Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii tähtien kanssa 2025 Official

Vierailija
27.06.2025 |

Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs TrosenkoKatri Riihilahti ja Mikko Ahti.

Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.

- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.

Muut opettajat ovat tutut Anssi HeikkiläSami HeleniusMarko KeränenMatti PuroValtteri PalinKia LehmuskoskiLiisa Setälä ja Kastanja Rauhala.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html

7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.

Kommentit (10826)

Vierailija
8681/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tiedän kuka on Isaac vaikka olen  50. Marko Anttila olisi halunut tanssia miehen kanssa. Pituuden vuoksi.Sami olisi ollut sopiva pari. Tanssimisen ei tarvi olla eroottisesti latautunetta.

Sillä voi olla selkä kipee kaikesta kuukausien mittaisesta kyyristelystä...

Ergonomia on tärkeää myös tanssissa. Marko Mörkö joutuu kyyristelemään liian pienen opettajan takia, toisaalta Marko pystyy nostamaan ja heittelemään pientä opettajaa hyvin koska hän on iso ja voimakas.

Kyllä muutkin pystyy nostelemaan. Esim Lakko, niin vaivattoman näköisesti heilautti Katrin harteilleen ja vielä tanssi Katri harteillaan. 

Odotan i

Tämä näky porautui verkkokalvoille. Kiitti mielikuvasta!😂

Vierailija
8682/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vaarallisen näköisissä kengissä joutuvat naispuoliset oppilaat tanssimaan. Opettajat ovat varmaan korkoihin tottuneet, mutta moni oppilas ei välttämättä ole käyttänyt korkokenkiä  aiemmin kuin satunnaisesti.

Itse osaan tanssia ns lavatansseja ihan hyvin, mutta noilla kengillä en uskaltaisi  varsinkaan nopeita, irti otteesta olevia tansseja edes yrittää. Nilkat nurin äkkiä. 

Korko muuttaa myös vartalon painopistettä ja jalan asentoa. Luonnottomaan suuntaan. Vielä vaativassa liikunnassa. Sitten kritisoidaan, että "polvet jää koukkuun" tai "ei ole bouncea tarpeeksi".

Naispuoliset oppilaat pakotetaan tanssimaan ammattilaisten kilpatanssikengissä. Miesoppilaista noilla ei pärjäisi kukaan. 

Nykyisin monet tanssin aktiiviharrastajat ja paljon kursseilla ja tansseissa käyvät naiset käyttävät erikoisliikkeissä myytäviä tanssiin tarkoitettuja matalia kenkiä  ja tanssitossuja tai -lenkkareita. Ovat tosi hyviä, sirojakin, mutta jalalle terveellisiä.

Eivät  he rupea jalkojaan pilaamaan ja hankkimaan liikunnasta kaikenlaisia, pysyviäkin jalkavaivoja. Älytöntähän se olisikin. 

Ohjelmassa tätä mahdollisuutta ei naisille ilmeisesti anneta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8683/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska aatella, että Marco Bjurström on ollut alussa ideoimassa ja saattamassa Tanssii tähtien kanssa-ohjelmaa alkuun. 

Ohjelma on kansainvälinen formaatti ja ideoitu ihan jossain muualla.

Vierailija
8684/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska aatella, että Marco Bjurström on ollut alussa ideoimassa ja saattamassa Tanssii tähtien kanssa-ohjelmaa alkuun. 

Ohjelma on kansainvälinen formaatti ja ideoitu ihan jossain muualla.

Niin mutta Suomeen. 

Vierailija
8685/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna Kuukalle täydet 10 pistettä läskien piilottelusta! Joka viikolle löydetty hyvä telttakangas. Miksi ei voisi joskus pukeutua piilottamatta muotojaan? 

Lopettakaa jo tuo Minnan kiusaaminen. Tosi lapsellista.

Vierailija
8686/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aion katsoa uudelleen pelkät tanssit, kunhan ehdin. Oli niin kauniita esityksiä. Alkuun Tinze oli minulle vieras enkä oikein tykännyt. Mutta sitten, hänestä hehkui jokin hyvyys, ystävällisyys ja miellyttävyys eikä tanssikaan hassumpaa ollut. Petyin, kun tippui.

