Miten miehet kehtaa sanoa että etsii naista jolla ei ole tatuointeja? Minusta ainakin naisena törkeää. Olenko ainoa?
Kommentit (552)
Vierailija kirjoitti:
Miksikö?
No koska tatuointi on länsimaissa yhdistetty aina yhteiskunnan ulkopuolella, marginaalissa olemiseen. Tatuointeja ovat ottaneet merimiehet, linnakundit, prostituoidut, juopot, narkit ja moottoripyöräjengiläiset.
Tatuoitu ihminen viestittää ulospäin, kuin Nacci Tranberg, että en ole kuten te, en välitä paskaakaan, nostan keskisormea.
Siksi.
Minä voisin hyväksyä yksittäisen tatuoinnin, jolle on jokin todella hyvä peruste. Ja voisin hyväksyä paljonkin tatuointeja, jos nainen tulee kulttuurista, jossa tatuoinnit ovat yleisiä ja oikeasti osa omaa kulttuuria (esim. monet polynesialaiset kansat, kuten maorit, tahitilaiset, havaijilaiset). Mutta länsimaissa tatuoinnit eivät ole tuolla tavalla osa perinteistä omaa kulttuuria, eikä suurella osalla naisista vieläkään ole tatuointeja, joten etenkin isot ja runsaat tatuoinnit eivät minun silmissäni ole naiselle positiivinen asia, jos etsisin puolisoa.
Itse olen kertonut avoimesti haluavani savuttoman, sivistyneen, työssäkäyvän miehen ilman tatuointeja ja pitkää seksikumppanilistaa.
Ilmeisesti olen törkeä akka.
Tottakai jokainen voi etsiä henkilöä jolla ei ole tatuointeja olivatpa miehiä tai naisia. Nehän näyttävät hirveältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin normaali mies ei halua lumpulta ja harpulta näyttävää tyttöystävää - aivan luonnollinen asia.
Sinulle se saa olla aivan rauhassa vaikka ja kuinka loukkaavaa, se ei ketään kiinnosta.
Minua ei kiinnosta sinun mielipiteesi. Minun mieheni on rakastanut minua tatuointeineni jo yli 20 vuotta, ja jopa maksanut niistä osan. ja melko varmasti on "normaalimpi" mies kuin sinä voisit koskaan olla.
Todellakin miehesi on normaali kaikkien kahjojen mielestä. Ihan täysin luonnollista ettei sinua minun mielipiteeni kiinnosta mutta usko tai älä se ei häiritse minua vähän vertaa jos joku kaheli on eri mieltä kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Ei parissa pienessä kuvassa mitään rumaa ole, mutta kun se tuntuu lähtevän käsistä aivan totaalisesti. En tiedä olisiko tuo valintakriteeri jos muuten mukava ihminen, mutta jos kaksi yhtä mukavaa samalla viivalla niin natural veisi voiton.
Et taida vaatia hirveästi ihmisen persoonallisuudelta, eikä tauda olla kovin yksilöllistä tunteesikaan, jos noin pieni asia voi ratkaista valinnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kehtaisi kulkea tatuoidun naisen kanssa julkisella paikalla. Kaikki ajattelevat heti, että onpa siinä vajaaälyinen akka.
Olisiko se nainen alasti? Miten muuten se tatuointi näkyisi, jos se on pieni ja piilossa?
Laastarilla peitetty ihan ok.
Mimulla on upeita,taiteiljan tekemiä tatuointeja. Jos niitä ei joku hyväksy, niin eipä kiinnostaisi kyllä muakaan. Onneksi omaan makuin olevia miehiä ylernsä miellyttää.
Naisella voi olla siroja, kauniita tatuointeja. Pääkallot ym. white trash -leimat ovat täysi turnoff.
törkeitähän ne on. mitä sitä kieltämään.
