Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tanssii tähtien kanssa 2025 Official

Vierailija
27.06.2025 |

Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs TrosenkoKatri Riihilahti ja Mikko Ahti.

Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.

- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.

Muut opettajat ovat tutut Anssi HeikkiläSami HeleniusMarko KeränenMatti PuroValtteri PalinKia LehmuskoskiLiisa Setälä ja Kastanja Rauhala.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html

7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.

Kommentit (10825)

Vierailija
8621/10825 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että täällä keskustellaan ko ohjelmasta ja tanssista.

Mutta iso osa keskustelusta näkyy olevan naisten ulkonäön ja kilojen ym kommentointia.  Samaa ilkeämielistä, matalaotsaista ja vastenmielistä soopaa, mikä on nykyisin  "muotia" ja valtavirtaa yhteiskunnassa yleensä.

Muita, erityisesti naispuolisia arvostelemalla yritetään  siis lääkitä omaa alemmuudentunnetta ja heikkoa itsetuntoa. Siitähän tuollainen ilkeä puhe kertoo.

Vierailija
8622/10825 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä kilpailijat ovat kehittyneet tanssissa parhaiten? Minna ja Pippa ovat tasaisen heikkoja kun taas Lakko ja Johannes ovat olleet hyviä alusta saakka. Paulus on kehittynyt eniten, myös Kristiina on kehittynyt paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8623/10825 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maikkarin jatkot/etkot, heidän sivuillaan vajaan tunnin lähetys. Vierailla hienot vaatteet päällä . Mutta mitä helvettiä. Vissiin ei oltu sovittu haastatteluita etukäteen, muutaman tämä tuntemattoman oloinen toimittaja sai haastatteluun, Pernilla, Bess, Shawn Huff mutta muuten kuva vaelsi vaan tilassa, ihanku jonku oma videointi. Ja ihmiset tosiaan melko laittautuneina. Ja tämä toimittaja jossain raitasessa helletopissa. 🙈 ei voi ymmärtää. 

Mistäköhän tämän pääsisi näkemään jälkikäteen?

Vierailija
8624/10825 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pippa on kertonut olleensa nuorena kova bilettämään. Ei käytä nykyään enää viinaa. On varmaan ollut sitten kännissä notkeampi joraaja?

Jethro kertoo ottaneensa omalla kaudellaan kaljaa ennen esityksiä. Sijoittui kuitenkin vai juuri sen takia viidenneksi, opettaja Susa Matsonin kanssa. Se oli vuonna 2010. Sen jälkeen alkoholi poistettiin TTK:n takahuoneesta.

Vierailija
8625/10825 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten intona Helena jaksaa olla rinnoistaan. Viikko toisensa jälkeen haluaa näyttää ne paljaana kaikelle kansalle. Ei hänellä toki ole raskausarpia mutta välillä voisi muuttaa tyyliään vaikka kivat tissit onkin.

Minä en miehenä pidä Helenan tissejä kivoina tai hyvännäköisiä.

En pidä muutenkaan Helän ulkonäöstä tai persoonasta.

Onkohan ne edes aidot vai ovatko implantit? Aika napakat meinaan kuuskymppiselle...

Sen ikäisillä muillakin roikkutissejä, ei Hellu ole ainoa.

Vierailija
8626/10825 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten intona Helena jaksaa olla rinnoistaan. Viikko toisensa jälkeen haluaa näyttää ne paljaana kaikelle kansalle. Ei hänellä toki ole raskausarpia mutta välillä voisi muuttaa tyyliään vaikka kivat tissit onkin.

Onkohan ne edes aidot vai ovatko implantit? Aika napakat meinaan kuuskymppiselle...

Taidat olla aika tyhmä? Napakat tissit eivät tarkoita riippurintoja eikä roikkutissejä...

Vierailija
8627/10825 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

All stars-kausi voisi olla mielenkiintoinen,mutta sellaisella twistillä että oppilaat tanssisivat keskenään ja opettajilla haasteena saada kaksi amatööriä toimimaan yhdessä parina.

Vierailija
8628/10825 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

All stars-kausi voisi olla mielenkiintoinen,mutta sellaisella twistillä että oppilaat tanssisivat keskenään ja opettajilla haasteena saada kaksi amatööriä toimimaan yhdessä parina.

Sehän olisi sitten jo ihan eri ohjelma. Kuvattaisi periaatteessa tanssitunteja ottavia ihmisiä? Plääh. Ei kiinnosta.

Vierailija
8629/10825 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet haukkuu Minnaa hänen lihavuuden takia mutta ei se tanssi välttämättä laihaltakaan suju. Pippa on kilpailun hoikimpia oppilaita ja ihan yhtä huonosti menee kuin Kuukalla.

Minä tykkään Minnan tanssimisesta, muutenkin aito ihminen. Minnaa katson mieluummin kuin Pippaa joka hirveesti esittää.

