Mies pilasi eilisiltaisen kaveri-illanviettomme täysin haukkumalla vieraille autolla-ajotaitoni surkeaksi.
Hän sanoi uudehkolle tuttavapariskunnallemme minun olevan niin idiootti autoilija, että en löytäisi perille edes navigaattorin avulla, vaikka kohteeseen olisi matkaa vain 100 metriä ja vaikka sinne olisi suora näkyvyys. Ja sitten hirvittävä naurunremakka päälle. En voi käsittää tällaista nolaamista! Sellainen on nöyryyttävää ja murskaavaa! Hänestä on alkanut löytyä aivan uusia piirteitä, ei hän ole ennen ollut tuollainen. Tiedän, että en ole maailman parhaimpia autonajajia, mutta olen kuitenkin saanut ajokortin ja pidän itseäni ihan kelvollisena autonkuljettajana.
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Taas kerran tämä tarina, jonka tarkoitus on ainoastaan miesvihan lietsominen.
Jep, varmaan 20 kerta.
Olisit kertonut ensin miehellesi ettet siedä huumoria. Ei olisi heittänyt vitsiä sitten olenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kattelis tommosta miestä hetkeäkään.
Huumorintajuton tunnistettu.
Entinen mieheni harrasteli samantapaista "huumoria". Jos mainitsin, etten pitänyt moisesta, niin sain kuulla olevani tosikko. No, päätin sitten antaa potut pottuina, jolloin kävikin ilmi, että hänkään ei pitänyt moisesta "huumorista". Tilanne on se, että ilkeilijöiden mielestä toisten nolaaminen ja loukkaaminen on aina huumoria niin kauan kuin se ei kohdistu heihin itseensä tai muuten on piru irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sano sinä vuorostasi seuraavalla kerralla sille tuttavapariskunnalle miehestäsi, että hän on kyllä hyvä autokuski, mutta muuten ihan idiootti.
Kostaminen on aina kypsää ja takaa onnellisen parisuhteen sekä kehittymisen? Olet myrkyllinen.
Etkö sinä myrkytön siedä edes ajatusta tasavertaisesta kohtelusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hankkia huumorintaju tai erota ja mennä yhteen toisen tosikon kanssa.
Ap vitsailkoon omasta mielestään samaan tyyliin. Tuon tyyppiset miehet ovat yleensä täysin huumorintajuttomia, kun joutuvat itse vitsien kohteeksi.
Toisen nolaaminen ei ole huumoria.
Ap voi vitsailla tuttaville miehen katkaravusta. Hörönaurut päälle. Turha pahoittaa mieltänsä siitä, huumoriahan se vain on.
Vierailija kirjoitti:
Entinen mieheni harrasteli samantapaista "huumoria". Jos mainitsin, etten pitänyt moisesta, niin sain kuulla olevani tosikko. No, päätin sitten antaa potut pottuina, jolloin kävikin ilmi, että hänkään ei pitänyt moisesta "huumorista". Tilanne on se, että ilkeilijöiden mielestä toisten nolaaminen ja loukkaaminen on aina huumoria niin kauan kuin se ei kohdistu heihin itseensä tai muuten on piru irti.
Kiteytit asian juuri oikein. Se on just noin. Olen toiminut samoin ja yllätys, yllätys, ei mies tykännyt. Mutta loppui moiset nolailut kerralla. Hän tosin ei tehnyt tuota muiden kuullen vaan kahden kesken.
Ei kuulu hyvään parisuhteeseen tuollainen julkisesti nolaaminen. Niin sanottuja vitsejä voi viljellä kotona kahden kesken. Ja jos sanottavaa syntyy niin senkin voi selvitellä kahden kesken, eikä julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vaihtoon.
Miten se parantaa ajotaitoa?
Ap olisi varmasti vähemmän hermostunut eli rennompi ajaessaan autoa, jos kotona ei olisi "huippukuskia" vitt...siis huomauttelemassa hänelle kaikista mahdollisista ja mahdottomista "virheistä", joita hän muka tekee ajon aikana. Aivan varmasti ap:n mies nimittäin huomauttelee hänelle usein vaikka mistä myös pelkääjän paikalla istuessaan, kun hän kerran noin luontevasti solvasi naistaan heidän tuoreille tuttavillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kattelis tommosta miestä hetkeäkään.
Huumorintajuton tunnistettu.
Katkarapumies tunnistettu.
Vierailija kirjoitti:
Eli pilasit itse oman illan kun et ymmärrä huumoria? Ja syytät siitä toista? Etköhän sä näyttänyt hänelle ihan oman piirteesi.
Eihän tuo ollut huumoria vaan ilkeyttä. Ja miten tuttavapariskunta kehtasi nauraa?! Törppöjä nekin!!
Vaihtoon mies ja tuttavat!
Ap, lähde seuraavan kerran muualle kun tuo pariskunta tulee käymään ja ole poissa vähintään vuorokausi, jotta he varmasti ehtivät myös poistua. Anna miehesi pitää niistä vieraista huolta ihan itse (kai hän osaa käyttää kahvinkeitintä?). Fakta nimittäin on, ettei kukaan sinua oikeasti rakastava ihminen haukkuisi sinua idiootiksi: ei julkisesti eikä kahden kesken. Muista se. Ei kukaan!
Vierailija kirjoitti:
Ette varmaan ole tiimi, jos mies käyttäytyy noin. Tai on vaan tyhmä moukka.
Nolaaminen on henkistä väkivaltaa, ei huumoria.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naita-merkkeja-ei-haluta-nahda-tunn…
Kokenut samaa, ex-mies "ilkeili" vitsien varjolla, joten kerran sitten tokaisin että mies ei löydä edes oikeaa reikää, vaikka olisi opastaja vieressä ohjastamassa. Hankalahan sitä on siskonmakkaralla pökkäillä. Siitä alkoi viikkoja kestävä mykkäkoulu ja lopulta tuli ero.
Jättäisin tuollaisen miehen joka pilkkaa minua muiden nähden. En tosiaan sietäisi tuollaista, ole rohkea ja nosta kytkintä.
Kostaminen on aina kypsää ja takaa onnellisen parisuhteen sekä kehittymisen? Olet myrkyllinen.