Saako mies kaljuuntua vanhemmiten?
Vai pitääkö asialle tehdä jotain? Nyt kuulee paljon kommentteja naisilta että kaljuus ei ole oikein viehättävää...
Kommentit (64)
Jos äidin puolella on kaljugeenejä niin kyllä. Muutkin asiat voi vaikuttaa kuten hormonien käyttö.
Hiusten menettäminen kertoo korkeasta iästä joka on naisten mielestä hyvä asia. Mitä korkeampi ikä, sitä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Hiusten menettäminen kertoo korkeasta iästä joka on naisten mielestä hyvä asia. Mitä korkeampi ikä, sitä parempi.
Mitä vanhempi mies, sitä kovempi itsepetos tässä.
Eihän se viehättävää ole, mutta kyllähän siihen ulkonäön muuttumiseen tottuu, jos jo ennestään rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se viehättävää ole, mutta kyllähän siihen ulkonäön muuttumiseen tottuu, jos jo ennestään rakastaa.
Vähän kuin naisen ylipaino? " Rakas, sinusta on tullut kalju!"
Luonnollinen kaljuuntuminen ihan ok. Mutta alle kolmekymppisellä höyläkalju kertoo epäterveellisistä ja haureuksien täyttämistä elintavoista.
Totta kai saa. Yleensähän tuo alkaa tapahtua kolmissakymmenissä, eikä muutenkaan ulkonäkö nyt useimpia enää niin kauheasti kiinnosta siinä iässä ihmisessä, vaan ihan muut asiat. Omalla miehelläni oli jo päälaki kalju kun tavattiin hänen ollessa 32, ei haitannut kyllä yhtään mitään.
Jokainen saa vanhentua ihan omalla tavallaan. Kaikki me muutumme vanhentuessa, ja se on aivan hyväksyttävää.
Saa kaljuuntua ihan vapaasti, mutta onko pakko alkaa tunkeen karvaa nenästä ja korvista. Voisin olla ilman noitakin karvoja.
M55
Vierailija kirjoitti:
Itse en viehäty kaljuista miehistä mutta muuten saavat kyllä elää omaa elämäänsä siinä missä muutkin.
Kaikissa meissä on piirteitä, joista joku ei viehäty.
On taas helvetin moukka keskustelua . Hävetkää tyhmyytänne.
no miks nuoret kundit ajaa päänsä ,häh ja sitten kuitenkin sänkipartaa, eli toiseen päähän karvoja kuitenkin.
Miksi ihmeessä siihen(kään) tarttis yhtään kenenkään lupaa🤦🤦🤦🤦🤦
Onhan se kaljuuntuminen aika yleisesti vanhuuden merkki, mutta ei kaikki naiset etsikään nuorta miestä. Paljon tärkeämpää on näyttää terveeltä, eli hyvät hampaat, hyvä hygienia, siistit vaatteet yms.
Joo. Mutta ei ole pakko näyttää siltä että hiukset haposottaa, osin kalju ja näyttää kuin "kynityltä linnulta". Mutta kukin tavallaan. Kaipa joku haluaa hapsilla nuorekkuutta ettei vedä liian lyhyeksi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kaljuuntuminen aika yleisesti vanhuuden merkki, mutta ei kaikki naiset etsikään nuorta miestä. Paljon tärkeämpää on näyttää terveeltä, eli hyvät hampaat, hyvä hygienia, siistit vaatteet yms.
Vanhuuden merkk no ei kaikillai itsellä hiukset päässä ikää 64.v, naapurin nuorimies ikää 34.v, parivuotta sitten oli vielä ihan hyvät hiukset päässä nyt hän melkein kalju.
Ihmiset saavat elää miten haluavat, mutta en viehäty kaljuta miehestä. Mutta eipä se mua haittaa on pitkä tukka tai kalju.
Ei kai se lupaa kysy. Itse päätät, haluatko tehdä asialle jotain.
Minä naisena ihailen tukkajumalia, mutta kavereissa on kaljufanejakin.
Itse en viehäty kaljuista miehistä mutta muuten saavat kyllä elää omaa elämäänsä siinä missä muutkin.