista. Kuka voi asettaa sääntöjä?