Mies pilasi eilisiltaisen kaveri-illanviettomme täysin haukkumalla vieraille autolla-ajotaitoni surkeaksi.
Hän sanoi uudehkolle tuttavapariskunnallemme minun olevan niin idiootti autoilija, että en löytäisi perille edes navigaattorin avulla, vaikka kohteeseen olisi matkaa vain 100 metriä ja vaikka sinne olisi suora näkyvyys. Ja sitten hirvittävä naurunremakka päälle. En voi käsittää tällaista nolaamista! Sellainen on nöyryyttävää ja murskaavaa! Hänestä on alkanut löytyä aivan uusia piirteitä, ei hän ole ennen ollut tuollainen. Tiedän, että en ole maailman parhaimpia autonajajia, mutta olen kuitenkin saanut ajokortin ja pidän itseäni ihan kelvollisena autonkuljettajana.
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläimet on paljon parempia kuin ihmiset. Ihmiset eivät osaa muita kuin aiheuttaa riitoja ja draamaa.
Nehän ne vasta tappeleekin. Esim jos on menty toisen reviirille.
Eivät harrasta systemaattista kiusaamista. Ihminen on julmuudessaan ihan oma lajinsa.
Vierailija kirjoitti:
No jopas on vitsiniekka. Mutta ehkä hän yritti keventää tunnelmaa jos se oli muuten kuin seipäännielleillä. Ei sekään kivaa ola.
Itse tuollaisessa kohtaa heitän jotain vitsiä itsestäni, en todellakaan muista.
En jatkaisi suhdetta ihmisen kanssa, joka haluaa tehdä minut naurunalaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Eli pilasit itse oman illan kun et ymmärrä huumoria? Ja syytät siitä toista? Etköhän sä näyttänyt hänelle ihan oman piirteesi.
Milloin toisen ihmisen nälviminen on ollut huumoria? Tuollaiset ihmiset on syytäkin kiertää kaukaa, niin puolisoina kuin kavereinakin. Mikä tarve sullakin on nolata ihmisiä ja nauraa päälle ja syytellä vielä kohdetta joka tällaisesta pahastuu?
Vierailija kirjoitti:
Sano pöydässä sinäkin hykerryttävä vitsi miehestäsi. Miehelläni on ihan sa.....nan lyhyt ja ohut mulkku hahahaa haahaa On nämä hauskoja .
Valitettavasti tällaisia pariskuntia on. Vittuilevat toisilleen minkä ehtivät. Muille vieraille on lähinnä tuskaa sitä kuunnella. Ei kannata ihmetellä, jos kaverikutsut lopulta vähenevät.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Taas kerran tämä tarina, jonka tarkoitus on ainoastaan miesvihan lietsominen.
Yhyy yhyy kun joutuu sanomisistaan vastuuseen. Pääsettepä te miehetkin maistamaan tätä sukupuolisidonnaista "vihaa" jota naiset kokeneet niin kauan kuin ovat olemassa olleet. Meitä on aina alistettu, väheksytty, pidetty vallan alla, hunnutettu, piiloteltu, vähätelty, kontrolloitu - ja sinä itket kun huumorin varjolla tekemästäsi pilkasta joudut selkä seinää vasten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hankkia huumorintaju tai erota ja mennä yhteen toisen tosikon kanssa.
Ap vitsailkoon omasta mielestään samaan tyyliin. Tuon tyyppiset miehet ovat yleensä täysin huumorintajuttomia, kun joutuvat itse vitsien kohteeksi.
Toisen nolaaminen ei ole huumoria.
Totta! Kokemusta on. Minua ex haukkui ties miksi heikkolahjaiseksi jossain kaveriporukan tietovisoissa, mutta kun hänelle teki samaa, niin kylläpäs suu meni viivaksi ja nenä nyrpälle ja alkoi mykkäkoulu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sano sinä vuorostasi seuraavalla kerralla sille tuttavapariskunnalle miehestäsi, että hän on kyllä hyvä autokuski, mutta muuten ihan idiootti.
