Naiset millainen 40-50-v mies olisi sinulle mieleen?
Minulle olisi tällainen mies mieleen, joka olisi 180+ pitkä, ei ollenkaan liian hoikka, turvalliset käsivarret ja saa olla masuakin. Ymmärtäisi, että naisella saa olla kaarta ja kumpua.
akateeminen ja löytänyt oman intohimon töissä.
siisti parta ja mukava lyhkäinen tukka mielellään ruskea tai vaalean ruskea.
silmälasit, jotka on tyylikkäät
Reipas, reilu ja tulee kaikkien ihmisten kanssa toimeen. Vähemmistöystävällinen. Kiltti.
Ei tupakoi, viiniä osaa juoda sivistyneesti, ei juo humalahakuisesti.
Tykkää opiskella työn ohessa. Yritteliäs ja kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista.
Herkkä ja tykkäisi keskustella asioista.
Toiminnan mies, vaihtaisi autoon renkaat, ajaisi autoa Keski-Euroopan matkalla, istuttaisi taimet 15ha aukolle metsääni ensi toukokuussa.
Olisi lasten kanssa, kuin kotonaan ja kantaisi kasvattajan vastuuta teineistäni. Omat lapset olisi hänelle tärkeitä ja paljon hänen lähellä.
Hyväksyisi minun harrastukset, lähtisi kirkkoon, teatteriin ja Pori jazzeille innokkaana. Oopperasta puhumattakaan.
Keräsimme sienet, marjat ja kävisimme kalassa. Mökkeilisimme ja hoitaisimme kasvimaata.
iltaisin lukuisimme toisillemme runoja ja muita kirjoja.
mielellään hän olisi kuitenkin 48-55-v ikäinen.
Jos tiedätte, että tällainen mies on vapaalla voisin lähteä treffeille. Mutta koska ei ole löytynyt olen ajatellut, että pärjään yksin.
Millaisista miehistä te muut naiset unelmoitte?
Kommentit (94)
Mies joka pysyy poissa elämästäni, eikä yritä mitään. Mies, joka elää omaa elämäänsä ja tuskin edes huomaa minua.
ei tollasta miestä ole olemassakaan toivossa on hyvä elää sanoi lapamato
Täysjärkinen tavallinen mies. Ei peliriippuvuuksia, ulosottoja yms eli: hallitsee talouttaan.
Ei tarvitse olla pitkä. :) eikä laatikkoleuka :) , mistä ihmeestä noita keksitään.
Sensijaan pitäis osata jutella kaikenlaisista maailman asioista. Ihminen jonka kanssa olis mielenkiintoista hämmästellä tätä maailmaa. Selvinpäin, koska en juo itse eli en pysty kuuntelemaan känniläisten sönkötystä. Mies voi juoda yhden oluen vaikka viikossa. Höpöteltäis ja käytäis vaikka ajelulla. Mun autolla, mä ajan.
Ymmärtäisi että mulla on supertärkeitä juttuja elämässäni: aikuinen tytär joka asuu jo omillaan ja sitten mun kokemuksen mukaan miehille epämiellyttävämpi asia: mulle erittäin rakas lintukoira. Ja tää koira kuuluu tähän meikäläisen pakettiin, ihan elämänsä loppuun asti ja siitä ei neuvotella. Todennäköisesti hankin lisää koiria ja en kysele siihen lupia yhtään keneltäkään.
En halua asua yhdessä enkä matkustella ulkomaille. Oon reissannut maailmaa ristiin rastiin ja se riittää nyt tälle yhdelle elämälle.
Mua ei voi hallita, omistaa, enkä itsekään yritä sellaista.
Ap, täällä sinkkumies joka täyttäis lähes nuo sun toiveet, mutta puuntaimia en ala enää istuttelemaan yhdellekään naiselle! Ai niin ja olen vuoden liian nuori.
M47
Pituudella ei väliä
Itsestään huolehtiva
Hyvät tunnetaidot
Erittäin hyvä kyky kommunikoida
Suht. positiivinen elämänasenne
Ei juo eikä polta, eikä muitakaan päihteitä
Käy töissä, ammatilla ei väliä - kunhan tykkää työstäänsä
Omaa joitakin omia harrastuksia ja tekemistä (on se sitten metsästyt tai moottoripyörät, tai vaikka kutominen)
Ei omaa suuria luottovelkoja tai ole esim. ulosoton asiakas
Valmis kokeilemaan uusia asioita
Rakastava, hoivaava, lempeä, kiltti, huomaavainen
Kunnioittaa naisia ja kohtelee muita ihmisiä hyvin
Maksimissaan kaksi lasta, aktiivisesti lapsiensa elämässä ja ylläpitämässä heidän hyvinvointia
Ei rikostaustaa
Just nyt sanoisin että kuka tahansa jolla on vielä toimiva peli mutta se on vaan akuuttia turhautumista mieheni kyvyttömyyteen. Kiitos kun sain purkaa sitä tähän viestiin kun oikein muuta keinoa ei ole.
