Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-ryhmän mainos: "Tämä ei ole makkara..tämä on loma.." mitä viddua haluan tietää S-kaupan tarjoukset?

Vierailija
01.07.2025 |

Mua ei kiinnosta S-ryhmän mainokset, joista Taneli Mäkelä tienaa hyvin turhanpuhumisella..mua kiinnostaa S-kaupan mainokset, joista näkee loppuviikon tarjoukset. Uskomatonta kuinka huonosti S-ryhmä mainostaa tarjouksiaan, ne näyttävät olevan enemmänkin piilotettuja. S-kaupan nettisivut, TV-mainokset, ei löydy tarjouksia ja S-mobiilissakin ne näkyvät hyvin rajoitetusti. Aivan kuin S-ryhmä ei haluaisi asiakkaita kauppoihinsa. S-mobiilipankkisovellus, jäsenyys, bonusjärjestelmä, muita edullisemmat normaalihinnat toimivat hyvin, mutta tarjousten julkituonti, eli asiakkaiden vetäminen kauppoihin on täysin lapsenkengistä. Antaisin heti tuolle porukalle potkut. Joko he ovat Keskon myyriä, tai joku taho S-ryhmässä ei halua kaupan käyvän liian hyvin. Ja onhan Keskon tulos vielä huomattavasti parempi sen ollessa maailman ylivoimaisesti menestyvin päivittäistavaraketju, vaikka K-ryhmän hintataso plussatarjouksia lukuunottamatta on noin +20% kalliimpi. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan on tarkoitus viedä huomio pois koko ajan kallistuvista hinnoista.

Vierailija
2/14 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen telkkarissa nähnyt tarjouksia s kaupankin. S ryhmä teki viime vuonna tulosta 499 miljoonaa, k ryhmä 357 miljoonaa. Eli voit äkkiä laskea että sinun mielipiteestä huolimatta s ryhmä teki lähemmäs 140 miljoonaa enemmän tulosta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä vain luulet tietäväsi, mitä haluat. 

Mutta kyllä se ketju, kauppias ja mainosmies tietää oikeasti paremmin.

Sinä haluat MIELIKUVIA!! Tiedostamattasi!!!!

Vierailija
4/14 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko maistanut ääs-marketin suoleenpursutettua orgasmitahnaa, joka vapauttaa sut samsarasta. Ommm!

Vierailija
5/14 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen useimmiten päätynyt johonkin muuhun kauppaan, jossa tarjouksia ei salailla.

Vierailija
6/14 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen telkkarissa nähnyt tarjouksia s kaupankin. S ryhmä teki viime vuonna tulosta 499 miljoonaa, k ryhmä 357 miljoonaa. Eli voit äkkiä laskea että sinun mielipiteestä huolimatta s ryhmä teki lähemmäs 140 miljoonaa enemmän tulosta 

Suomalaiset ruokakaupat ovat maailman kannattavimpia, sanoo asiaa tutkinut työelämäprofessori

Keskon ja S-ryhmän kannattavuus on ruokakaupassa maailman huippua. PAM ja Kaupan liitto ovat täysin eri mieltä siitä, onko se peruste nostaa palkkoja.

Äärimmäisen kannattavaa, kuvailee työelämäprofessori Arhi Kivilahti suomalaista ruokakauppaa.

Kivilahti perustaa väitteensä tekemäänsä kansainvälisten kauppaketjujen vertailuun. Suomalaisten ketjujen voittoprosentit pärjäävät vähintään hyvin, vaikka niitä verrataan maailmaan suurimpiin jätteihin.

Kaikki viittaa siihen, että Kesko on maailman kannattavin ruokakaupan yritys, Kivilahti sanoo.

Menestys ei ole sattumaa. Hän muistuttaa, että kun ala on keskittynyt vuosikymmenien mittaan yhä enemmän, K- ja S-ryhmät ovat osanneet tehdä erittäin paljon oikeita valintoja. Esimerkiksi E- ja T-ketjut eivät kilpailusta selvinneet.

https://yle.fi/a/74-20144979

Vierailija
7/14 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea on, ja rahatkin riittää. Eiku...

Vierailija
8/14 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ruokakaupat ovat maailman kannattavimpia, sanoo asiaa tutkinut työelämäprofessori

Keskon ja S-ryhmän kannattavuus on ruokakaupassa maailman huippua. PAM ja Kaupan liitto ovat täysin eri mieltä siitä, onko se peruste nostaa palkkoja.

Äärimmäisen kannattavaa, kuvailee työelämäprofessori Arhi Kivilahti suomalaista ruokakauppaa.

Kivilahti perustaa väitteensä tekemäänsä kansainvälisten kauppaketjujen vertailuun. Suomalaisten ketjujen voittoprosentit pärjäävät vähintään hyvin, vaikka niitä verrataan maailmaan suurimpiin jätteihin.

Kaikki viittaa siihen

Joku aina määrää, mitä näiden tulee mediassa sanoa. Olen huomannut, että S-ryhmää tuetaan mediassa. Tänään Iltalehdessä negatiivinen tiktok video, vaaratilanne (myyjä hyllyn alla), jonka joku sattui saamaan videolle. Eli mehän emme pysty kuvan perusteella mitään sanomaan, mutta IL uutisoi, niin että syntyi negat mielikuva k kaupasta. Menkää vaan prismaan aivopestyt.

Vierailija
9/14 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupan ja Lidl tarjoukset löytyvät helposti. S-kaupan ei sitten mistään, joten siellä käyn harvoin. 

Vierailija
10/14 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/14 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kröhöm..kysehän notkun vain siksi vauvalla koska täällä on usein tuo välimainos Smarketin mainos..

Vierailija
12/14 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ass-ryhmän touhu on muuteenki aika amatöörimäistä osuuskuntapuuhaa. elämä on ruokaa, voiko typerämpää slougania ees keksiä?!?! eipä ullata.

Vierailija
13/14 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ketjun kaupat eivät houkuttele millään tavalla. K-ryhmän kaupoissa on hyviä tarjouksia, isompi valikoima ja helposti tulee tehtyä heräteostoksia, koska valaistus on hyvä ja aina löytyy jotain, mitä on pakko saada maistaa. S-kauppaan mennessä tulee heti masentunut olo. 

Vierailija
14/14 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea on, ja rahatkin riittää. Eiku...

On ne riittänyt, vaikka kuulun pienituloisimpaan desiiliin. En nimittäin osta viinaa enkä röökiä enkä syö eineksiä. Enkä ole lihava jalaton punkero kuten te. Hyvin mahdun tyköistuvaan farmariasuuni ja käyn kolmevitosesta.

M60

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi