Kelpuutatko eroiskän Tinderissä?
Kommentit (170)
Kyllä, miksei? Jos on jakanut vastuun tasaisesti. Jos lapset ovat isällä vähemmän kuin äidillä, se on red flag. Eli isä ei kanna vastuutaan. Mäiden kanssa ei kannata seurustella. Joudut hoitamaan kohta miehenkin asiat.
Vierailija kirjoitti:
Mikä miehen yleensä kannattaa laittaa siviilisäädyksi että flaksi käy? Olisi tarkoitus seuraa hakea ensi viikolla, Tinderiä en ole käyttänyt.
Laita että "naimisissa". On tietty naistyyppi joka villiintyy tuosta tiedosta täysin.
Itselläni on lapsia, mutta silti mieluummin lapseton mies. Toki, jos mies olisi muuten aivan poikkeuksellisen kiinnostava, eli jo profiili vaikuttaisi aika lailla täydellisesti siltä, mitä etsin, eivät lapset välttämättä olisi ehdoton este. Kunhan vaan eivät olisi kovin pieniä lapsia. Omat lapseni ovat teini-ikäisiä, eli sitä nuoremmat lapset voisi kyllä olla este.
Saa olla aikuisia lapsia. Alaikäisten isukkien kanssa tapaamiset yms. ei taho onnistua. On ongelmia. On kokemusta siitä.
Never again, sorry. Kerran tähän hullutukseen lähdin nuorena ja naiivina eronneen ja lapsellisen isä-miehen kanssa ja jos tästä suhteesta ero tulee syystä tai toisesta, niin toista kertaa en kokeile.
Ei tässä mitään hirveää kismaa sinänsä eletä (enkä koe tarvetta erota) eikä koskaan ole eletty (11v nyt yhteistä taivalta takana); olen vain todennut näiden vuosien aikana satoja, satoja tilanteita joita voisi kyllä tehdä helpomminkin varmaan... Lisäksi ottaa päästä tämä tympeä viikko-viikko rytmin sanelema aikataulupakko joka helvetin asiassa. Tai sitten tyytyä yksinäni kulkemaan menoja.
Lapsissa ei ole mitään vikaa, ihania ovat olleet ja syyttömiä tilanteeseensa, miehen eksäkin ihan ok mutta aivan perseestä uudelle puolisolle nämä kuviot helvetistä ja siksi en alkaisi tähän rumbaan uudelleen. Ehkä 70v+ ikäisenä voisin harkita kantaani uudelleen.
N41
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, miksei? Jos on jakanut vastuun tasaisesti. Jos lapset ovat isällä vähemmän kuin äidillä, se on red flag. Eli isä ei kanna vastuutaan. Mäiden kanssa ei kannata seurustella. Joudut hoitamaan kohta miehenkin asiat.
Ei tuo asuminen aina vastuuttomuudesta johdu. Jos asutaan liian kaukana, voidaan olla käytännön syistä päädytty siihen, että lapset ovat enemmän toisen vanhemman luona, tai sitten jos esim. teini-ikäiset lapset itse päättävät, että eivät enää halua vuoroasumista.
Minulle se on kiinni henkilöstä. Lapset kuuluvat suurimman osan elämään ja sikäli lapsellinen mies olisi parempi.
Olisi kamala opettaa lapsettomalle perusjuttuja lapsista tai selittää heidän käytöstään. Paljon helpompaa jos on samanlainen elämäntilanne. Olin myös helpottunut kun exän uusi oli nainen, jolla on lapsia. Olisi huolestuttavaa, jos lasten kanssa viettäisi aikaa lapseton nainen.
En. Miksi ryhtyisin elättämään ja hyysäämään toisten rakkauden hedelmiä? Ei kiinnosta ollenkaan, koska itsellä ei lapsia, koulutettu, ura ja itsenäinen nainen. Haluan omia ja puhtaan pöydän josko. Yksi tällainen daddy sanoi minulle ettei lähde enää kuvioon, jossa naisella lapsia. Miten voit sanoa noin ja sulla on kuitenkin lapsi? Ei varaa! Ja yleensä näillä daddyilla on vielä vaatimuslista kakaroidensa lisäksi kumppanille. Siinäpä vaiheessa otat mitä saat, et voi kauheesti vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kelpuuta suomalaisia naisia ollenkaan.
t. tinder-iskä
Et saiskaan🥲, että silleen hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä miehen yleensä kannattaa laittaa siviilisäädyksi että flaksi käy? Olisi tarkoitus seuraa hakea ensi viikolla, Tinderiä en ole käyttänyt.
Tuohon en osaa vastata, mutta sen tiedän, että kun ensimmäistä kertaa kutsuu naisen kotiinsa, kannattaa laittaa pöydälle suuri karusi vasu, jopa 2 kg. Se tehoaa aina.
