Kelpuutatko eroiskän Tinderissä?
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
En. Syy: kaikki säätö aikataulujen ja suunnitelmien kanssa.
Mikäli lapset ovat jo aikuisia ja asuvat omillaan, niin mitä säätämistä on aikataulujen tai suunnitelmien kanssa?
Kahden lapsen isäni voin todeta omalta osaltani, että kun omat lapset ovat teini-iässä ja kohta aikuisia, niin sivuutan kaikki kenellä on pienempiä lapsia tai haluavat lisää lapsia. Minulla ei ole kiinnostusta ryhtyä uusperhekuvioon ja toisaalta kovin helpolla en ketään aio lapsilleni esitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Miksi ryhtyisin elättämään ja hyysäämään toisten rakkauden hedelmiä? Ei kiinnosta ollenkaan, koska itsellä ei lapsia, koulutettu, ura ja itsenäinen nainen. Haluan omia ja puhtaan pöydän josko. Yksi tällainen daddy sanoi minulle ettei lähde enää kuvioon, jossa naisella lapsia. Miten voit sanoa noin ja sulla on kuitenkin lapsi? Ei varaa! Ja yleensä näillä daddyilla on vielä vaatimuslista kakaroidensa lisäksi kumppanille. Siinäpä vaiheessa otat mitä saat, et voi kauheesti vaatia.
Tuskin edes osaisit hyysätä lapsia tai saisit kantaa heistä vastuuta. Onhan heillä isä ja äiti ja sun rooli olisi olla isän uusi puoliso.
Moni vanhapiikatyyppi kuvittelee, että heistä tulisi heti lapsen äitipuoli ja siis liioittelevat tärkeyttään kuviossa. Pelkosi on siis turha, et varmasti joutuisi lasten elättäjäksi vaikka haluaisit.
Itse asiassa varsin moni mies alkaa itse ajaa uutta naista heti siihen rooliin. Olen itse pari kertaa tapaillut eroisää ja halunnut aina pitää hajuraon niihin lapsiin, mutta miehet yleensä vänkäävät että lapsiviikoillakin pitäisi olla paikalla ja tehdä jotain yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kelpuuta suomalaisia naisia ollenkaan.
t. tinder-iskä
Se kertoo sinusta riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Miksi ryhtyisin elättämään ja hyysäämään toisten rakkauden hedelmiä? Ei kiinnosta ollenkaan, koska itsellä ei lapsia, koulutettu, ura ja itsenäinen nainen. Haluan omia ja puhtaan pöydän josko. Yksi tällainen daddy sanoi minulle ettei lähde enää kuvioon, jossa naisella lapsia. Miten voit sanoa noin ja sulla on kuitenkin lapsi? Ei varaa! Ja yleensä näillä daddyilla on vielä vaatimuslista kakaroidensa lisäksi kumppanille. Siinäpä vaiheessa otat mitä saat, et voi kauheesti vaatia.
Tuskin edes osaisit hyysätä lapsia tai saisit kantaa heistä vastuuta. Onhan heillä isä ja äiti ja sun rooli olisi olla isän uusi puoliso.
Moni vanhapiikatyyppi kuvittelee, että heistä tulisi heti lapsen äitipuoli ja siis liioittelevat tärkeyttään kuviossa. Pelkosi on siis turha, et varmasti joutuisi lasten elättäjäksi vaikka halu
En tiedä miten laajalti sinulla on miehistä kokemuksia, mutta itse en aio ketään naista esitellä lapsilleni kunnes olen täysin varma suhteen kestävän määrittelemättömään tulevaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. tinder-iskä
Se kertoo sinusta riittävästi.
Eiköhän lainaamasi kirjoittaja ole silkka trolli, jonka kirjoituksia ei kannata sen enempää huomioida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitipuolen osahan on aivan koiran osa. Joudut katselemaan lasta/teiniä, joka suhtautuu sinuun usein lähtökohtaisesti negatiivisesti, joskus äitinsä manipuloimana. Sinulla ei ole mitään sanavaltaa kasvatusasioissa etkä saa kieltää etkä komentaa. Tulet tärkeysjärjestyksessä aina lapsen jälkeen, mutta samaan aikaan mies olettaa olevansa sinulle ykkösprioriteetti, jos olet itse lapseton. Pahin virhe olisi muuttaa yhteen, koska sitten saat katsella kaikkea tätä omassa kodissasi.
