Kynsisalonkitutkimukseen 700k€ veronmaksajien rahaa!
Kyllä Suomessa rahaa on kun tällaisia höpötutkimuksia tehdään! Tuollakin rahalla olis varmaan jonkun kuopan tiessä paikannut tai vanhuksille vaippoja.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011326036.html
Kommentit (335)
Vierailija kirjoitti:
Minulla menee kynsiin 170 € kuussa ja olen pienituloinen. Eli kyseessä on valtavat markkinat.
Mulla menee kynsiin 0 euroa kuussa. Taidat olla paitsi tyhmä, myös pimeän orjatyön teettäjä.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis tutkitaan millaisia intiimejä suhteita luodaan tai ollaan luomatta naisten välillä kosketuksen, kauneuden ja (itse)hoidon kautta kauneusteollisuudessa. Siis eli tarkoittaako tämä käytännössä, että ostetaanko siellä seksiä, jos ymmärrän oikein?
Aina kauhee haloo jos joku saa pillua. Niin miehillä kun naisillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeaan asiaan rahaa. Seuraava, mihin ehdottaisin apurahaa, on kuivasilmäisyyden tutkiminen. Valtavat markkinat.
Eiköhän sitä lääketieteen puolella, joka muuten saa ihan hirmuisen potin sekä kotimaista että kansainvälistä rahaa, tutkita todella paljon. Ja hyvä niin.
Ei muuten tutkita. Kärsin vaikeasta kuivasilmäisyydestä. Olen temusta tilannut tarrat, jolla teippaan silmät yöksi. Suomen apteekeista ei saa vastaavia tuotteita.
Että nyt hopi hopi oikeaan asiaan rahaa.
Annan vinkkejä. Kuivasilmäisyys voi johtua nukkumisesta silmät auki. Leitan voidetta ja teipit. (Tämän auki nukkumisen keksi kiiinalainen lääkäriharjoittelija. Ilmeisesti Aasiassa on yleisempää kuivasilmäisyys johtuen silmät auki nukkumisesta).
Temun tarrat eivät tartu niin kovin silmään.
Olen nyt jo tehnyt jonkin verran kuluttajatutkimusta, koska Temu!
Niin halpaa. Tilaan noita yksittäispakattuja ihonvärisiä silmälappuja noin 30 senttiä kpl.
Nuo painavat kauraa sisältävät laadukkaat unimaskit maksoivat Temussakin 30 €.
Kuiville silmille lämpö tekee hyvää. Lämmittävät unimaskit, paristoilla toimivat?
Kuivasilmän hoitoon tarkoitetuilla tipoilla on valtavat markkinat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla menee kynsiin 170 € kuussa ja olen pienituloinen. Eli kyseessä on valtavat markkinat.
Mulla menee kynsiin 0 euroa kuussa. Taidat olla paitsi tyhmä, myös pimeän orjatyön teettäjä.
Kaikki noi tekee verottomasti. Haluan myös maksaa verottomasti, koska heillä on pieni tuntipalkka.
Aasiassa hoidetaan varmaan enemmän kuivasilmäisyyttä, koska aasialaisella rodulla on pienet / olemattomat luomet.
Rahoitusta opintomatkaan sinne. Onhan siellä miljardi ihmistä Kiinassa, verrattuna Suomen 6 miljoonaan.
Ihan oikeasti. Kuivasilmäisyyden hoito on kymmenien miljardien bisnes. Heheheh!
Vierailija kirjoitti:
Niin siis tutkitaan millaisia intiimejä suhteita luodaan tai ollaan luomatta naisten välillä kosketuksen, kauneuden ja (itse)hoidon kautta kauneusteollisuudessa. Siis eli tarkoittaako tämä käytännössä, että ostetaanko siellä seksiä, jos ymmärrän oikein?
Intiimi ei tarkoita seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus on, että se on myös henkistä hoitoa. Käyn aasialaisilla hoitajilla. Minusta antavat myös emotionaalista tukea. Tunnen olevani rakastettu ja kaunis hoidon jälkeen. Eri kokemus suomalaisista hoitajista. Siis ok hoito ja jälki kyllä.
