Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11889)
Johannes ja Katri onnistujat. Kaunis biisi tuo pellava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaakko kulta. Ikinä kuullutkaan. Ja Suomen tähtiartisteja. Voi luoja.
Ekaa kertaa minäkin kuulen tästä "tähdestä"
Olette tynnyrissä kasvaneet. Oon vajaa kuuskymppinen ja tiesin artistin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten noi Paulus ja Liisa on noin samannäköiset? Tuossa haastattelussa tajusin, ennenkin miettinyt.
Koska ovat sukua.
Ai on vai?
Jopas on ilta, ei huippu onnistumisia, no muutama oli. Saa nähdä miten käy.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Jorma ja Helenakin ole serkuksia?
Joo, kaikki ovat sukua keskenään tai ainakin kaverin serkun kautta.
Kukakohan tippuu. Johannes ja Katri parhaat.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän tanssinopenaiset ovat hyvin usein pelkät alusvaatteet päällä.
Jep, miksi miehet eivät tanssi speedot jalassa? Näkyisi jalan ojennuksetkin paremmin.
Käsittämätöntä taas tämä tuomaripeli! 😬
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä nyt sytyttänyt yhtään Johanneksen ja Katrin freestyle. Minusta muistutti enemmän jotain jumppatuntia. En yhtään ymmärrä tuota 10-riviä.
En minäkään, todella ihme juttu!
Vierailija kirjoitti:
Todella outo jakso.. Miksi näin paljon epäonnistumisia ?
Eilen oli TTK pikkujoulut ja kaikki ovat krapulassa. Paitsi ehkä Minna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä tietää että on tippunut kärryiltä. Oma nuori aikuinen lapseni onneksi pitää minua vielä jotenkin pinnalla.
Minun oma nuori aikuinen lapsi ei moisia kuuntele. Hänen idolinsa on Chopin
Kyllä voi kuunnella sekä Chopinia että Jaakko Kultaa mikäli ei ole rajoittunut.
Miksi kuunnella huonoa musiikkia kun hyvääkin on tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten noi Paulus ja Liisa on noin samannäköiset? Tuossa haastattelussa tajusin, ennenkin miettinyt.
Koska ovat sukua.
Ai on vai?
Kyllä.
Ei sukulaisuus välttämättä ole positiivinen asia. Tiedättehän, suvuissa sattuu ja tapahtuu vaikka mitä.
Uudet artistit saavat nostetta. Mikäs siinä. Voisi esitellä heidät siten, että uudet artistit esittelee osaamistaan.
Luulisi tyhmemmänkin tajuavan, että ei tuonne mitään Katri Helenaa koko ajan voi tulla. Ja Katrikin lopetti jo.
Haukuitte muuten myös Evelinat, Eleonoorat, Juha Tapiot ja kaikki muutkin. Eli kukaan ei taida kelvata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä tietää että on tippunut kärryiltä. Oma nuori aikuinen lapseni onneksi pitää minua vielä jotenkin pinnalla.
Edes minun teini-ikäinen lapseni ei ollut kuullut tästä Jaakosta.
Ei kai olekaan mikään teini-idoli. Olen hänestä kuullut ja olen 23v.
Minäkin olen kuullut ja olen jo Keski-ikäinen. Eikä edes mitään nuorisoa ympärillä valmistamassa.
Vierailija kirjoitti:
Johannes ja Katri onnistujat. Kaunis biisi tuo pellava.
Ovat tanssineet tänään taas sillä alkukauden hyvällä meiningillä. Tykkäsin siitä sambasta ja heidän asuista, katrin kireografiat on yleensä super. Tää freestyle oli ihanasti tanssittu.
Vierailija kirjoitti:
Herran jumala mikä liuhuletti tuo Jaakko-kulta
Kuin Johanneksen veli.
Paljon nyt artisteja, joita, hmm, koetetaanko heitä nyt promota jotenkin nimenomaan??