Mies pilasi eilisiltaisen kaveri-illanviettomme täysin haukkumalla vieraille autolla-ajotaitoni surkeaksi.
Hän sanoi uudehkolle tuttavapariskunnallemme minun olevan niin idiootti autoilija, että en löytäisi perille edes navigaattorin avulla, vaikka kohteeseen olisi matkaa vain 100 metriä ja vaikka sinne olisi suora näkyvyys. Ja sitten hirvittävä naurunremakka päälle. En voi käsittää tällaista nolaamista! Sellainen on nöyryyttävää ja murskaavaa! Hänestä on alkanut löytyä aivan uusia piirteitä, ei hän ole ennen ollut tuollainen. Tiedän, että en ole maailman parhaimpia autonajajia, mutta olen kuitenkin saanut ajokortin ja pidän itseäni ihan kelvollisena autonkuljettajana.
Kommentit (189)
1. Käyttikö miehesi todellakin sanaa idiootti kertoessaan sinusta? 2. Miten tuttavapariskunta suhtautui miehesi möläytykseen?
Sano pöydässä sinäkin hykerryttävä vitsi miehestäsi. Miehelläni on ihan sa.....nan lyhyt ja ohut mulkku hahahaa haahaa On nämä hauskoja .
Eläimet on paljon parempia kuin ihmiset. Ihmiset eivät osaa muita kuin aiheuttaa riitoja ja draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Eli pilasit itse oman illan kun et ymmärrä huumoria? Ja syytät siitä toista? Etköhän sä näyttänyt hänelle ihan oman piirteesi.
Huumori ei ole huumoria eikä hauskaa jos kohde kokee sen loukkaavana.
Tunnistan tuon joidenkin tuttujen käytöksestä. Noita löytyy sekä miehistä että naisista. Mikähän siinä on että pitää lytätä puolisoa muiden edessä?
Vierailija kirjoitti:
Eli pilasit itse oman illan kun et ymmärrä huumoria? Ja syytät siitä toista? Etköhän sä näyttänyt hänelle ihan oman piirteesi.
Missä se vitsi oli tuosta jutusta?
Vierailija kirjoitti:
>En voi käsittää tällaista nolaamista!
mustaa huumoria
Ei ole mustaa huumoria vaan huumorin varjolla ilkeilyä.
Varmaan olisi hyvä mainita hänelle siitä. Ja parisuhteessa ollaan tiimi, ukko unohtanut sen, mut voihan se olla et itse olet tehnyt jotain samanlaista ja näpäyttää takaisin, mut mut. Keskustele.
M
Vierailija kirjoitti:
Eläimet on paljon parempia kuin ihmiset. Ihmiset eivät osaa muita kuin aiheuttaa riitoja ja draamaa.
Nehän ne vasta tappeleekin. Esim jos on menty toisen reviirille.
Ap, sano sinä vuorostasi seuraavalla kerralla sille tuttavapariskunnalle miehestäsi, että hän on kyllä hyvä autokuski, mutta muuten ihan idiootti.
Jaahas. Taas kerran tämä tarina, jonka tarkoitus on ainoastaan miesvihan lietsominen.
Ensi kerralla haastat miehen heti sanoistaan: tuo ei tuntunut kivalta. miksi halusit sanoa noin? en ehkä ole paras kuski, mutta ei tarvitse idiootiksi sanoa ja olla ilkeä.
Äläkä niele syytöksiä, että olet liian herkkä tai huumorintajuton. Jos huumori loukkaa niin se on huonoa huumoria ja paskaa tilannetajua. Huumorin varjolla myös vittuillaan paljon ja syytetään kohdetta jos hän loukkaantuu ns. vitsistä. Ei tarvitse sietää. Määrittele rajasi ja pidä niistä kiinni.
Voimaa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumori ei ole huumoria eikä hauskaa jos kohde kokee sen loukkaavana.
Kokee loukkaavana. Eli vetää itse omat johtopäätökset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hankkia huumorintaju tai erota ja mennä yhteen toisen tosikon kanssa.
huumorintaju huumorintaju ...sulle vittuillaan ja se on huumorintajua! olet kyl...idiootti
Ei ottanut huumorilla vaan koki vittuilua. Eri asia kuin totuus.
Vierailija kirjoitti:
🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃
kauan aiot AP hyväksyä moista käytöstä???
Ap ei meinaa hyväksyä huumoria.
Ajoitko Porchen seinään?