Useimmiten tatuoinnit on rumia, viimeistään muutaman vuoden kuluttua. Kestäisin muutaman puolisollani, mutta hyvin usein tatuoitu ihminen haluaa niitä koko ajan lisää ja käyttää niihin paljon rahaa.
Sitä en jaksaisi. Että toinen ei viihdy nahoissaan luomuna.
Vierailija kirjoitti:
Mimulla on upeita,taiteiljan tekemiä tatuointeja. Jos niitä ei joku hyväksy, niin eipä kiinnostaisi kyllä muakaan. Onneksi omaan makuin olevia miehiä ylernsä miellyttää.
99% miehistä ottaisi naisen mielummin ilman tatskoja mutta osa sietää ne
Taas näitä 0/5 aloituksia kun jo otsikossa paistaa läpi.
Vierailija kirjoitti:
En edes vuosiin tiennyt että vaimollani on tatuointi, koska se on yleensä häpykarvojen peitossa.
Hän onkin näyttänyt sitä muille miehille useasti. Sinulle hän esittänyt parempaa naista kuin oikeasti on.
Itse naisena kierrän tatuoidut miehet kaukaa. Ne töherrykset ovat säälittävä yritys olla cool.
Nyt kesällä olen taas kauhistellut millaisia töherryksiä ihmiset kantavat kehoissaan. Suosikkejani
olivat saimaannorppa ja toisella tiikeri, kummallakin olkavarressa. Todella hei hienoja :D.
Eli ymmärrän paremmin kuin hyvin, jos mies ei halua tatuoitua naista. Ne saavat ihmiset näyttämään
typerykseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen akateemisesti koulutettu, naimisissa ja äiti.. Olen ollut onnellisesti parisuhteessa (saman miehen kanssa) jo yli 20v. Minulla on tatuointeja, joista osa on muistona nuoruudestani, enkä ole niitä poistanut, vaikka olen sitä välillä harkinnut. Ne saa kuitenkin helposti piilotettua vaatteiden alle. Myöhemmät tatuoinnit näkyvimpiin kohtiin kehossa, ovat seurausta vakavasta sairastumisesta, ja sairauden tutkimuksissa ja hoidoissa syntyneistä arvista. Tavoitteena on peittää arvet kauniilla kasveilla. Arpia ihmiset tuojottaisivat joka tapauksessa, joten se on ihan se ja sama. Kun katson aamuisin peiliin, tatuoinnit näyttää mielestäni kivalta. Ei minun tarvitsekaan kaikkia miehiä ja naisia miellyttää, vaan riittää että oma rakas mieheni tykkää ja että itse pidän peilikuvastani. Tatuoinneista ja arvista on ollut se hyöty elämässä, että niiden avulla paljastuu nopeasti ihmisten pinnallisuus. Joillakin on
Kyllä hyvin monenlaisia leikkausarpia voi tatuoinneilla piilottaa.
Kehtaan vaatia, koska se kertoo jotain luonteesta ja harkintakyvystä. Ne leimat eivät vanhene tyylikkäästi, eikä se lemmikin marsun muistoksi otettu enää kahdenkymmen vuoden päästä tunnu hyvältä idealta. Toki on niitä, jotka näistä tykkää ja pitävät koristelematonta kumppania kummajaisena, meitä on vähän joka junaan. Leimoja tai ei, niin uskon jokaiselle olevan se oikea jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes vuosiin tiennyt että vaimollani on tatuointi, koska se on yleensä häpykarvojen peitossa.
Hän onkin näyttänyt sitä muille miehille useasti. Sinulle hän esittänyt parempaa naista kuin oikeasti on.
Ja, se on jonkun ex-miehen iloksi tai vaatimuksesta otettu ihonpilaus.
Kaikkea voi etsiä. Kyllähän tuo palvelee sitä naistakin, joka välttää mentaliteeteiltaan ja preferensseiltään selkeästi erilaisen miehen. Ei tarvitse tuhlata aikaa treffeihin, jotka eivät voi johtaa mihinkään.