Vierailija
8630/10825 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin näkee minkä ikäisiä kirjoittaa/seuraa TTK:ta. Täällä jo useampi on kysellyt kuka on Isaac?! Esim. hänellä on hiukan alle 30 000 seuraajaa Instassa joka on Suomen oloissa ihan ok määrä, kun ei tee ammatikseen somea. Veikkaan että jos kysytään alle 30 v. ikäisiltä suomalaisilta kuka on Isaac, niin 98% tietää kuka hän on. 

Minä olen 72 v. ja tiedän kuka Isaac on, samoin tiedän kuka on Sexmane. Ei se iästä ole kiinni.

Minä olen 70 ja tiedän molemmat veljekset. 

Minä olen 78, kummastakaan en tiedä mitään vaikka nassut ovatkin tuttuja. Isaacin puhetta täällä on moitittu mutta sanoisin että puhuu yhtä selkeää suomea kuin muutkin höpöttäjät.

Vierailija
8631/10825 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaan ei tule toimimaan. Toisen pareista pitää olla opettajana.

Vierailija
8632/10825 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika tyhmä? Napakat tissit eivät tarkoita riippurintoja eikä roikkutissejä...

Hyvät push up liivit

Vierailija
8633/10825 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet haukkuu Minnaa hänen lihavuuden takia mutta ei se tanssi välttämättä laihaltakaan suju. Pippa on kilpailun hoikimpia oppilaita ja ihan yhtä huonosti menee kuin Kuukalla.

Minä tykkään Minnan tanssimisesta, muutenkin aito ihminen. Minnaa katson mieluummin kuin Pippaa joka hirveesti esittää.

Tanssi on esittävää taidetta

Vierailija
8634/10825 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos all stars kausi tulisi, pitäisi opettajat arpoa. Oppilaat eivät saisi toivoa kenen kanssa haluaisivat tanssia. Pitäisi valita myös sopusuhtaiset parit.

Vierailija
8635/10825 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuukka ei voi esittää esittävänsä, kun ei ole muuta esitettävää kuin mielettömän iso maha.

Vierailija
8636/10825 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kastanja on todellinen piristysruiske ohjelmaan. Todella taitava tanssija jota on ilo katsella

Kastanjan kroppa täys kymppi! Kyllä kelpaa näyttää bikineissä! Mitkä sääret lisäksi! 😍 Olen siis heteronainen, moninkertainen isoäiti. 

Vierailija
8637/10825 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua mitään väsähtänyttä all stars kierrätyskautta. Uudet hahmot kiinnostaa enemmän kuin jo nähdyt. Mieluummin vaikka taviskausi

Sama täällä. Ei mitään uusinta kierrosta. Kait tässä maassa vielä tuoreitakin kilpailijoita/julkkiksia riittää. Tavikset ei kyllä kiinnosta myöskään. Niitä on nähtävissä nyt jo monissa ohjelmissa julkkiksen parina.

Suomesta löytyy loputon määrä tubettajia, podcastaajia, influenssereita, love island ja muu tosi tv tähtiä, tätä jonninjoutavaa sakkia tulee lisää liukujihnalta koko ajan eli löytyy kyllä tuoreita "julkkiksia" hamaan tappiin asti.

Nämä "julkkikset" karkottaa katsojat. Tunnetumpia ihmisiä vaan niin mielenkiinto säilyy.

Vierailija
8638/10825 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tiedän kuka on Isaac vaikka olen  50. Marko Anttila olisi halunut tanssia miehen kanssa. Pituuden vuoksi.Sami olisi ollut sopiva pari. Tanssimisen ei tarvi olla eroottisesti latautunetta.

Sillä voi olla selkä kipee kaikesta kuukausien mittaisesta kyyristelystä...

Ergonomia on tärkeää myös tanssissa. Marko Mörkö joutuu kyyristelemään liian pienen opettajan takia, toisaalta Marko pystyy nostamaan ja heittelemään pientä opettajaa hyvin koska hän on iso ja voimakas.

Kyllä muutkin pystyy nostelemaan. Esim Lakko, niin vaivattoman näköisesti heilautti Katrin harteilleen ja vielä tanssi Katri harteillaan. 

Odotan innolla, että Mikko saa jyrättyä Kuukan harteilleen. Kestääkö polvet?🤔

Vierailija
8639/10825 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin äsken vielä uudelleen eiliset tanssit. Lakon ja Katrin wieninvalssi oli kyllä mielettömän kaunis ja Lakko tanssii taitavasti. Pauluksen ja Kian pasodoble oli myös upea. Johanneksen ja Kastanjan tanssi oli pettymys. Samoin Markon ja Liisan. Ja se Mikon ja Liisan cha cha oli kyllä illan piristysruiske, ihanaa katsoa.

Vierailija
8640/10825 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plastiikkakirurgin määritelmä roikkurinnoille on että jos kynä pysyy rinnan alla eikä putoa ne tissit on roikkurinnat. Pystytissejä on yleensä 12-15 vuotiailla mutta vanhemmillakin. Veikkaan että Hellun hinkkien alla pysyy kynä jos toinenkin ;)