Miten miehet kehtaa sanoa että etsii naista jolla ei ole tatuointeja? Minusta ainakin naisena törkeää. Olenko ainoa?
Kommentit (552)
Ymmärrän, tatuoinnit on karseita. Tulee entisajan teurastajat mieleen.
Tatuoidut naiset on totaalinen turn off, kuvottavia ja miesmäisiä. Töhryjä jotka näyttää mustelmilta pitkin kehoa ei sytytä.
Tämä tatuointiasia on mielenkiintoinen, kun lähes aina, niin kirjoituksissa kuin keskusteluissa, miehet ei tykkää tatuoinneista naisilla, mutta silti nykyään jo melkein kaikilla naisilla on tatuointi. Sitten kuitenkin suurin osa naisista meikkaa ja pukeutuu seksikkäästi nimenomaan miehiä varten, että näyttäisivät heidän silmissä hyviltä ja vetovoimisilta. Jos rehellisiä ollaan, niin moniko nainen käyttäisi aikaa ja rahaa meikkeihin, hiuksiin ja hienoihin vaatteisiin, jos kaikki miehet katoaisi maapallolta. Niinpä...
Vierailija kirjoitti:
Miehen tekemä aloitus. Yrityksenä saada naiset kuulostamaan HÖLMÖILTÄ. Naisten aloituksissa on yleensä piiitkä alustus.
"Että näin!" m.43
Aijaa. Naisiakin on erilaisia. Itse menen mielellään suoraan asiaan lyhyesti ja ytimekkäästi ilman liirumlaarumeita vaikka olenkin nainen. En siis ole tuo ap mutta sivusta kommentoin.🥸
Vierailija kirjoitti:
Tämä tatuointiasia on mielenkiintoinen, kun lähes aina, niin kirjoituksissa kuin keskusteluissa, miehet ei tykkää tatuoinneista naisilla, mutta silti nykyään jo melkein kaikilla naisilla on tatuointi. Sitten kuitenkin suurin osa naisista meikkaa ja pukeutuu seksikkäästi nimenomaan miehiä varten, että näyttäisivät heidän silmissä hyviltä ja vetovoimisilta. Jos rehellisiä ollaan, niin moniko nainen käyttäisi aikaa ja rahaa meikkeihin, hiuksiin ja hienoihin vaatteisiin, jos kaikki miehet katoaisi maapallolta. Niinpä...
Aivan todella moni validi mies on ihastellut tatuointejani...Ei edes kiinnostaisi joku niistä inisevä pikkuvaimon etsijä.
-Akateeminen metallimimmi
Tatuoinnit on lammasmaista massakulttuuria, sentakia en itse ole ottanut tatuointeja. Mitään omaperäistä kun nykyään ei ole siinä, että olet ottanut jonkun töhryn vartaloosi, harvoin ne näyttävät hyvältä kenelläkään ja olet vain yksi lammas muiden joukossa.
Trolli-pasi ilmiannettu. Voit ihan hyvin kirjoittaa omana kusisena itsenäsi, sillä kukaan ei luule sua naiseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mimulla on upeita,taiteiljan tekemiä tatuointeja. Jos niitä ei joku hyväksy, niin eipä kiinnostaisi kyllä muakaan. Onneksi omaan makuin olevia miehiä ylernsä miellyttää.
99% miehistä ottaisi naisen mielummin ilman tatskoja mutta osa sietää ne
Mua kiinnostaakin vain se paras, uniikki 1%.
Miten naiset kehtaa sanoa että etsii miestä joka on yli 180 cm? Minusta ainakin miehenä törkeää. Olenko ainoa?
Jokainen saa tykätä ja olla tykkäämättä mistä haluaa, eikä sitä tarvitse kenenkään kuuluttaa ääneen.
Tyhmyys vain paljastuu.
Ap, älä esitä naista. Et onnistu siinä ikinä. Sulla on iso vika päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä kriteerejä olla jos niin haluaa. Tuo on kylläkin tyhmä kriteeri, mutta kukin tavallaan.
Tyhmä kriteeri ettei halua maalilla itseään sotkenutta naista ?
Ne tatuoinnit kertoo aika hyvin myös sen mitä siellä korvien välissä on. Ei siellä kyllä mitään fiksuja ja älykkäitä ajatuksia voi olla.
Nuo sinun kommenttisi kertovat ihan kaiken tarvittavan. Oma elämäsi on mennyt päin helvettiä ja kun et muuta keksi, purat tuskaasi ja haukut ihmisiä joilla on tatuointi. Parempaa tekemistä et päivääsi keksi.
Todistit juuri edellisen oikeaksi.
Nykyään naiset nauttivat peukkupäissänsä synnyttämistä.
Itse en ääneen sanoisi, mutta en tykkää naisilla tatuoinneista ja nenärengas on kyllä lähes täydellinen turnoff.
Ei tatska varmaan este olisi ollut, mutta olen iloinen ettei vaimollani ollut tatuointeja ja hänkään ei niistä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan todella moni validi mies on ihastellut tatuointejani ja halunnut runkata päälleni...Ei edes kiinnostaisi joku niistä inisevä pikkuvaimon etsijä.
-Akateeminen munanlutkuttaja
Okei
Jokainen mies saa tehdä omat valintansa. Mitä sinä olet siihen sanomaan. Ehkä sinä et halua että joku käyttää huumeita. Peukkua tai muuta. Toisella on muut kriteerit.
Mul ei oo väliä näil ulkonäkö asioilla vaan yleisolemus ja luonne tärkein. Onko helppo jutella ja löytyykö huumoria myös. Kokonaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mimulla on upeita,taiteiljan tekemiä tatuointeja. Jos niitä ei joku hyväksy, niin eipä kiinnostaisi kyllä muakaan. Onneksi omaan makuin olevia miehiä ylernsä miellyttää.
Jos kiihottuu linnakundeista ja narkkareita. Kaikilla meillä on omat perversiomme. Nacci Trandberg on varmaan ihasuksesi.
Itsekin etsin miestä, jolla ei ole tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et uskalla ottaa otsaasi iso tribaalia !
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit on lammasmaista massakulttuuria, sentakia en itse ole ottanut tatuointeja. Mitään omaperäistä kun nykyään ei ole siinä, että olet ottanut jonkun töhryn vartaloosi, harvoin ne näyttävät hyvältä kenelläkään ja olet vain yksi lammas muiden joukossa.
Tässä on yksi hyvä syy, miksi en ole koskaan mennyt toisille treffeille/tai treffeille ollenkaan sellaisten miesten kanssa, joiden mielestä jokin yleinen asia on lammasmaisuutta ja "minä en ainakaan" - julistusta. Samat tyypit on raskaita kaikessa, eikä heidän kanssaan voi puhua mistään ilman, että se menee heidän puoleltaan julistamiseksi ja ylimieliseksi saarnaamiseksi, oli aihe sitten tatuoinnit, musiikkigenret, politiikka, mikä vain.
Minulle ainoat ehdottomuudet on aina olleet (vaikka olenkin ollut pitkään naimisissa, mutta koskee myös ystävyyssuhteita): ei päihdeongelmia, ei asenneongelmia, ehdottoman avarakatseinen.
t. Tatuioimaton hevari-nainen
Niin, minä kerroin mielipiteeni tatuoinneista ja sinä aloit haukkumaan toista kirjoittajaa mielenterveysongelmaiseksi urpoksi. Miettisit vähän sen ensimmäisen kiven kanssa...