Mutta jollakin tavalla luotan aasialaisiin. Välillä nukahdan tuoliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus on, että se on myös henkistä hoitoa. Käyn aasialaisilla hoitajilla. Minusta antavat myös emotionaalista tukea. Tunnen olevani rakastettu ja kaunis hoidon jälkeen. Eri kokemus suomalaisista hoitajista. Siis ok hoito ja jälki kyllä.
Näinpä: He osaavat tulla ihmistä lähemmäs. Hyvä, että tätä tutkitaan.
Aikaisemmin kävin toisessa paikassa. Sain vanhemmalta rouvalta parisuhdevinkkejä ja vinkkejä terveyteen. Emotionaalista välittämistä. Hän piti minusta huolta kuin omasta tyttärestään.
Siis aasialaisille kynsihoitajille työ on myös ihmisistä välittämistä. Usein perheyrityksiä. Koen, että jos näytän siltä, että elämäntilanne on raskas, niin hierovat jalkoja tuplasti enemmän. Tai antavat enemmän alennusta, kun minulla on huono rahatilanne.
Tämä pälli oli yrittänyt samaa ensin Tanskassa mutta epääminen tuli heti. Sitten se tuli Suomeen..Taikasana oli "rodullistettu" . Voisiko tämä jenkkiwokeyliopisto-öyhön sijaan laittaa ne rahat sellaisiin tutkimuksiin josta on ihmisille jotain hyötyä, varsinkin suomalaisille?? Melkein miljoona tällaiseen paskaan(jossa lopputuloksena on kuitenkin rässismistä vinkuminen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka menee isolta osin pimeänä ohi verottajan ja työ teetetään nälkäpalkalla.
Turkimus käsittelee tätä aasialaisnaisten näkökulmasta.
Willeä (PS) ei pimeä työ ja orjuus sillai haittaa.
Suomessa verot ovat niin törkeät, etten voisi käydä, jos kaikki maksettaisiin, niinkuin kuuluu.
Esim. jalkahoito pedikyyrillä ja geelilakalla on 120 € noin. Kestää 2,5 h. Miten Suomessa tuota pystyisi tekemään niin, että kaikki olisi ihan laillista?
Vierailija kirjoitti:
Tämä pälli oli yrittänyt samaa ensin Tanskassa mutta epääminen tuli heti. Sitten se tuli Suomeen..Taikasana oli "rodullistettu" . Voisiko tämä jenkkiwokeyliopisto-öyhön sijaan laittaa ne rahat sellaisiin tutkimuksiin josta on ihmisille jotain hyötyä, varsinkin suomalaisille?? Melkein miljoona tällaiseen paskaan(jossa lopputuloksena on kuitenkin rässismistä vinkuminen)
Tottahan tuo on. Rodullistettu. Eri kulttuurin edustajana pystyt rikkomaan jäätä paremmin. Kielikin takeltelee.
Mutta myös kulttuuri. Välittämisen kulttuuri. (Joka tietysti edellyttää, että olet hyvä asiakas).
Aasiassa on myös korkeampi työmoraali. Paikassa, jossa käyn, omistajarouva ei ole pitänyt lomaa kahteen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Lähde? Ei taida olla, yllätys. Onneksi kirjoituksesi kertoo yleisestä ajattelun tasostasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen avoin. Maski on riisuttu. He ovat pieniä ja tummia. Heidän kanssaan voin olla oma itseni.
Ja siis todellakin, vaikka olen pitkään aliarvioinut heidän koulutustasoaan. Olen alkunut epäillä, että kynsihoitajani on korkeakoulutettu. On ainakin matkustanut tosi paljon.
Jostain syystä näyttää siltä, että aika moni tuntuu pitävän tutkimusta oleellisena, poislukien tietysti KKK-henkiset hahmot, joilla tuntuu tekevän aika tiukkaa ymmärtää asioita, joista eivät tiedä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Turhuuden markkinat. Ympäristölle tuhoisat. Mitä pönkität tuolla? Kynsilläkö pärjäät?