Mies pilasi eilisiltaisen kaveri-illanviettomme täysin haukkumalla vieraille autolla-ajotaitoni surkeaksi.
Hän sanoi uudehkolle tuttavapariskunnallemme minun olevan niin idiootti autoilija, että en löytäisi perille edes navigaattorin avulla, vaikka kohteeseen olisi matkaa vain 100 metriä ja vaikka sinne olisi suora näkyvyys. Ja sitten hirvittävä naurunremakka päälle. En voi käsittää tällaista nolaamista! Sellainen on nöyryyttävää ja murskaavaa! Hänestä on alkanut löytyä aivan uusia piirteitä, ei hän ole ennen ollut tuollainen. Tiedän, että en ole maailman parhaimpia autonajajia, mutta olen kuitenkin saanut ajokortin ja pidän itseäni ihan kelvollisena autonkuljettajana.
Kommentit (189)
Kannattaa hankkia huumorintaju tai erota ja mennä yhteen toisen tosikon kanssa.
No jopas on vitsiniekka. Mutta ehkä hän yritti keventää tunnelmaa jos se oli muuten kuin seipäännielleillä. Ei sekään kivaa ola.
Eli pilasit itse oman illan kun et ymmärrä huumoria? Ja syytät siitä toista? Etköhän sä näyttänyt hänelle ihan oman piirteesi.
Vierailija kirjoitti:
Ap vitsailkoon omasta mielestään samaan tyyliin. Tuon tyyppiset miehet ovat yleensä täysin huumorintajuttomia, kun joutuvat itse vitsien kohteeksi.
Toisen nolaaminen ei ole huumoria.
Jos tällaisia merkkejä alkaa ilmaantumaan lisää, ottaisin varoitusmerkit tosissaan.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Syytät muita omasta pahasta olosta?
Ahaa, että kun loukataan niin ongelma on vain sillä, joka ei osaa olla loukkaantumatta? Aika jännää asioiden toisinpäin kääntämistä, pitäisitkö itse siitä, että sinua kohtaan toimittaisiin noin? Melkoinen red flag tuollainen asenne. (Eri)
Olisit jatkanut vitsailua hyvässä hengessä ja kertonut, että mies puolestaan ei löydä klittaa vaikka sen vieressä olisi opaskyltti.
Vierailija kirjoitti:
Fakta: nainen on miehelle roskis.
Fakta: monen miehen poistuminen naisen elämästä parantaa naisen elämän laatua.
Vierailija kirjoitti:
Fakta: nainen on miehelle roskis.
Tietysti kun nainen tuottaa miehelle lisää ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syytät muita omasta pahasta olosta?
Ahaa, että kun loukataan niin ongelma on vain sillä, joka ei osaa olla loukkaantumatta? Aika jännää asioiden toisinpäin kääntämistä, pitäisitkö itse siitä, että sinua kohtaan toimittaisiin noin? Melkoinen red flag tuollainen asenne. (Eri)
Loukata? Kysehän oli huumorista.
Ette varmaan ole tiimi, jos mies käyttäytyy noin. Tai on vaan tyhmä moukka.
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa näit tossa moukkamaisessa nolauksessa huumoria?
Vierailija kirjoitti:
huumorintaju huumorintaju ...sulle vittuillaan ja se on huumorintajua! olet kyl...idiootti
Onneksi olkoon. Miehesi on sovinisti.