Mies pilasi eilisiltaisen kaveri-illanviettomme täysin haukkumalla vieraille autolla-ajotaitoni surkeaksi.
Hän sanoi uudehkolle tuttavapariskunnallemme minun olevan niin idiootti autoilija, että en löytäisi perille edes navigaattorin avulla, vaikka kohteeseen olisi matkaa vain 100 metriä ja vaikka sinne olisi suora näkyvyys. Ja sitten hirvittävä naurunremakka päälle. En voi käsittää tällaista nolaamista! Sellainen on nöyryyttävää ja murskaavaa! Hänestä on alkanut löytyä aivan uusia piirteitä, ei hän ole ennen ollut tuollainen. Tiedän, että en ole maailman parhaimpia autonajajia, mutta olen kuitenkin saanut ajokortin ja pidän itseäni ihan kelvollisena autonkuljettajana.
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet ole naisia niin miehillä ei ole mitään muuta oikeutta mainita naisen virheitä kenellekkään!!! Naiset kyllä saa haukkua miestä ja miehen tekoja ihan kiin paljon kun itse haluaa!!!!
Se kirjoitetaan "kenellekään" ja "niin paljon kuin". Tekstisi on yleisesti ottaen hyvin kielipuolista mongerrusta. Mitä sinä yritit kertoa meille? Oletko sinä tietoinen paikasta nimeltä peruskoulu? Se sopisi nimittäin erinomaisen hyvin sinulle. Äitisi varmaan osaa kertoa sinulle tarkemmin, mistä sinua lähinnä oleva peruskoulu löytyy ja myös auttaa sinua sinne hakemisessa. Tsemppiä ja hyvää kesän jatkoa sinulle!
Kirjoittamaton sääntö on, ettei kumppania arvostella tai mollata seurueessa. Moukkamaista ja lapsellista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet ole naisia niin miehillä ei ole mitään muuta oikeutta mainita naisen virheitä kenellekkään!!! Naiset kyllä saa haukkua miestä ja miehen tekoja ihan kiin paljon kun itse haluaa!!!!
Se kirjoitetaan "kenellekään" ja "niin paljon kuin". Tekstisi on yleisesti ottaen hyvin kielipuolista mongerrusta. Mitä sinä yritit kertoa meille? Oletko sinä tietoinen paikasta nimeltä peruskoulu? Se sopisi nimittäin erinomaisen hyvin sinulle. Äitisi varmaan osaa kertoa sinulle tarkemmin, mistä sinua lähinnä oleva peruskoulu löytyy ja myös auttaa sinua sinne hakemisessa. Tsemppiä ja hyvää kesän jatkoa sinulle!
Minulla ei kyllä ollut vaikeutta ymmärtää viestiä, vaikka se ei ollut lähellekään kirjakielen vaatimuksia, vaikka siitä puuttui sanoja ja kirjaimia oli osittain liikaa tai liian vähän.
Mutta tällaiset pienet virheet eivät kuitenkaan estä ymmärtämästä viestiä. Eikä varmasti kellään täysijärkisellä jää viestin ymmärrys noista puutteista kiinni.
Ps. en ole samaa mieltä kirjoittajan kanssa, mutta se ei vaikuta mun lukutaitoon tai ymmärrykseen. Ehkä ei sullakaan?
Vierailija kirjoitti:
Katkarapumies käy Tikkurilan ostarilla syömässä katkarapuineen ison satsin katkarapuja.
Ja ottaa tuon lisäksi vielä kyytipojaksi yhden Toast Skagenin (jonka nimen hän lausuu kuten se kirjoitetaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei kyllä ollut vaikeutta ymmärtää viestiä, vaikka se ei ollut lähellekään kirjakielen vaatimuksia, vaikka siitä puuttui sanoja ja kirjaimia oli osittain liikaa tai liian vähän.<
Ei tietenkään ollut, koska toimit yläkoulun äidinkielenopettajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pilasit itse oman illan kun et ymmärrä huumoria? Ja syytät siitä toista? Etköhän sä näyttänyt hänelle ihan oman piirteesi.
Huumori ei ole huumoria eikä hauskaa jos kohde kokee sen loukkaavana.
Silloin se vasta hauskaa onkin 😂
Totta, jos on kusipää.
Ja miksi ei olisi. Kuspää on kuningas lampaiden ja lapasten joukossa 💪
Itse diggailen fiksuista naisista, sinä näköjään panet lampaita. Ei se mitään, kukin lahjojensa mukaan.
Jos oikein kunnolla valkoritaroit niin joku heistä saattaa jopa huomata sinut ja lisätä sinut friendzonelleen.
Normaali käyttäytyminen ei ole mitään "valkoritarointia".
On se katkarapumiehen maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kannattaa lohduttautua sillä, että kyllähän tuollainen käytös ja nuo puheet kertovat enemmän tästä miehestä kuin sinusta. Typerähän tuollainen on. Kannattaa jättää niille sijoilleen ja lähteä omille teilleen - joko navigaattorin avulla tai ilman. :D
No ei, vaan ap:n ajotaidoista ja huumorintajuttomuudesta.
Heh, ap:n ajotaidoton pikku-ukko on jälleen kerran linjoilla. :D
Heh, ap ei näköjään saanut autoa käyntiin ja joutui palaamaan palstalle. :D
Kertoileepi ap:n ajokortiton ukko lämpimikseen täällä palstalla. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas naiset heikkoja.
Miehet on. Turvautuvat ennemmin tai väkivaltaan jos heitä kohtaan käytetään samanlaista "huumoria", koska heidän tunnesäätely on naisten homma.
Eli eivät ole heikkoja, vaan vahvoja. Heikko ei pysty onnistuneesti käyttämään väkivaltaa tai sen uhkaa.
Sehän juuri kertoo ultimaattisesta heikkoudesta että menee pata noin totaalisen jumiin että keinoksi otetaan väkivalta jos joku vastaa ns. samalla mitalla omaan mollaamiseen. Jo lähtökohta jossa ihminen kuvittelee olevansa verbaalisesti koskematon silloin kun itse viljelee alentavia kommentteja muista, kertoo että vahvuuden sijasta ollaan lähellä mielenterveysdiagnoosia.
Kuten todettua, poikkeustilanteita silloin kun ns. eväät ei enää riitä normaaliin elämiseen.