Tinze on irstas ja rietas. Vatkannut p__ään miehille jo vuosia. Yök. Ei mokoma tyyppi kuulu ollenkaan kauniisiin tanssilajeihin.

Muista että on eri asia katsoa ja koskea

Tinzen irstaus näkyy jo kauas, karmeeta.

Vierailija
8687/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi: Keränen on suklaa miehiä.

T.Jami

Oikeestiko? en ole tiennyt että hänkin.

Vierailija
8688/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten intona Helena jaksaa olla rinnoistaan. Viikko toisensa jälkeen haluaa näyttää ne paljaana kaikelle kansalle. Ei hänellä toki ole raskausarpia mutta välillä voisi muuttaa tyyliään vaikka kivat tissit onkin.

Minä en miehenä pidä Helenan tissejä kivoina tai hyvännäköisiä.

En pidä muutenkaan Helän ulkonäöstä tai persoonasta.

Onkohan ne edes aidot vai ovatko implantit? Aika napakat meinaan kuuskymppiselle...

Sen ikäisillä muillakin roikkutissejä, ei Hellu ole ainoa.

Taidat olla aika tyhmä? Napakat tissit eivät tarkoita riippurintoja eikä roikkutissejä...

Pl

Niitten alla pysyy koko penaali.

Vierailija
8689/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna Kuukalle täydet 10 pistettä läskien piilottelusta! Joka viikolle löydetty hyvä telttakangas. Miksi ei voisi joskus pukeutua piilottamatta muotojaan? 

Sulla sitä vastoin ei ole tälläkään viikolla mitään uutta puhuttavaa🤭😂

Vierailija
8690/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin äsken vielä uudelleen eiliset tanssit. Lakon ja Katrin wieninvalssi oli kyllä mielettömän kaunis ja Lakko tanssii taitavasti. Pauluksen ja Kian pasodoble oli myös upea. Johanneksen ja Kastanjan tanssi oli pettymys. Samoin Markon ja Liisan. Ja se Mikon ja Liisan cha cha oli kyllä illan piristysruiske, ihanaa katsoa.

Huhhuh. En mä kyllä noin innoissani ole, että katsoisin uudelleen noita tansseja. En katso edes ohjelman lopussa niitä lyhyitä kertauksia. Mutta mikäs siinä. Jokainen tyylillään.

Mä en katso kaikkia tansseja edes loppuun saakka, esim joku Pippa ei viihdytä lainkaan ja musiikki on useimmiten pettymys, mistä löytävätkin niin tylsät biisit. Kaunis musiikki ja tanssi ilman jumppaliikkeitä olisi parasta.

Vierailija
8691/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin äsken vielä uudelleen eiliset tanssit. Lakon ja Katrin wieninvalssi oli kyllä mielettömän kaunis ja Lakko tanssii taitavasti. Pauluksen ja Kian pasodoble oli myös upea. Johanneksen ja Kastanjan tanssi oli pettymys. Samoin Markon ja Liisan. Ja se Mikon ja Liisan cha cha oli kyllä illan piristysruiske, ihanaa katsoa.

Huhhuh. En mä kyllä noin innoissani ole, että katsoisin uudelleen noita tansseja. En katso edes ohjelman lopussa niitä lyhyitä kertauksia. Mutta mikäs siinä. Jokainen tyylillään.

Mä pikakelaan tanssit, vähän alkua katson ja se riittää. Eniten kiinnostaa tuomarien kommentit, vähiten Erkun lässytykset jotka myös kelaan. Onneksi on kelaustoiminto! Mainoksetkin kun vielä kelaa niin homma menee alle tunnissa.

Erkun hyppää minuutissa ohi, turhaa höpötystä.

Vierailija
8692/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet haukkuu Minnaa hänen lihavuuden takia mutta ei se tanssi välttämättä laihaltakaan suju. Pippa on kilpailun hoikimpia oppilaita ja ihan yhtä huonosti menee kuin Kuukalla.

Minä tykkään Minnan tanssimisesta, muutenkin aito ihminen. Minnaa katson mieluummin kuin Pippaa joka hirveesti esittää.

