Naiset millainen 40-50-v mies olisi sinulle mieleen?
Minulle olisi tällainen mies mieleen, joka olisi 180+ pitkä, ei ollenkaan liian hoikka, turvalliset käsivarret ja saa olla masuakin. Ymmärtäisi, että naisella saa olla kaarta ja kumpua.
akateeminen ja löytänyt oman intohimon töissä.
siisti parta ja mukava lyhkäinen tukka mielellään ruskea tai vaalean ruskea.
silmälasit, jotka on tyylikkäät
Reipas, reilu ja tulee kaikkien ihmisten kanssa toimeen. Vähemmistöystävällinen. Kiltti.
Ei tupakoi, viiniä osaa juoda sivistyneesti, ei juo humalahakuisesti.
Tykkää opiskella työn ohessa. Yritteliäs ja kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista.
Herkkä ja tykkäisi keskustella asioista.
Toiminnan mies, vaihtaisi autoon renkaat, ajaisi autoa Keski-Euroopan matkalla, istuttaisi taimet 15ha aukolle metsääni ensi toukokuussa.
Olisi lasten kanssa, kuin kotonaan ja kantaisi kasvattajan vastuuta teineistäni. Omat lapset olisi hänelle tärkeitä ja paljon hänen lähellä.
Hyväksyisi minun harrastukset, lähtisi kirkkoon, teatteriin ja Pori jazzeille innokkaana. Oopperasta puhumattakaan.
Keräsimme sienet, marjat ja kävisimme kalassa. Mökkeilisimme ja hoitaisimme kasvimaata.
iltaisin lukuisimme toisillemme runoja ja muita kirjoja.
mielellään hän olisi kuitenkin 48-55-v ikäinen.
Jos tiedätte, että tällainen mies on vapaalla voisin lähteä treffeille. Mutta koska ei ole löytynyt olen ajatellut, että pärjään yksin.
Millaisista miehistä te muut naiset unelmoitte?
Kommentit (94)
Vaikka olisi miten täydellinen, niin aina joku valittamisen aiheen keksii. Jos ei muuten, niin ihan periaatteesta!
Miehen pitää siis hyväksyä lihava nainen mutta miehen pitää olla itse komea 180 cm pitkä urheilija
- sinut kehonsa kanssa, normaalipainoinen tai lähellä sitä
- perusterveet elämäntavat (sopivasti liikuntaa, hyvinvointia vahvistava ruokavalio)
- pitää huolta ulkonäöstään (sopiva vaatetus ja tilannetaju, perussiisti arkityyli)
- hygienia ja peruussiisteys elämässä, ok elämänhallinta (rento mutta kunnossa)
- sinut elämäntilanteensa kanssa, perusasiat riittävän kunnossa
- aidosti avarakatseinen, pystyy ymmärtämään ihmisiä myös muista lähtökohdistaan kuin omastaan
- hyvä itsetunto, mikä näkyy niin, että ei tarvii painaa muita alaspäin tai päteä pätemisen takia
- tykkää musta ja arvostaa mua, näyttää sen sanoilla ja teoilla
- antelias seksin saralla, tykkää tyydyttää naista
- kohtelee ihmisiä ylipäänsä hyvin
- elämäntilanne ja elämän perusta sopii yhteen mun kanssa
- luonne sopii yhteen mun kanssa, riittävän rauhallinen ja vakaa
t. nainen 45
Vierailija kirjoitti:
Rauhallinen ja lempeä, ehkä jopa itsekin jo sairauksien hidastama kuten minäkin, jotta ymmärtäisimme toisiamme eikä tarvitsisi pelätä olevansa tylsä, kun ei pahemmin jaksa käydä missään. Kotona viihtyvää sorttia, ehkä lukutoukka, jonka kanssa voisi käydä mielenkiintoisia keskusteluja.
Sama. Välillä vois jaksaa jotain, esim. käydä lähimetsässä kävelyllä.
Vierailija kirjoitti:
No tuo pituus on kyllä must. Olen itse 174 pitkä. Ja en vaan osaa kiinnostua kaljuista. Anteeksi, se on minun häpeäni.
Kaikkea hyvää sinulle.
Ap
Entä jos osaa heittää nurmikolla takavoltin ja pyöriä kuperkeikkoja putkeen kymmenen ja kävelee suorilla askelilla takaisin grillin äärelle nurmitupsuja kaljun päällä?
Älykäs, rauhallinen, kiltti. Tykkää mökkeilystä ja muusta rauhallisesta tekemisestä kotipiirissä, ei niin välitä matkustelusta tms. Alkoholia saa juoda, mutta kohtuudella/ei liian usein, mitään kännikaloja en katsele. Olen itse kasvissyöjä, mutta miehen ei tarvi olla. Koulutustasolla ei ole merkitystä. Ja vielä vähemmän ulkonäöllä tai pituudella.
Todella vahva, lihaksia kasvatettu parikymppisestä asti. Ei kuitenkaan mielellään roinaa eikä ainakaan enää tuon ikäisenä kisaa/tuotepromoa/tee somea. Voimamiesmalli, ei kehonrakennus.
Muilta osin, lähes tai kokonaan päihteetön, yli 165cm pitkä, ei lapsia/lapset aikuiset ja täysipäiset ja lasten äiti ei missään oudossa riippuvaiskuviossa ukkoon. Hetero. Ei pyllseksihullu tai prnoaddikti. Tykkää koirista ja retkeilystä vaikkei olisi itse harrastunut. Poliittisesti ei harhaisen vihervas (eikä yleensä näillä spekseillä olekaan!) mutta ei myöskään öyhöyh (tämä enemmän ongelma).
Vierailija kirjoitti:
Ei minkäänlainen. Tässä iässä on jo nähty niin monta erilaista miestä, että lopputuloksena on se, että en yhtäkään ukkoa halua elämääni enää.
N 50
Munaa pilluun otat varmaan kuitenkin?
Mulla on tuollainen. Enpäs kerro mistä löysin, mutta en ainakaan netistä tai Tinderistä ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minkäänlainen. Tässä iässä on jo nähty niin monta erilaista miestä, että lopputuloksena on se, että en yhtäkään ukkoa halua elämääni enää.
N 50
Munaa pilluun otat varmaan kuitenkin?
Joo, lomamatkoilla Gambiassa.
Kylläpä nyt monella friidulla on nihkeä suhde viinaan. Mikäpä olisi mukavampaa kuin yhdessä näin kesällä tissutella terassilla ja illalla rakastella intohimoisesti?
M48, komea, 180+, iso dick
Vierailija kirjoitti:
Mikäpä olisi mukavampaa kuin yhdessä näin kesällä tissutella terassilla?
Työssäkäyvä alkoholisti sinäkin olet, kuten suurin osa ikätovereistasi on. Joten kiitos ei.
Ei juoppoja!