Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii tähtien kanssa 2025 Official

Vierailija
27.06.2025 |

Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs TrosenkoKatri Riihilahti ja Mikko Ahti.

Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.

- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.

Muut opettajat ovat tutut Anssi HeikkiläSami HeleniusMarko KeränenMatti PuroValtteri PalinKia LehmuskoskiLiisa Setälä ja Kastanja Rauhala.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html

7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.

Kommentit (10826)

Vierailija
8661/10826 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M. Veitola oli siinä vahvasti mukana, liittyi Metsäketoa mollanneiden naisten suljettuun ryhmään. Tomi joutui pois kesken Tähdet, tähdet ohjelmasta ja menetti pääosan Grease musikaalissa Helsingin Kaupunginteatterissa ja monta muuta. Ja tämä kaikki asiattomien syytteiden vuoksi.

Oli varmasti kamala juttu ammattilaulajalle, joka oli vuosikausia opiskellut Italiassa. 

Veitola on kaiken pahan alku ja juuri! Ei ihme että vuosia masennuksessa kun ollut hirveä koulukiusaaja. Käyttänyt hyväkseen asemaansa tv ohjelmissa että voinut oikein olan takaa nöyryyttää haastateltaviaan. Sara Sieppi mm. Ja hirveä raivohimoinen Tomin maalitus. Saiko mitään syytteitä? Joutuiko maksamaan korvauksia? Toivottavasti ei tarvii katsella lärviään telkkarissa enää koskaan. 

Veitola on pelottava, onneksi näkyy vähemmän ja vähemmän julkisuudessa. Sääliksi käy hänen poikansa josta muotoutunut kovasti äitinsä kaltainen.

Vierailija
8662/10826 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helenalla silikonit ihan varmasti.Tämä on kyllä tanssi kisa,joten voitas lopettaa tämä tissikeskustelu.                  En tiennyt ihmisestä Lakko mitään,en edes nimeä kuullut. Ihmettelen voiko noin hienoa miestä olla. Varmasti olisi monen unelmavävy. Tanssii kuin ammattilainen. Suloinen Erik.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8663/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on Minnalla hyvä asu. 

Minna oli tänään kauniina. Etenkin hiukset olivat upeat. Mekko passasi myös hyvin. Tässä ohjelmassa ei aina olla puettu ylipainoisia kauniisti, nyt tänään onnistuttiin. Ylipainoisille voi sopia ihan samantyyppiset mekot kuin monilla muillakin, mutta eri koossa. Ei liian löysäkään ole hyvä.

Ihan samaa ajattelin. Minnan paras asu tänä syksynä.

Mekko oli todella kaunis. Kaunis asu ei kuitenkaan takaa onnistunutta tanssia. Kuukka on läpikävellyt kaikki tanssinsa, ei mitään muutosta. Saa nähdä kuinka rouvalta sujuu quick step ja jive, nehän ovat vielä tulossa. Katsojat

Kyllä ne rajoitteet tulee Minnallekin, kun polvet ja verenkiertoelimistö  pettää liikapaino takia. Ei se mielihyvä omasta elämästä peittoa tosiasioita 

Vierailija
8664/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan näistä miesoppilaista joista mä tykkään, ei sanan varsinaisessa merkityksessä oo komea (Lakko, Johannes, Paulus), mutta se mikä heistä tekee mun mielestä tosi viehättäviä ja "kuumia", on heidän persoonansa. Jokaisella on aivan ihana ja lämmin persoona ja se hymy! 😍

Vierailija
8665/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aion katsoa uudelleen pelkät tanssit, kunhan ehdin. Oli niin kauniita esityksiä. Alkuun Tinze oli minulle vieras enkä oikein tykännyt. Mutta sitten, hänestä hehkui jokin hyvyys, ystävällisyys ja miellyttävyys eikä tanssikaan hassumpaa ollut. Petyin, kun tippui.

Tinze on irstas ja rietas. Vatkannut p__ään miehille jo vuosia. Yök. Ei mokoma tyyppi kuulu ollenkaan kauniisiin tanssilajeihin.