Ei minkäänlainen eikä varsinkaan ap:n kaltainen mielistelevä tyhjäpää.
Tuon ikäiset miehet on niin, niin nähty.
Minun ihannemieheni on pieni, pörröhäntäinen ja loikkii iloisesti puusta puuhun.
Lempeä. Hyväkäytöksinen. Osaa riidellä asiallisesti. Osaa flirttailla seksikkäästi. Suhtautuu uteliaasti maailmaan niin, että esim. seuraa uutisia tai lukee jostain mielenkiintoisesta aiheesta, eikä missään itsensäkehittämismielessä vaan ihan vain koska kiinnostaa. Ei kovin naisvihamielinen, rasistinen tai muuten ideologisesti ihmisten tasa-arvoa vastaan.
En etsi suhdetta, koska en usko, että kukaan tällainen kiinnostuisi minusta.
Vierailija kirjoitti:
Minun ihannemieheni on pieni, pörröhäntäinen ja loikkii iloisesti puusta puuhun.
Pikkuoravat ovat varmaan tähän mennessä kasvaneet jo isoiksi, joten kokeile lähettää heille fanipostia.
Elämän peruspilarit kunnossa eli vakaa talous, jonkunlainen työ, vakituinen asumus, ei peli/päihde tms ongelmaa. Terveys kohtalaisella tolalla niin fyysisesti kuin henkisesti. Kiinnostus elämää, uusia ihmisiä ja asioita kohtaan. Siinäpä ne.
Minulle kelpaa ns. tavallinen mies. Ei tarvitse olla miljonääri, malli, yritysjohtaja eikä fitness harrastaja, ei kulttuurin syvällinen tuntija tai maailmaa vuosia kiertänyt kosmopoliitti. En halua elämääni mitään ihmeellisiä virityksiä, jossa pyöritetään naisia eri kaupungeissa, salataan edellisen suhteen lapsia tms.
Jaa no jos oikein ihannemies pitäisi kuvailla niin: n. 50 v, isokokoinen, pitkä, harteikas ja vatsakas. Hiukset pitää olla päässä. Saa minut nauramaan, nappaa kainaloon ja kohtelee hyvin, flirttailee kanssani. Viihtyy kotosalla, mutta haluaa viedä minut kerran vuodessa ulkomaille. Demari, avarakatseinen, tasa-arvon kannattaja. Ei saa juoda humalahakuisesti, ei tupakoida tai nuuskata. Mielellään jo aikuiset lapset, eikä haaveile yhteenmuutosta kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa, että ap haluaa osallistuvan miehen, joka tekee yhdessä juttuja ja on kiinnostunut ja jakaa asioita.
Minusta tuollaista on todella vaikea löytää, miehet ovat usein itsekkäitä ja omissa jutuissaan.
Tämä vain minun mielipiteeni, ehkä ei ole osunut kohdalle.
Noita miehiä on esim. Demareissa ja Vihreissä. Mutta ei todellakaan persuissa.
Kokoomuslaiset on itsekästä porukkaa.
Ja ajattelevat vain rahaa.
Ei ole löytynyt niin itse on pitänyt metsäni istuttaman, teinini kasvattaman ja euroopan lomani ajaman sekä kirjani luettaman.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole löytynyt niin itse on pitänyt metsäni istuttaman, teinini kasvattaman ja euroopan lomani ajaman sekä kirjani luettaman.
Mieheksi kelpaisi kuitenkin normaalijärkinen, rauhallinen, savuton ja baariton. Ammatilla ei väliä jos kohtuullisen hyvät tulot. Mieluiten maalta kotoisin ainakin ja ei haittaa jos on pitkä. Ja avuton ei saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Ei minkäänlainen. Tässä iässä on jo nähty niin monta erilaista miestä, että lopputuloksena on se, että en yhtäkään ukkoa halua elämääni enää.
N 50
Miksi edes vastasit? Ketjun aihe ei ole sinun jatkuvat epäonnistumisesi.
Itselläni täysin sama havainto. Pitäisi mennä miehen mökille laittamaan kukkapenkit kuntoon jne. Muuten sitten nähdäänkin vain kotona netflix & chill merkeissä ja mihinkään ei sitouduta. Eipä tuollainen paljon kiinnostele.