Itse en voi ymmärtää miksi ihmiset eivät hanki lapsia. Minulla on 4 lasta ja kaikilla ystävillänikin on 2-3 lasta.
Kommentit (172)
Mites niitä ikisinkkumiehenä hankkii?
Kiitos kun jaoit kanssamme puutteellisen ymmärryksesi :) Tsemppiä!
Varmaan et ymmärrä muitakaan maailman asioita
En tykkää synnyttää. Ensimmäisen lapsen jälkeen päätin että seuraavaa ei enää tule. Hyvin on toiminut:)
Vierailija kirjoitti:
En tykkää synnyttää. Ensimmäisen lapsen jälkeen päätin että seuraavaa ei enää tule. Hyvin on toiminut:)
Teko syy
Ja aika huono
Olen 30 vuotias nainen, ja minulla ei ole lapsia koska minulla on parantumaton syöpä, enkä voi hoitojen takia hankkia lapsia.
Minä ja mieheni viihdytään kahdestaan
AP synnyttää liikaa lapsia, koska ei osaa yhdyssanoja.
Vierailija kirjoitti:
Ilmasto jutut on vain tekosyy
Ap
Jep. Väestön romahdus aiheuttaa ongelmia paljon nopeammin.
Yksi riitti. Elämässä on paljon muuta mielenkiintoista kuin vaan lapset.
Nykyään kaiken maailman heikkolahjaiset ja kehitysvammaisetkin voivat näköjään tehdä lapsia...
Vierailija kirjoitti:
Olen 30 vuotias nainen, ja minulla ei ole lapsia koska minulla on parantumaton syöpä, enkä voi hoitojen takia hankkia lapsia.
Onko tämä siis yleinen tilanne? Kaikki naiset ovat niin sairaita? Tämäkö on siis mielestäsi syy syntyvyyden laskulle?
En voi saada lapsia, ja en voi adoptoida sillä eräs krooninen sairaus on este adoptiolle.
Ehkä ymmärtäminen ei vaan ole sinun vahvin puolesi. Kokeile jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kaiken maailman heikkolahjaiset ja kehitysvammaisetkin voivat näköjään tehdä lapsia...
No te "älyköt" ette tee 🤣
Harmi jos peräti neljän lapsen äiti ei ole oppinut, että ihmiset ovat hyvin erilaisia, ettei kaikista edes ole vanhemmiksi, eikä lapsia kannata missään tapauksessa hankkia ellei todella pidä lapsista ja halua elää lapsiperhe-elämää.
Tämän suvun kirous päättyy minuun
Valinta on kuitenkin aivan omani, enkä tunne tarvetta hakea sille hyväksyntää yhtään keneltäkään.
Ilmasto jutut on vain tekosyy
Ap