En pienien lapsien isää. En halua seurata muiden huoltajuussäätöä ja sitä vuorovanhemmuutta. En pidä juuri muiden lapsista; vain oman perheen lapset tuntuu läheisiltä.
Vierailija kirjoitti:
En. Miksi ryhtyisin elättämään ja hyysäämään toisten rakkauden hedelmiä? Ei kiinnosta ollenkaan, koska itsellä ei lapsia, koulutettu, ura ja itsenäinen nainen. Haluan omia ja puhtaan pöydän josko. Yksi tällainen daddy sanoi minulle ettei lähde enää kuvioon, jossa naisella lapsia. Miten voit sanoa noin ja sulla on kuitenkin lapsi? Ei varaa! Ja yleensä näillä daddyilla on vielä vaatimuslista kakaroidensa lisäksi kumppanille. Siinäpä vaiheessa otat mitä saat, et voi kauheesti vaatia.
Mitä tarkoitat tuolla, että "ei varaa" - mitä ihmeen "varaa"? Kyllähän jokainen voi itse päättää omat kriteerinsä, en oikein ymmärrä, mitä tämä sinua vaivaa? Ja kun kysyt, että "miten voi sanoa noin, jos itsellä on lapsia" - no ihan helposti voi, kun sanoo vaan. Myös vaatimuslista on täysin ok, edelleen jokainen saa päättää kriteerinsä itse. Ei ole mikään pakko "ottaa mitä saa" - täysi vapaus on vaikka kieltäytyä kaikista, jos eivät miellytä. Ei täällä mitään pariutumispakkoa ole.
Äitipuolen osahan on aivan koiran osa. Joudut katselemaan lasta/teiniä, joka suhtautuu sinuun usein lähtökohtaisesti negatiivisesti, joskus äitinsä manipuloimana. Sinulla ei ole mitään sanavaltaa kasvatusasioissa etkä saa kieltää etkä komentaa. Tulet tärkeysjärjestyksessä aina lapsen jälkeen, mutta samaan aikaan mies olettaa olevansa sinulle ykkösprioriteetti, jos olet itse lapseton. Pahin virhe olisi muuttaa yhteen, koska sitten saat katsella kaikkea tätä omassa kodissasi.
Ajatus siitä, että joutuisi vaikka sumplimaan lomamatkoja/-aikoja sen mukaan, miten kenelläkin on lapset, tai ottaa omille lomille mukaan toisten lapsia, on suorastaan karmiva.
Minulla on lapsia mutta naisella ei missään nimessä saa olla. Pitää olla myös rikas ja urheilullinen . En kai nyt muiden pentuja ala katsomaan .
Kelpuutan jos välit exän kanssa on ihan hyvät ja molemmilla on suunta eteenpäin vanhasta. Mitään mustasukkainen ex vääntöä en lähde katselemaan, en myöskään jaksa kuunnella mitään exän jatkuvaa mollausta.
Lapsia vastaan mulla ei ole mitään, en ole itse saanut lapsia niin ajatus bonusäitinä toimimisena ei tunnu yhtään hullummalta.
Jos ihmiseen rakastuu niin eiköhän lapset ja lapsettomuus ole silloin hidaste eikä este. Monella on mielipide että en olisi lapsellisen tai lapsettoman kanssa, mutta jos sellainen huolisi ja sisällyttäisi teidät elämäänsä mukavalla tavalla, muuttuisi mielipiteenne..
Vierailija kirjoitti:
Äitipuolen osahan on aivan koiran osa. Joudut katselemaan lasta/teiniä, joka suhtautuu sinuun usein lähtökohtaisesti negatiivisesti, joskus äitinsä manipuloimana. Sinulla ei ole mitään sanavaltaa kasvatusasioissa etkä saa kieltää etkä komentaa. Tulet tärkeysjärjestyksessä aina lapsen jälkeen, mutta samaan aikaan mies olettaa olevansa sinulle ykkösprioriteetti, jos olet itse lapseton. Pahin virhe olisi muuttaa yhteen, koska sitten saat katsella kaikkea tätä omassa kodissasi.
Tämä. Seurustelin vähän aikaa miehen kanssa, jonka teini sai elää kuin pellossa. Mies oli seurustelukumppanina ihan mukava, mutta kasvattajana minusta täysin vastuuton. Lapsi oli yläasteella, ei totellut, ei kunnioittanut ketään, teki mitä tykkäsi. Ja minullahan ei isän lapsettomana naisystävänsä ollut mitään oikeutta puuttua mihinkään tai kritisoida. En minä sitä sitten pidemmän päälle katsellutkaan.
Toki, koska olen maho ja ikääkin 39v. 🤭🤭🤭