Tämä. Seurustelin vähän aikaa miehen kanssa, jonka teini sai elää kuin pellossa. Mies oli seurustelukumppanina ihan mukava, mutta kasvattajana minusta täysin vastuuton. Lapsi oli yläasteella, ei totellut, ei kunnioittanut ketään, teki mitä tykkäsi. Ja minullahan ei isän lapsettomana naisystävänsä ollut mitään oikeutta puuttua mihinkään tai kritisoida. En minä sitä sitten pidemmän päälle k
Tämä on juuri se asenne, miksi seurustelen lapsellisen naisen kanssa. Noista viesteistä huokuu tietämättömyys ja ylimielisyys, että jos vain saisin sanoa, olisi lapsen kasvatus huipputasolla. Ehhh, ei se lasten kanssa ihan niin mene. 😂
Tapailin muutamaa naista, joiden kanssa en nähnyt tulevaisuutta juuri tuollaisen asenteen vuoksi. He olivat katkeria kun tapasin vain lasten ollessa äidillä, tai kun ei ollut parempaa tekemistä... 🤐 Nykyinen on mukana kaikessa, koska on äidillinen ja on pitkä pinna. Hän saa myös osallistua kasvattamiseen, koska hänellä on kokemusta aiheesta omien lapsien ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni vanhapiikatyyppi kuvittelee, että heistä tulisi heti lapsen äitipuoli ja siis liioittelevat tärkeyttään kuviossa. Pelkosi on siis turha, et varmasti joutuisi lasten elättäjäksi vaikka halu
Itselläni aivan eri kokemus, mutta varmasti noitakin löytyy..
Vierailija kirjoitti:
Mikä miehen yleensä kannattaa laittaa siviilisäädyksi että flaksi käy? Olisi tarkoitus seuraa hakea ensi viikolla, Tinderiä en ole käyttänyt.
Siis Tinderissä vai? No sinkku/eronnut taitaa olla se varmin, jos uutta parisuhdetta etsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä miehen yleensä kannattaa laittaa siviilisäädyksi että flaksi käy? Olisi tarkoitus seuraa hakea ensi viikolla, Tinderiä en ole käyttänyt.
Siis Tinderissä vai? No sinkku/eronnut taitaa olla se varmin, jos uutta parisuhdetta etsii.
Onko Tinderissä edes siviilisäätyä mitenkään näkyvillä? Suomi24:sen treffiosiossa muistaakseni on, mutta Tinderissä ja muissa sovelluksissa taitaa vain olla kohta sille mitä hakee.
Olen 47 ja lapseni ovat jo täysi-ikäisiä. Monilla saman ikäluokan miehillä on jopa alle kouluikäisiä lapsia.
Ei onnistuisi millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitipuolen osahan on aivan koiran osa. Joudut katselemaan lasta/teiniä, joka suhtautuu sinuun usein lähtökohtaisesti negatiivisesti, joskus äitinsä manipuloimana. Sinulla ei ole mitään sanavaltaa kasvatusasioissa etkä saa kieltää etkä komentaa. Tulet tärkeysjärjestyksessä aina lapsen jälkeen, mutta samaan aikaan mies olettaa olevansa sinulle ykkösprioriteetti, jos olet itse lapseton. Pahin virhe olisi muuttaa yhteen, koska sitten saat katsella kaikkea tätä omassa kodissasi.