Kostaminen on aina kypsää ja takaa onnellisen parisuhteen sekä kehittymisen? Olet myrkyllinen.
Mitäs kostamista se on kun huumoriin vastaa huumorilla? Eli ongelma onkin siinä, ettei kyseessä ollut alunperinkään huumori vaan toisen alentaminen, pilkkana pitäminen, v*ttuilu ja naureskeleminen. Ja nyt kun puolet kääntyy niin se onkin sitten myrkyllistä kostamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kattelis tommosta miestä hetkeäkään.
Huumorintajuton tunnistettu.
Ei vaan hyvät käytöstavat omaava tunnistettu. Huumorintajuttomia ovat just nämä pellet jotka ottaa muut ihmiset silmätikuikseen.
Kaffebulla kirjoitti:
Jos tällaisia merkkejä alkaa ilmaantumaan lisää, ottaisin varoitusmerkit tosissaan.
Passiivisaggressiivinen paskiainen miehesi on. Nostaa itseään painamalla muita alas.
Narsistit tekee tuota aika usein. Pitäisin vakavana varoitusmerkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan tuon joidenkin tuttujen käytöksestä. Noita löytyy sekä miehistä että naisista. Mikähän siinä on että pitää lytätä puolisoa muiden edessä?
Huono itsetunto. Pitää tehdä puoliso huonommaksi muiden silmissä, kun itse tuntee olevansa alakynnessä.
Toi ei valitettavasti lopu ennen kuin itsetuntovammainen hoitaa päänsä kuntoon. Yleensä näillä ei vaan riitä kanttia siihen ja jatkavat tuota toisen pilkkaamista ja alistamista koko loppusuhteen ajan.
Tuohon pakettiin yleensä kuuluu myös oman viehätysvoiman testaaminen tosien sukupuolien läsnä ollessa. Vaimo jätetään seinustalle kun itse pitää kokeilla, että saisko tuon ja tuon ja tuon.
Ap:n kannattaa lohduttautua sillä, että kyllähän tuollainen käytös ja nuo puheet kertovat enemmän tästä miehestä kuin sinusta. Typerähän tuollainen on. Kannattaa jättää niille sijoilleen ja lähteä omille teilleen - joko navigaattorin avulla tai ilman. :D
Vierailija kirjoitti:
Olisit jatkanut vitsailua hyvässä hengessä ja kertonut, että mies puolestaan ei löydä klittaa vaikka sen vieressä olisi opaskyltti.
Se olisi ollut helppo kumota vetämällä naiselta housut nilkkoihin ja näyttämällä että katsokaa kaikki, tuossa se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pilasit itse oman illan kun et ymmärrä huumoria? Ja syytät siitä toista? Etköhän sä näyttänyt hänelle ihan oman piirteesi.
Milloin toisen ihmisen nälviminen on ollut huumoria? Tuollaiset ihmiset on syytäkin kiertää kaukaa, niin puolisoina kuin kavereinakin. Mikä tarve sullakin on nolata ihmisiä ja nauraa päälle ja syytellä vielä kohdetta joka tällaisesta pahastuu?
Itse olin aikoinaan se "kaveri"porukan hiljaisin ja arin, niin olin jatkuvan tällaisen "vitsailun" kohteena.
Kaikesta tekemisistäni, kiinnostuksen kohteistani yms. tehtiin pilkkaa naurunremakan säestämänä. Tyylitajuttomana kun kysyin joskus neuvoja pukeutumiseen, niin neuvottiin kyllä, mutta sitten myöhemmin naureskeltiin kuinka karsealta näytän jne.
Nykyään nostan heti kytkintä mistä tahansa ihmissuhteesta, jossa aletaan pilkkaamaan "ihan vaan vitsinä, etkö tosikko nyt huumoria ymmärrä??".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hankkia huumorintaju tai erota ja mennä yhteen toisen tosikon kanssa.
Missä kohtaa näit tossa moukkamaisessa nolauksessa huumoria?
Alussa, lopussa ja niiden välissä.
Huono mies, paha mies, jätä se. Miehet on kaikki samanlaisia.