Mies pilasi eilisiltaisen kaveri-illanviettomme täysin haukkumalla vieraille autolla-ajotaitoni surkeaksi.
Hän sanoi uudehkolle tuttavapariskunnallemme minun olevan niin idiootti autoilija, että en löytäisi perille edes navigaattorin avulla, vaikka kohteeseen olisi matkaa vain 100 metriä ja vaikka sinne olisi suora näkyvyys. Ja sitten hirvittävä naurunremakka päälle. En voi käsittää tällaista nolaamista! Sellainen on nöyryyttävää ja murskaavaa! Hänestä on alkanut löytyä aivan uusia piirteitä, ei hän ole ennen ollut tuollainen. Tiedän, että en ole maailman parhaimpia autonajajia, mutta olen kuitenkin saanut ajokortin ja pidän itseäni ihan kelvollisena autonkuljettajana.
Kommentit (189)
Miehelläsi on näköjään paljon opittavaa siitä miten todellinen mies käyttäytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pilasit itse oman illan kun et ymmärrä huumoria? Ja syytät siitä toista? Etköhän sä näyttänyt hänelle ihan oman piirteesi.
Huumori ei ole huumoria eikä hauskaa jos kohde kokee sen loukkaavana.
Silloin se vasta hauskaa onkin 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Taas kerran tämä tarina, jonka tarkoitus on ainoastaan miesvihan lietsominen.
Yhyy yhyy kun joutuu sanomisistaan vastuuseen. Pääsettepä te miehetkin maistamaan tätä sukupuolisidonnaista "vihaa" jota naiset kokeneet niin kauan kuin ovat olemassa olleet. Meitä on aina alistettu, väheksytty, pidetty vallan alla, hunnutettu, piiloteltu, vähätelty, kontrolloitu - ja sinä itket kun huumorin varjolla tekemästäsi pilkasta joudut selkä seinää vasten.
en mää ole. ei mulla ole koskaan ollut orjiakaan. äiti mut kasvatti tälläseks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pilasit itse oman illan kun et ymmärrä huumoria? Ja syytät siitä toista? Etköhän sä näyttänyt hänelle ihan oman piirteesi.
Totta, jos on kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Onpas naiset heikkoja.
Oletpas sinä ihan vtun tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, lähde seuraavan kerran muualle kun tuo pariskunta tulee käymään ja ole poissa vähintään vuorokausi, jotta he varmasti ehtivät myös poistua. Anna miehesi pitää niistä vieraista huolta ihan itse (kai hän osaa käyttää kahvinkeitintä?). Fakta nimittäin on, ettei kukaan sinua oikeasti rakastava ihminen haukkuisi sinua idiootiksi: ei julkisesti eikä kahden kesken. Muista se. Ei kukaan!
Se olisi kyllä ihan unelmanainen joka ymmärtäisi lähteä hevonvittuun aina nurkista pyörimästä kun tulee kavereita kylään. Ei tarvitse sitten natkuttaa baariin menemisestä ja yökerhossa vähän muijien pokaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Onpas naiset heikkoja.
Avauksessa puhuttiin miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, lähde seuraavan kerran muualle kun tuo pariskunta tulee käymään ja ole poissa vähintään vuorokausi, jotta he varmasti ehtivät myös poistua. Anna miehesi pitää niistä vieraista huolta ihan itse (kai hän osaa käyttää kahvinkeitintä?). Fakta nimittäin on, ettei kukaan sinua oikeasti rakastava ihminen haukkuisi sinua idiootiksi: ei julkisesti eikä kahden kesken. Muista se. Ei kukaan!
Se olisi kyllä ihan unelmanainen joka ymmärtäisi lähteä hevonvittuun aina nurkista pyörimästä kun tulee kavereita kylään. Ei tarvitse sitten natkuttaa baariin menemisestä ja yökerhossa vähän muijien pokaamisesta.
Älä ihmettele jos et ole parisuhdemarkkinoilla kovaa valuuttaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kattelis tommosta miestä hetkeäkään.
Huumorintajuton tunnistettu.
Ei vaan hyvät käytöstavat omaava tunnistettu. Huumorintajuttomia ovat just nämä pellet jotka ottaa muut ihmiset silmätikuikseen.
Ei, vaan huumorintajuton. Huumorintajuinen tykkää kun joku heittää hyvää jerryä.
Vierailija kirjoitti:
Onpas naiset heikkoja.
Heikompi sukupuoli ei ole tuulesta temmattu.
Vierailija kirjoitti:
kai pilasit kaikkien illan alkamalla tästä räyhään :D
Kyllä se mies ihan itse pilasi. Tuollaista vittuilua on normaalin ihmisen vaikea kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas naiset heikkoja.
Toki tarinassa heikompi on se jonka tarvitsee itseään pönkittääkseen yrittää nolata muita - mutta ei anneta tosiasioiden häiritä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, jos on kusipää.
Ja miksi ei olisi. Kuspää on kuningas lampaiden ja lapasten joukossa 💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas naiset heikkoja.
Toki tarinassa heikompi on se jonka tarvitsee itseään pönkittääkseen yrittää nolata muita - mutta ei anneta tosiasioiden häiritä!
Jos et tiedä mitä heikompi tarkoittaa niin kysy, älä arvaa.
Tosi ikävää. Mut yleensä haukutaan illanvietoissa tunteettomaksi paskaksi kavereiden edessä. Eli tavallaan voin samaistua ap:n ongelmaan, eli haukkuihin vailla todellisuusperää.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, jos on kusipää.
Ja miksi ei olisi. Kuspää on kuningas lampaiden ja lapasten joukossa 💪
Itse diggailen fiksuista naisista, sinä näköjään panet lampaita. Ei se mitään, kukin lahjojensa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan tuon joidenkin tuttujen käytöksestä. Noita löytyy sekä miehistä että naisista. Mikähän siinä on että pitää lytätä puolisoa muiden edessä?
Äidilläni oli tapana tehdä tätä minulle, kun olin lapsi. En itsekään oikein ymmärrä. Ehkä se johtuu siitä, että joillakin ihmisillä on vaikeuksia nähdä toiset ihmisinä. Omat perheenjäsenet nähdään omaisuutena, josta voi sanoa mitä tahansa, eikä näiden kuuluisi reagoida siihen?
Sano nyt ap vielä että aloit parkumaan ja sait kaikki tuntemaan itsensä vaivautuneeksi?
Miten se vitsi sitten jatkuu kun mies kaivaa sen vauvajalan housuistaan ja kaikki muutkin naiset kertyvät sitä ihailevana katsomaan?