Tämä. Seurustelin vähän aikaa miehen kanssa, jonka teini sai elää kuin pellossa. Mies oli seurustelukumppanina ihan mukava, mutta kasvattajana minusta täysin vastuuton. Lapsi oli yläasteella, ei totellut, ei kunnioittanut ketään, teki mitä tykkäsi. Ja minullahan ei isän lapsettomana naisystävänsä ollut mitään oikeutta puuttua mihinkään tai kr
Tällaiseen kuvioon voisin mennä, missä isä kunnioittaa ja ottaa mukaan tasavertaisena kumppanina, ei piikana tai satunnaisdeittinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Seurustelin vähän aikaa miehen kanssa, jonka teini sai elää kuin pellossa. Mies oli seurustelukumppanina ihan mukava, mutta kasvattajana minusta täysin vastuuton. Lapsi oli yläasteella, ei totellut, ei kunnioittanut ketään, teki mitä tykkäsi. Ja minullahan ei isän lapsettomana naisystävänsä ollut mitään oikeutta puuttua mihinkään tai kr
Tämä on juuri se asenne, miksi seurustelen lapsellisen naisen kanssa. Noista viesteistä huokuu tietämättömyys ja ylimielisyys, että jos vain saisin sanoa, olisi lapsen kasvatus huipputasolla. Ehhh, ei se lasten kanssa ihan niin mene. 😂
Tapailin muutamaa naista, joiden kanssa en nähnyt tulevaisuutta juuri tuollaisen asenteen vuoksi. He olivat katkeria kun tapasin vain lasten ollessa äidillä, tai kun ei ollut parempaa tekemistä... 🤐 Nykyinen on mukana kaikessa, koska on äidillinen ja on pitkä pinna. Hän saa myös osallistua kasvattamiseen, koska hänellä on kokemusta aiheesta omien lapsien ansiosta
Oli elämäntilanteet mitkä hyvänsä, niin en jatkaisi suhteessa jossa toinen tapaa minua vain silloin kun ei ole parempaakaan tekemistä.
Se on enemmän kuin ok, että haluaa tavata vain lapsen ollessa toisella vanhemmallasn, näin tekisin suhteessa itsekin. Toki jos ne tapaamiskuviot menee juuri ristiin, niin suhteella ei taida olla mitään toivoa.
Myönnän että nykyinen kumppani on elämäni rakkaus ja aikaisempia kohtelin aika välttelevästi. Tavattiin kun mulle ja lapsille sopi ja heille (naisille) sinkkuiskän tapailu ei varmaan ollut kannustava kokemus. Kannattaa siis pakata laukku, jos et sovi kuvioon tai mies ei päästä sinua kuvioon mukaan kunnolla..
En minäkään halua kumppania, jolla on pieniä lapsia, niitäkin tässä ikäluokassa löytyy. En aio osallistua kenekään toisen lasten hoitoon (omat lapsenpalset on eri asia sitten aikanaan) enkä halua, että parisuhde kulkee pienten lasten ehdoilla. Kumppanin aikuisten lastenkin kanssa on niin, että mikäli käytös ei ole asiallista tai aletaan laittaa kapuloita rattaisiin, kysyn kerran kumppanilta aikooko hän tehdä asialle jotain. Jos kumppani ei korjaa asiaa, se on siinä. Minä en sotkeennu kenenkään elämään, en elä kenekään rahoilla (saati elätä ketään), käyttäydyn aina asiallisesti ja ystävällisesti muita kohtaan. Siksi en ota mitään aikuislapsitantrumeitakaan vastaan keneltäkään.
Toisaalta olen tapaillut myös lapsettomia miehiä, enkä tee sitä enää. Sitä itsekeskeisyyden, huomionhakuisuuden ja kärsimättömyyden määrää ei voita mikään. Maailman pitäisi pyöriä miehen ympärillä ja kaikesta loukkaannutaan prinsessamaisesti. Ei kiitos.
En kyllä ymmärrä sitäkään valittamista, että ei haluta mennä lapsellisten kanssa suhteeseen, kun ei haluta elättää ja huolehtia kumppanin lapsista. Miksi niitä toisen lapsia pitäisi elättää ensinnäkään? Olin itse yh 15 vuotta. En olisi edes muuttanut kenenkään kanssa yhteen, koska miksi pitäisi sotkea kaikkien elämä? Elätin itse lapseni ja hoidin myös. En minä siihen miestä tarvinnut enkä edes halunnut. Kannattaa vähän katsoa millaista ihmista tapailee, on hänellä lapsia tai ei. Tapailkaa sellaista, joka haluaa kypsän kumppanin, eikä sellaista joka tarvitsee ilmaisen apulaisen.
