Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset millainen 40-50-v mies olisi sinulle mieleen?

Vierailija
28.06.2025 |

Minulle olisi tällainen mies mieleen, joka olisi 180+ pitkä, ei ollenkaan liian hoikka, turvalliset käsivarret ja saa olla masuakin. Ymmärtäisi, että naisella saa olla kaarta ja kumpua. 

akateeminen ja löytänyt oman intohimon töissä. 

siisti parta ja mukava lyhkäinen tukka mielellään ruskea tai vaalean ruskea.

silmälasit, jotka on tyylikkäät

Reipas, reilu ja tulee kaikkien ihmisten kanssa toimeen. Vähemmistöystävällinen. Kiltti.

Ei tupakoi, viiniä osaa juoda sivistyneesti, ei juo humalahakuisesti.

Tykkää opiskella työn ohessa. Yritteliäs ja kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista.

Herkkä ja tykkäisi keskustella asioista. 

Toiminnan mies, vaihtaisi autoon renkaat, ajaisi autoa Keski-Euroopan matkalla, istuttaisi taimet 15ha aukolle metsääni ensi toukokuussa. 

Olisi lasten kanssa, kuin kotonaan ja kantaisi kasvattajan vastuuta teineistäni. Omat lapset olisi hänelle tärkeitä ja paljon hänen lähellä. 

Hyväksyisi minun harrastukset, lähtisi kirkkoon, teatteriin ja Pori jazzeille innokkaana. Oopperasta puhumattakaan. 

Keräsimme sienet, marjat ja kävisimme kalassa. Mökkeilisimme ja hoitaisimme kasvimaata.  

iltaisin lukuisimme toisillemme runoja ja muita kirjoja.

mielellään hän olisi kuitenkin 48-55-v ikäinen.  

Jos tiedätte, että tällainen mies on vapaalla voisin lähteä treffeille. Mutta koska ei ole löytynyt olen ajatellut, että pärjään yksin. 

Millaisista miehistä te muut naiset unelmoitte? 

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta nuorempi. Lähdetään siitä. 

Vierailija
22/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää sanapari 40-50-vuotias mies 😂 Jotenkin luonnotonta. Miehet lakkaa olemasta miehiä siinä 35:n kieppeillä. Sen jälkeen ne on vaan setiä tai ukkoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanye West

Vierailija
24/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen ja lempeä, ehkä jopa itsekin jo sairauksien hidastama kuten minäkin, jotta ymmärtäisimme toisiamme eikä tarvitsisi pelätä olevansa tylsä, kun ei pahemmin jaksa käydä missään. Kotona viihtyvää sorttia, ehkä lukutoukka, jonka kanssa voisi käydä mielenkiintoisia keskusteluja.

Vierailija
25/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, enpä jaksa enää tässä iässä unelmoida. Mukavan kaverimiehen voisin ottaa, kulttuurista kiinnostuneen. 

Vierailija
26/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta säkkäräpää..iso muna ja paksu lompakko..ja jaksaa nussia..

Kysymys oli naisille. Muutenkin, jos aiot yhdistää ensimmäisen ja kolmannen ominaisuuden, täytyy sinun lähteä Amerikkaan.

Vierailija
27/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tarkat kriteerit aplla. 

Vierailija
28/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytä lainkaan alkoholia tai muita päihteitä. Pituus yli 177 cm, että on pituiseni tai pidempi. Introvertti. Osaa sanallistaa ajatuksiaan ja tunteitaan. Kotona viihtyvä, ei juuri välitä matkustelusta. Autoa tai edes ajokorttia ei tarvitse olla. Ei yökukkuja. Seksi ei ole hänelle tärkeää. 

Vierailija
29/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimivaatimus: Mies ei roiku vauvapalstalla vonkaamassa itselleen naista. 

Vierailija
30/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli ettei naiset enää pidä miehiä ihmisinä vaan listana eri ominaisuuksia kuin olisivat uutta kodinkonetta ostamassa. 

No, toivotaan esim älyä, humaaniutta, käytöstapoja ja ahkeruutta.

Ei taida miellyttää sinua, joka listaat miehille  laatikkokeukoja, hiusrajoja ja erottuvia lihaksia ja naisille alipainoa ja jättitissejä.

Vierailija
31/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanye West

Sekopää MAGA-ukko, öyhöttäjä. Tyhmä. Yök.

Vierailija
32/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että ap haluaa osallistuvan miehen, joka tekee yhdessä juttuja ja on kiinnostunut ja jakaa asioita.

Minusta tuollaista on todella vaikea löytää, miehet ovat usein itsekkäitä ja omissa jutuissaan. 

Tämä vain minun mielipiteeni, ehkä ei ole osunut kohdalle.

Vierailija
33/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tarkat kriteerit aplla. 

Saa olla.

Huomasitko, ei juurikaan puhuttu kyrvän koosta tai tuloista.

Vierailija
34/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minimivaatimus: Mies ei roiku vauvapalstalla vonkaamassa itselleen naista. 

Eikä seuranhakusovelluksissa. Ne on rupuleille.

Vierailija
35/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa, että ap haluaa osallistuvan miehen, joka tekee yhdessä juttuja ja on kiinnostunut ja jakaa asioita.

Minusta tuollaista on todella vaikea löytää, miehet ovat usein itsekkäitä ja omissa jutuissaan. 

Noita miehiä on esim. Demareissa ja Vihreissä. Mutta ei todellakaan persuissa.

Vierailija
36/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ison aukon oot metsääsi hakkuuttanut. Tuohon menee n. 30000 tainta. On siinä äijäparalla yksin istuttelemista, varsinkin jos ei oo ennen tehnyt. Ammattilaisilta tietysti käy nopeasti, mutta ne ei kovin usein ole akateemisia. Toki niitäkin harvakseltaan löytyy, yksi sukulaiseni on. Mutta hän ei ole tarpeeksi pitkä sinulle ja lisäksi on naimisissa. 

Kiire tulee miehelle, eikä ehdi montaa runoa lukea kun pitää niitä taimia istuttaa. 

Vierailija
37/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen mutta se oli intohimoton, työtön juoppo. Lemppasin sen, koska alkoholistia ei kannata yrittää pelastaa. Siinä menee vain omakin elämä hukkaan. 

Vierailija
38/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita miehiä on esim. Demareissa ja Vihreissä. Mutta ei todellakaan persuissa.

Kokoomuslaiset on itsekästä porukkaa.

Vierailija
39/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopisi hyvin sellanen 40-50v. Mies joka on yleisolemus siisti herrasmies. Huumorintaju ja hauskat jutut. Voi pitää kulttuurista ja vaikka keikoilla käymisestä. Osaisi tanssia paremmin kun minä. Pystyy keskustelee henkeviä ja eikä muutenkaan ole levoton.

Luonne elämäniloinen ja positiivinen eikä ota liian vakavasti juttujani koska puhun paljo. 

Romanttinen ja voi olla silti 2 mielinen. 

No pituus jotai samaa luokkaa mitä olen ei sil niin tarkkaa. 

Onkohan tällästä edes olemasa. Tai ehkä on jossain. 😅

Vierailija
40/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanye West

Sekopää MAGA-ukko, öyhöttäjä. Tyhmä. Yök.

Uransa alkuaikoina Kanye oli aivan mahtava tyyppi. Älykäs, hauska, ja muutenkin erottui edukseen persoonallaan. Viime aikoina mennyt hänellä jokseeenkin alamäkeen...