Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11985)
Pippa oli kyllä järkyttävä yllätys. Urheilullinen nainen, hoikka ja hyvässä kunnossa. Mutta ei tullut tanssista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni tosissaan tekee 12-tuntisina työvuoroja kuin satunnaisesti? Eikö siihen puutu jo työaikalakikin. Ylitöitä ainakin tulee roimasti.
Muutaman tunnin tanssitreenit sen jälkeen kun on ennen kuutta lähtenyt kotoa ja taas studiolle on raskas nakki. On ihan eri asia tehdä vaikka joskus sen 12 tuntia tuttua omaa työtään kuin opetella näitä tansseja joka päivä maallikkona. Sen lisäksi suora telkkariohjelma sunnuntaina. Ennen sitä maskit, kampaus ja puvustaminen ja oman vuoron odottaminen. Sopii tosiaan kokeilla.
Tämä treeniaika on raskasta kenelle vaan tavalliselle tallaajalle.
Mutta jos on aina tykännyt tanssimisesta ja halunnut oppia tanssimaan, tuo on ollut varmaan ihanaa. Ehkä on jopa kotona on voinut sanoa kotijoukoille, että nyt te hoidatte hommat kotona tämän syksyn, kun äippä tienaa tuplasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukka nyt telkkarissa, huivissa löytyy.
Huivi on Minnalle törkeä asuste. Hänellä ei oo kaksoisleukaa jota tarvitsis peitellä. Itse olen samanlainen huivinkäyttäjä. Minulla on parikymmentä huivia.
Minna alipukeutuu. Näytti ihan kauniilta monessa tanssijaksossa muiden pukemana. Se hänen oma musta lookkinsa ei todellakaan hoikentanut häntä. Myös hänen heikoksi blondattu tukanhamppunsa oli järkyttävää katseltavaa.
Minnan kasvot hoikentui syksyn mittaan jo tosi kauniiksi. Olisin tavallaan halunnut nähdä, mihin asti se kroppa olisi voinut kaventua tanssimalla. Menen huomenna itsekin tanssitreeneihin, josko sillä kiinteytyisi. Monet nää naistanssiopetkin on kauden alussa plösömpiä kuin tässä vaiheessa kautta. Hieno laji!
Jos olisi haluttu tasaväkinen kisa, olisi muillekin osallistujille ja opeille laitettu 30 kilon painoiset reput joko selkään tai eteen aina kun treenataan tai tanssitaan.
Ois kiva tanssii Kuukan kaa.
T.Jami
Naiskanki