N56
Kun sinkkuunnuin ekaa kertaa kahden pienen lapsen vuoroviikkoäitinä, löysin uuden parisuhteen hyvin työorientoituneesta vela-miehestä. Seurusteltiin vuosia ja vuoroviikkosysteemi sopi molemmille tosi hyvin siihen elämäntilanteeseen. Joka toinen viikko itse keskityin lapsiin ja mies töihin ja joka toinen vietettiin niin paljon aikaa yhdessä kuin pystyttiin. Suhde päättyi kuitenkin jotenkin aivan skitsosti siihen että jouduin aivan kirjaimellisesti valitsemaan miehen ja lapseni väliltä. Se oli ihan ihmeellinen juttu kun mies itse oli kaikki ne vuodet suunnitellut meidän tulevaisuutta saman katon alla sitten kun mun lapset lähtee pois kotoa.
No, tuossa vaiheessa olin 10 vuotta vanhempi kahden teinin äiti ja totesin että vain jos mä kohtaan Tinderissä jonkun aivan supermiehen niin voin harkita jotain hänen kanssaan. Isyys oli ehdottomasti plussaa.
Kohtasin. Supermiehen. Sain enemmän kuin ikinä olisin voinut kuvitella. Ja joo, on myös isä.
Vierailija kirjoitti:
t. tinder-iskä
Hyvä vaan! Saamme uutta geeniperimää tänne. Samaa suosittelisin naisille jotka haluavat miehen, että ottakaahan ulkomaalaistaustainen. Toki pitää olla samaan tapaan kuin kenen tahansa kumppaniehdokkaan: kunnollinen ja itsereflektiokykyinen, eikä wacko. Älkää oikeesti ottako vaan jotain, kun ette tahdo olla yksin. Ihmiset on ihan 99% persiiiistä, joten valikoikaa tarkkaan. Luonne tulisi merkata enemmän, kuin vaikka akateemisyys. Ei akateemisyyteen edes vaadita huippuälykkyyttä, vaan keskivertoa-vähän keskivertoa korkeampaa, eli aikalailla käyrän normoimpaa yläkastia, tai vähän toiselle puolelle menevää. Yhtä hyvin neropatti voi asentaa talotekniikkaa, kuin olla lääkäri. On ihan laatikkoajattelua jos kelaa että akateemisyys = ainut älykkyyden todiste. Ja sitte: älä mieti mitä toiset kumppanistasi ajattelee. Ajattele sydämelläsi (ja toki järjelläkin vähän). Viihtyminen ja turvallinen olo on tärkeintä ei joku omatulkintainen status. Paitsi toki narsisteille ja pelokkaille.
"Oli elämäntilanteet mitkä hyvänsä, niin en jatkaisi suhteessa jossa toinen tapaa minua vain silloin kun ei ole parempaakaan tekemistä"
Ei kannatakaan enkä ole tuosta ylpeä. Nykyinen on lasten kanssa samalla viivalla ja mukana kaikessa.
Yllättävän moni nainen kuitenkin tyytyi rooliinsa ja pyysi, että voisimme tehdä jotain lasten kanssa, mutta en paria kertaa lukuunottamatta kokenut että he olivat lasteni tapaamisen arvoisia... Nykyinen kumppani on perheen toinen aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen ohje entiselle poliitikolle: jos olet jo kaikkia keinoja kokeillut, niin kokeile totuutta.
Miehen pitäisi sitten olla muilta ominaisuuksiltaan jotenkin aivan mielettömän upea tyyppi. Hyvin harva niitä muiden lapsia aktiivisesti elämäänsä haluaa, vaikka osa muuta teeskenteleekin.
Moni vanhapiikatyyppi kuvittelee, että heistä tulisi heti lapsen äitipuoli ja siis liioittelevat tärkeyttään kuviossa. Pelkosi on siis turha, et varmasti joutuisi lasten elättäjäksi vaikka haluaisit.