Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset millainen 40-50-v mies olisi sinulle mieleen?

Vierailija
28.06.2025 |

Minulle olisi tällainen mies mieleen, joka olisi 180+ pitkä, ei ollenkaan liian hoikka, turvalliset käsivarret ja saa olla masuakin. Ymmärtäisi, että naisella saa olla kaarta ja kumpua. 

akateeminen ja löytänyt oman intohimon töissä. 

siisti parta ja mukava lyhkäinen tukka mielellään ruskea tai vaalean ruskea.

silmälasit, jotka on tyylikkäät

Reipas, reilu ja tulee kaikkien ihmisten kanssa toimeen. Vähemmistöystävällinen. Kiltti.

Ei tupakoi, viiniä osaa juoda sivistyneesti, ei juo humalahakuisesti.

Tykkää opiskella työn ohessa. Yritteliäs ja kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista.

Herkkä ja tykkäisi keskustella asioista. 

Toiminnan mies, vaihtaisi autoon renkaat, ajaisi autoa Keski-Euroopan matkalla, istuttaisi taimet 15ha aukolle metsääni ensi toukokuussa. 

Olisi lasten kanssa, kuin kotonaan ja kantaisi kasvattajan vastuuta teineistäni. Omat lapset olisi hänelle tärkeitä ja paljon hänen lähellä. 

Hyväksyisi minun harrastukset, lähtisi kirkkoon, teatteriin ja Pori jazzeille innokkaana. Oopperasta puhumattakaan. 

Keräsimme sienet, marjat ja kävisimme kalassa. Mökkeilisimme ja hoitaisimme kasvimaata.  

iltaisin lukuisimme toisillemme runoja ja muita kirjoja.

mielellään hän olisi kuitenkin 48-55-v ikäinen.  

Jos tiedätte, että tällainen mies on vapaalla voisin lähteä treffeille. Mutta koska ei ole löytynyt olen ajatellut, että pärjään yksin. 

Millaisista miehistä te muut naiset unelmoitte? 

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei sait ylipuhutuksi, mutta pilua pitäs sitte saaha, ainakin 2-3 kertaa viikossa.

Vierailija
42/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sellaisen miehen, jonka kanssa olisi kipinää ja vetovoimaa. Hiukset ja hampat siistit ja hoidetut. Silmälaseilla ei merkitystä, paras tietysti ilman, esim laserleikattu näkö, mutta ei se ole vaatimus kuitenkaan. Pituus ja paino kutakuinkin normaalin rajoissa. Mieluummin akateeminen, maailmaa nähnyt, sivistynyt, avarakatseinen, keskustelutaitoinen, tupakoimaton eikä juo humalahakuisesti. Plussaa, jos kulttuuri, matkailu ja ruoka kiinnostaa, niin on yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Eikä haittaa, jos tykkää tehdä miesten hommia kuten vaihtaa auton renkaita, mutta ei se ole todellakaan vaatimus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sen pakko olla mies? Eikö kelpais joku kiva nainen? Heti piisais vaihtoehtoja.

t.nainen

Vierailija
44/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö voisi olla kuin Mel Gibsonilla nuorena. Tavat saisi olla kuin ruotsin prinssillä. Ja rahaa kuin Saudi miljönäärillä. Sänkytaidot taivaalliset. Tällainen mies olisi haussa. 

Vierailija
45/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanye West

Sekopää MAGA-ukko, öyhöttäjä. Tyhmä. Yök.

Uransa alkuaikoina Kanye oli aivan mahtava tyyppi. Älykäs, hauska, ja muutenkin erottui edukseen persoonallaan. Viime aikoina mennyt hänellä jokseeenkin alamäkeen...

Vakavat mielenterveysongelmat. Ikävä kyllä on asemassa missä kukaan ei rajoita, vaikka olisi tarpeen.

Vierailija
46/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö voisi olla kuin Mel Gibsonilla nuorena. Tavat saisi olla kuin ruotsin prinssillä. Ja rahaa kuin Saudi miljönäärillä. Sänkytaidot taivaalliset. Tällainen mies olisi haussa. 

Mä en koskaan nähnyt Mel Gibsonissa mitään kiinnostavaa.

Vierailija
47/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apllä on tarkat kriteerit, olen yrittänyt löytää kumppania netistä, mutta se on ollut todellakin mahdotonta, koska ei tuollaista miestä vaan ole olemassa. Ei edes lähelle. 

Minulla on nyt pikku aukko metsässä, on jo miehet katsottuna istuttamaan. Eivät ole akateemisia tai kiinnosta parisuhdemielessä.  Mutta olisi silläkin summalla jotain tehnyt itselle.

Joku sanoi osuvasti, että ap haluaa tehdä asioita yhdessä ja se on kyllä totta. Sielunkumppania etsin. 

