Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (14290)
Vierailija kirjoitti:
Ensi sunnuntaina:
Kristiina & Sami
Rumba: Fields of Gold - Eva Cassidy
Cha cha cha: Don't Stop the Music - RihannaPaulus & Liisa
Paso doble: Survivor - 2WEI, Edda Hayes
Hidas valssi: Still - Jennifer RushLakko & Kastanja
Wieninvalssi: Glimpse of Us - Joji
Rumba: Shallow - Lady Gaga, Bradley CooperJohannes & Katri
Foxtrot: Cant Take My Eyes Off You - Frankie Valli
Cha cha cha: I Like To Move It - Real 2 Real, The Mad Stuntman, Erick MorilloToi Paso Dople sais jäädä pois kokonaan, tulee mieleen vappumarssit ja NL
Ihmettelen että jotkut ovat heti karvat pystyssä jos lihavaa sanoo lihavaksi.Kaikkihan sen näkee että hänellä on todella valtava vyötärön ympärys joka on iso sairastumisriski.Miten joku voi syödä itsensä tuohon kuntoon ennenkuin itse huomaa että jotain on vialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johannes oli äsken viiden jälkeen -ohjelmassa. Jokseenkin ällöttävä tyyppi, en tiedä miksi..
Ihan samaa ajattelin.
Juuri niin, ei oo tippaakaan miehekäs mun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni tosissaan tekee 12-tuntisina työvuoroja kuin satunnaisesti? Eikö siihen puutu jo työaikalakikin. Ylitöitä ainakin tulee roimasti.
Muutaman tunnin tanssitreenit sen jälkeen kun on ennen kuutta lähtenyt kotoa ja taas studiolle on raskas nakki. On ihan eri asia tehdä vaikka joskus sen 12 tuntia tuttua omaa työtään kuin opetella näitä tansseja joka päivä maallikkona. Sen lisäksi suora telkkariohjelma sunnuntaina. Ennen sitä maskit, kampaus ja puvustaminen ja oman vuoron odottaminen. Sopii tosiaan kokeilla.
Tämä treeniaika on raskasta kenelle vaan tavalliselle tallaajalle.
Oli raskasta tai ei, niin ei kannata valittaa kun on kerran leikkiin ryhtynyt. Kyseinen rouva tuntuu hakevan jälkisympatioita koska tietää itsekin olevansa surkea tanssija. Muutama hidas askel, helman heilau
Minnan vuoro oli pudota vaikka minä kyllä näin hänen jokaisessa esityksessään tiettyä hienostuneisutta, eleganssiakin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen että jotkut ovat heti karvat pystyssä jos lihavaa sanoo lihavaksi.Kaikkihan sen näkee että hänellä on todella valtava vyötärön ympärys joka on iso sairastumisriski.Miten joku voi syödä itsensä tuohon kuntoon ennenkuin itse huomaa että jotain on vialla.
Apua, onneksi et näe minua...toisaalta olisi lystiä kuulla verbaliikkasi hoikkuudestani. Eiköhän Minna kanna kilonsa ihan itse, turha sinun vaivautua. On se kummaa että ylipaino niin kovin häiritsee, olet kaiketi itse täydellinen.
Miten Johannes voi olla jonkun mielestä ällöttävä? Minusta hän on hyvin aito ja hyvännäköinen. Ja hyvä näyttelijäkin. Toivon että voittaa Katrin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun Mira Luoti ja Pippa ovat jo tippuneet!!!
Ja Tinze 🙏
Ihanaa että VIIMEIN Minna tippui. Olisi saanut ekana tippua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi sunnuntaina:
Kristiina & Sami
Rumba: Fields of Gold - Eva Cassidy
Cha cha cha: Don't Stop the Music - RihannaPaulus & Liisa
Paso doble: Survivor - 2WEI, Edda Hayes
Hidas valssi: Still - Jennifer RushLakko & Kastanja
Wieninvalssi: Glimpse of Us - Joji
Rumba: Shallow - Lady Gaga, Bradley CooperJohannes & Katri
Foxtrot: Cant Take My Eyes Off You - Frankie Valli
Cha cha cha: I Like To Move It -Paso on härkätaistelutanssi
Kyllähän kulkurin valssi on tunnetuin Ansan ja Taunon esittämänä. Toki sen ovat monet muutkin esittäneet. Pitkämön esitys ei ollut hyvä vaikka on hyvä laulaja muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Tinze 🙏
Niin on ku etenkin Mira ja Tinze eivät osaa yhtään tanssia. Paljon kivempi katsoo näitä hyviä tanssijoita, etenkin hyviä naistanssijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Tinze 🙏
Niin on ku etenkin Mira ja Tinze eivät osaa yhtään tanssia. Paljon kivempi katsoo näitä hyviä tanssijoita, etenkin hyviä naistanssijoita.
😀😀😀😀😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johannes oli äsken viiden jälkeen -ohjelmassa. Jokseenkin ällöttävä tyyppi, en tiedä miksi..
Ihan samaa ajattelin.
Juuri niin, ei oo tippaakaan miehekäs mun mielestä.
Liian nätti mieheksi🙊
Mieleenpainuvimmat osallistujat ovat olleet Kanki Kaikkonen ja Tami Tamminen. Molemmat pääsivät pitkälle koska olivat niin huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Tinze 🙏
Ihanaa että VIIMEIN Minna tippui. Olisi saanut ekana tippua
Minnan ei olisi koskaan pitänyt osallistua tähän formaattiin vaan Laukan olisi pitänyt ratsata jääkaappinsa sekä herkkukaappinsa!
Paulus on heikoin tanssija ja putoaa toivottavasti.
Toivon, että Johannes voittaa. Tanssii hyvin ja on muutenkin sekä tanssiliikkeissään että ulkonäöllisestikin pelkkää silmäniloa.
Toivottavasti Kastanja ja Lakko onnistuvat paremmin kuin edelliskerralla. Muuten uhkaa pudotus. Eniten luotan Katriin ja Johannekseen.
En ymmärrä miksi Minnaa pitää pilkata. Oli rohkea kun osallistui ja pärjäsi ihan hyvin.Joku noista ihanista pareista ei pääse finaaliin.Nyt tarvitaan todellisia onnistumisia. Ei ole välttämättä tanssitaidoista kiinni vaan ehkä enemmän hermoista.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi Minnaa pitää pilkata. Oli rohkea kun osallistui ja pärjäsi ihan hyvin.Joku noista ihanista pareista ei pääse finaaliin.Nyt tarvitaan todellisia onnistumisia. Ei ole välttämättä tanssitaidoista kiinni vaan ehkä enemmän hermoista.
Tanssitaitoja arvostellaan, ei hermoja. Oletkohan ymmärtänyt ohjelman idean oikein?
Eli ihanko peräti kaksi kaikkien näiden 18 vuoden aikana. Vahvistit juuri edellisen kommentoijan väitteen 😆