Kuukka ei voi esittää esittävänsä, kun ei ole muuta esitettävää kuin mielettömän iso maha.

Ikävää että se häiritsee sinua, älä katso toivoo äiti.

Vierailija
8693/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet haukkuu Minnaa hänen lihavuuden takia mutta ei se tanssi välttämättä laihaltakaan suju. Pippa on kilpailun hoikimpia oppilaita ja ihan yhtä huonosti menee kuin Kuukalla.

Minä tykkään Minnan tanssimisesta, muutenkin aito ihminen. Minnaa katson mieluummin kuin Pippaa joka hirveesti esittää.

Kuukka ei voi esittää esittävänsä, kun ei ole muuta esitettävää kuin mielettömän iso maha.

Ikävää että se häiritsee sinua, älä katso toivoo äiti.

Kenen äiti?

Vierailija
8694/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen aina myötähäpeää noista Vapun tanssimuuveista 🤦

Samoin, on se karseeta katsella, ihan oikeesti. Onneksi lähtee ohjelmasta, toivotaan että kaikista pian.

Vierailija
8695/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M. Veitola oli siinä vahvasti mukana, liittyi Metsäketoa mollanneiden naisten suljettuun ryhmään. Tomi joutui pois kesken Tähdet, tähdet ohjelmasta ja menetti pääosan Grease musikaalissa Helsingin Kaupunginteatterissa ja monta muuta. Ja tämä kaikki asiattomien syytteiden vuoksi.

Oli varmasti kamala juttu ammattilaulajalle, joka oli vuosikausia opiskellut Italiassa. 

Voi vee mikä Veitola. Miten hän kehtaa?! On todella julmaa touhua lietsoa tuollaista touhua, ja yllyttää muita siihen. Pilaa muiden maineen olemalla mitä ilkein ihminen. 

Vierailija
8696/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan näistä miesoppilaista joista mä tykkään, ei sanan varsinaisessa merkityksessä oo komea (Lakko, Johannes, Paulus), mutta se mikä heistä tekee mun mielestä tosi viehättäviä ja "kuumia", on heidän persoonansa. Jokaisella on aivan ihana ja lämmin persoona ja se hymy! 😍

Olisipa kiva kuulla esimerkkejä sun mielestä komeista miehistä jos tämä mainitsemasi kolmikko ei komeita ole. Minusta kun kaikki ovat hyvin erityyppisiä, mutta kuitenkin jokainen erittäin komeita miehiä.

Jukka Haapalainen, Matti Puro, Anssi Heikkilä on ns klassisen komeita miehiä.

Paulus, Johannes ja Lakko-Eric ei ehkä ole ihan samalla tavalla komeita kuin nuo opettajat, mutta mitä tarkemmin heitä seuraa, niin huomaa heidän upeutensa. Ensinäkemältä he ei ehkä niin kiinnitä huomiota kuin ns "klassiset" miehet. Mutta mitä enemmän heitä seuraa, niin heistä kuoriutuu oikein upeita miehiä.

Vierailija
8697/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katrikin kehui Lakkoa, että: "Herranjestas kun hän tanssii niin kauniisti!" 🥰

Lakolla ei ollut suuria odotuksia tullessaan kisaan, ja hän on itsekkin iloisesti yllättänyt siitä, miten hän on kehittynyt tanssijana, ja miten hyvin on oppinut. 

Vierailija
8698/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutokaupataanko tanssijoiden puvut kauden jälkeen. Minä olen suunnilleen samankokoinen kuin Kristiina ja hänellä oli tosi kaunis puku yhdessä jaksossa. 

Vierailija
8699/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä hehkutetaan tässä ketjussa, kunhan vain "yrittävät tehdä parhaansa", mutta naisen pitäisi samaan aikaan olla hyvä tanssija heti. 

Vierailija
8700/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutokaupataanko tanssijoiden puvut kauden jälkeen. Minä olen suunnilleen samankokoinen kuin Kristiina ja hänellä oli tosi kaunis puku yhdessä jaksossa. 

Suunnilleen samankokoinen. 

Teetätä mieluummin ompelijalla itsellesi uusi puku. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän