Kelpuutatko eroiskän Tinderissä?
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri on kyllä aika omituinen esimerkki ammattikunnasta, jossa kaikki menisi työaikojen ehdoilla, koska todellisuudessa ei taida olla olemassakaan toista ammattikuntaa, jossa ihminen pystyisi yhtä vapaasti päättämään työaikansa, työmääränsä, työpaikkansa ja jopa palkkauksensa. Terv. lääkärin vaimo
Otin sen esimerkiksi, koska en tiedä ketään toista, jonka perhe-elämä pyörisi niin täysin yhden vanhemman työaikojen ehdoilla, ja toisaalta siinä on ainoa tuntemani perhe, jossa toinen vanhempi saattaa joutua olemaan töissä jouluna tai juhannuksena. Mutta jos sitten lääkäreillä onkin täysin vapaat aikataulut ja työajat saa vapaasti valita, niin olkoon sitten niin. Omassa tuttavapiirissä vapaimpia ovat freelancerit ja taiteilijat, jotkut etätyötä tekevät myös.
Tunnet ilmeisesti aika vähän ihmisiä jos käsityksesi on että lähinnä lääkärit ovat töissä juhlapyhinä. Onko ikinä käynyt mielessä, että esimerkiksi monella hoitajalla, veturinkuljettajalla ja marketin myyjällä on myös perhe?
En kelpuuta. Miksi lapsettoman naisen pitäisi edes eroisi kelpuuttaa, kun lapsettomia, hyviä ( itse asiassa parempia) miehiä on pilvin pimein?
Onhan tällaisessa eroisässä oltava jotain vikaa. Joko huono naismaku tai epäkelpo aviomiehenä ja isänä.
Mulle ei käy muiden jämät ja bonuslapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri on kyllä aika omituinen esimerkki ammattikunnasta, jossa kaikki menisi työaikojen ehdoilla, koska todellisuudessa ei taida olla olemassakaan toista ammattikuntaa, jossa ihminen pystyisi yhtä vapaasti päättämään työaikansa, työmääränsä, työpaikkansa ja jopa palkkauksensa. Terv. lääkärin vaimo
Otin sen esimerkiksi, koska en tiedä ketään toista, jonka perhe-elämä pyörisi niin täysin yhden vanhemman työaikojen ehdoilla, ja toisaalta siinä on ainoa tuntemani perhe, jossa toinen vanhempi saattaa joutua olemaan töissä jouluna tai juhannuksena. Mutta jos sitten lääkäreillä onkin täysin vapaat aikataulut ja työajat saa vapaasti valita, niin olkoon sitten niin. Omassa tuttavapiirissä vapaimpia ovat freelancerit ja taiteilijat, jotkut etätyötä tekevät myös.
Tunnet ilm
Kyllä, mutta minun tuttavapiirissä ei ole näiden ammattikuntien edustajia. Mutta ei pointtini edes ollut, että nimenomaan lääkärin työajat olisivat hankalat, vaan siinä oli vain esimerkki siitä, miten työ voi vaikuttaa omaan ja perheen ajankäyttöön.
Joo jos on mersu ja on 185 cm
T.Nykylehmä
Se olen Minä, joka kelpuuttaa. Ero-isänä minä kelpuutan vain lapsettomia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Se olen Minä, joka kelpuuttaa. Ero-isänä minä kelpuutan vain lapsettomia naisia.
Hehe, unen näit.
Jos se on rikas ja lapset täysi-ikäisiä eikä niitä tarvitse tavata.
En todellakaan. Onneksi ei tarvitse, kun vaihtoehtojakin on.
Ehkä jos lapset ois 16 tai vanhempia. Eli joskus sit viiskymppisenä