Ap

Vierailija
48/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen, luotettava, uskollinen, muut huomioon ottava, tavallinen suomalainen duunarimies. Mielellään mua edes vähän pidempi, mä olen 168cm. Ulkonäöltää mua miellyttävä. Ei tarvitse olla jumalaisen komea adonis vaan mua miellyttävä tavallinen mies.

N46

Vierailija
49/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sen pakko olla mies? Eikö kelpais joku kiva nainen? Heti piisais vaihtoehtoja.

t.nainen

Voi että, en ole kiinnostunut naisista siinä mielessä. Kyllä olen 100% hetero ja mies mielummin.

Vierailija
50/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luova, empaattinen, syvällinen, positiivinen, seikkailunhaluinen ja hyvä keskustelija. Pahinta olisi harmaan tylsä tyyppi, joka ei koskaan innostu mistään eikä osaa tai halua keskustella mistään kunnolla. 

Vierailija
52/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku, joka lähtisi kanssani konsertteihin.

Vierailija
53/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieleen olisi 28-35-vuotias mies.

N44

Vierailija
54/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle sopisi hyvin sellanen 40-50v. Mies joka on yleisolemus siisti herrasmies. Huumorintaju ja hauskat jutut. Voi pitää kulttuurista ja vaikka keikoilla käymisestä. Osaisi tanssia paremmin kun minä. Pystyy keskustelee henkeviä ja eikä muutenkaan ole levoton.

Luonne elämäniloinen ja positiivinen eikä ota liian vakavasti juttujani koska puhun paljo. 

Romanttinen ja voi olla silti 2 mielinen. 

No pituus jotai samaa luokkaa mitä olen ei sil niin tarkkaa. 

Onkohan tällästä edes olemasa. Tai ehkä on jossain. 😅

Täältä löytyy. Pidän kuitenkin moottoriurheilusta (ralli, formulat, jokkis), onko tämä ongelma? 

Vierailija
55/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-50v miehen tulee olla jossain määrin varakas, ei saa olla ylipainoa mutta ei täysin hinteläkään, melko komea vaikka ei täysin malli olisikaan, ei polta, ei juurikaan juo, ei kiroile, eikä äksyile.

Suunnilleen noilla mennään, terveisin melko kaunis Minna 21v.

Vierailija
56/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sopisi hyvin sellanen 40-50v. Mies joka on yleisolemus siisti herrasmies. Huumorintaju ja hauskat jutut. Voi pitää kulttuurista ja vaikka keikoilla käymisestä. Osaisi tanssia paremmin kun minä. Pystyy keskustelee henkeviä ja eikä muutenkaan ole levoton.

Luonne elämäniloinen ja positiivinen eikä ota liian vakavasti juttujani koska puhun paljo. 

Romanttinen ja voi olla silti 2 mielinen. 

No pituus jotai samaa luokkaa mitä olen ei sil niin tarkkaa. 

Onkohan tällästä edes olemasa. Tai ehkä on jossain. 😅

Täältä löytyy. Pidän kuitenkin moottoriurheilusta (ralli, formulat, jokkis), onko tämä ongelma? 

Löydätteköhän te toisenne täältä? Ihanaa!!

Ap

Vierailija
57/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, ikään katsomatta, tulee olla hyväkuntoinen, rasvaton ja lihaksiks. Enkä nyt tarkoita mitään hormonibodaria. Miehellä kasvaa lihakset ihan luonnostaan jos vähän viitsii nähdä vaivaa ja huolehtia itsestään. Mies on vielä 6kymppisenäkin seksikäs jos on pitänyt huolta kunnostaan. 

Vierailija
58/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääli ettei naiset enää pidä miehiä ihmisinä vaan listana eri ominaisuuksia kuin olisivat uutta kodinkonetta ostamassa. 

Olemme ottaneet miehiltä mallia.

Koittakaa nyt päättää, että kelpaako miehille kuka tahansa nainen vai ovatko miehet supernirsoja kuten naiset. Ette te voi kahdesta vastakkaisesta ilmiöstä yhtä aikaa itkeä. Pitää valita jompikumpi. 

Vierailija
59/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääli ettei naiset enää pidä miehiä ihmisinä vaan listana eri ominaisuuksia kuin olisivat uutta kodinkonetta ostamassa. 

Olemme ottaneet miehiltä mallia.

Koittakaa nyt päättää, että kelpaako miehille kuka tahansa nainen vai ovatko miehet supernirsoja kuten naiset. Ette te voi kahdesta vastakkaisesta ilmiöstä yhtä aikaa itkeä. Pitää valita jompikumpi. 

Oletko oikeasti noin yksinkertainen, että kuvittelet jokaisen naisen olevan asioista samaa mieltä?

Vierailija
60/94 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa miehen, jotta voisin ottaa koiran... Koiraa olisi helpompi kahden ihmisen hoitaa.