Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11856)
Kastanja pilasi Lakon mahdollisuudet. Liian sekava tanssi
Jaahas, seuraava laulaja onkin ulkomaalaistaustainen kunnon lesoileva roudmänin vibat itsestään antava. Kastanjan asu taas kaiken arvostelun alapuolella. Kauempaa näytti kun tuon riekaleen alla ei olisi ollut mitään.
Samaa mieltä Helenan ksnssa street hiphop osastoa ois voinu olla enemmän.
Kastanja ja Lakko on illan huonoin. Ei jatkoon!
Tuomarit ei tykkää Lakosta ja Kastanjasta. Jokseenkin puolieellisia, olihan toi nyt parempi kuin Johanneksen kirmailu, joka ei ollut tanssia nähnytkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaakko kulta. Ikinä kuullutkaan. Ja Suomen tähtiartisteja. Voi luoja.
Ekaa kertaa minäkin kuulen tästä "tähdestä"
Siitä tietää että on tippunut kärryiltä. Oma nuori aikuinen lapseni onneksi pitää minua vielä jotenkin pinnalla.
Minun oma nuori aikuinen lapsi ei moisia kuuntele. Hänen idolinsa on Chopin
Tuolla laulajalla iskän liian iso nahkatakki päällä
Kastanja lähti ahnehtimaan ja tuli sekasotku
No niin, selvis tää Ahti Ahti homma. Miten tuo on ok, ope ja tuomari sukua!
Nudeasuinen & lakanariekaleeseen kääriytynyt Kastanja sai mitä halusi: kukkuloita kameroiden edessä sinne ja tänne.
Kastanja on valitettavan huono koreografi. Ei tiedä hyvää Lakolle.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Jorma ja Helenakin ole serkuksia?
Helena ja Mikko Ahti on. Vinkki, sama sukunimi.
Komea Ares! Kiva että välillä komeitakin miehiä.
Apua! Mä olen koko ajan ajatellut, että Lakko vie kauden. Tämä ilta oli alta arvostelun. Eka heikko ja putosi rytmistä. Toinen mauton.
Surkeita nämä 'nykyartistit'. 😵🥱🥱🥱
Jännä, kun freestyle antaisi mahdollisuuden vaikka mihin, sorrutaan ihan typeryyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Tähtiartisti, josta kukaan ei ole ennen tätä iltaa edes kuullut :D
Olen minä kuullut. Ja olen jo 60+.
Jukka heiluu tuolilla. Korvanappikin irti. Hyvä, että ehti pisteenantoon.
Lakkoako ollaan tiputtamassa? :/
Mikki ei ollut edes päällä 🤣