Muista että on eri asia katsoa ja koskea

Vierailija
8666/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna on hauska kun osaa huumorilla asennoitua ylipainoonsa. Kun jostain tanssista sai nelosia ja Erkku kysyi  että mitä Minna itse ajattelee näitä pisteitä, niin Minna sanoi jotain tyyliin, että "eihän tällaisella ruholla olisi parempia pisteitä voinut odottaakaan". 😅

Vierailija
8667/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna on hauska kun osaa huumorilla asennoitua ylipainoonsa. Kun jostain tanssista sai nelosia ja Erkku kysyi  että mitä Minna itse ajattelee näitä pisteitä, niin Minna sanoi jotain tyyliin, että "eihän tällaisella ruholla olisi parempia pisteitä voinut odottaakaan". 😅

Mitä huumoria? Tottahan Kuukka puhui. Jos olisi tarkoittanut huumoriksi, olisi varmaan kertonut olevansa laiha. Minä olen käsittänyt Kuukan kommentit huonoksi itsetunnoksi. Seisoo takarivissä aina jotenkin kasassa ja itseään piilotellen. 

Vierailija
8668/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi kyllä että ei näillä lihaksilla, ruhosta ei puhunut mitään.

Vierailija
8669/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan näistä miesoppilaista joista mä tykkään, ei sanan varsinaisessa merkityksessä oo komea (Lakko, Johannes, Paulus), mutta se mikä heistä tekee mun mielestä tosi viehättäviä ja "kuumia", on heidän persoonansa. Jokaisella on aivan ihana ja lämmin persoona ja se hymy! 😍

Olisipa kiva kuulla esimerkkejä sun mielestä komeista miehistä jos tämä mainitsemasi kolmikko ei komeita ole. Minusta kun kaikki ovat hyvin erityyppisiä, mutta kuitenkin jokainen erittäin komeita miehiä.

Vierailija
8670/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä huumoria? Tottahan Kuukka puhui. Jos olisi tarkoittanut huumoriksi, olisi varmaan kertonut olevansa laiha. Minä olen käsittänyt Kuukan kommentit huonoksi itsetunnoksi. Seisoo takarivissä aina jotenkin kasassa ja itseään piilotellen. 

Itseironiaa. 

Vierailija
8671/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoi kyllä että ei näillä lihaksilla, ruhosta ei puhunut mitään.

Joo, oikeassa olet. Tarkistin. Sanoikin näin, että "vaikea näillä lihaksilla on vastaan mennä väittämäänkään".

Mutta udea kuitenkin oli sama, mitä tarkoitin. 

Vierailija
8672/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idea. 

Vierailija
8673/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa kiva kuulla esimerkkejä sun mielestä komeista miehistä jos tämä mainitsemasi kolmikko ei komeita ole. Minusta kun kaikki ovat hyvin erityyppisiä, mutta kuitenkin jokainen erittäin komeita miehiä.

Tässä:

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQTDv8OQ-cTKPSSI2Q…;  😍

Voihan se olla, että nää TTk:n miesoppilaat on mun mielestä komeampia, kun he saavat vähän ikää lisää. Tommoset 10-15v. 

Vierailija
8674/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jormalla huulirasvaa. 💋😄

Vierailija
8675/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi: Keränen on suklaa miehiä.

T.Jami

Vierailija
8676/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katrikin kehui Lakkoa, että: "Herranjestas kun hän tanssii niin kauniisti!" 🥰

Vierailija
8677/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paulus oli illan paras avaruus-Ecuadorilla Kian kanssa. Ihan mahtava idea tuohon tanssiin. Nyt oli jo miehekästä menoa. Mun mielestä ton tanssin opitkin oli Paulus omaksunut hyvin. Juu, illan paras. Tykkäsin!

Vierailija
8678/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukka on kone!

T.Skäbä

Vierailija
8679/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukka on kone!

T.Skäbä

Ehkä jossain muussa kuin tanssissa 😅

Vierailija
8680/10826 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituista kun tuota Kastanjaa koko ajan kehutaan hyväksi opettajaksi 🤦 viime kaudella valmis tanssija parina, samoin tänä vuonna superlahjakas Lakko ja sitte vielä parinvaihtoviikolla paras mies oppilaaksi 🤷 sanoisin että vähän turhan helppoa on, katellaan sitten kun saa jonkun vähän jäykemnän oppilaan eteensä, et mihin pystyy 

Ei hyväkään opettaja saa puuhevosesta tanssijaa. Tämä nähtiin jo kun Anssi Heikkilä yritti opettaa Mira Luotia.

Mitä höpiset ! 🙄. Mira ei ole jäykkä. Katso se ensimmäinen tanssi kilpailuista, todella hyvät pisteet tuli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan