Onko sinulle, mies, tärkeää että naisesi saa yhdynnässä?
Tulipa mieleeni kun luin tämän kommentin toisesta ketjusta: "Kaikki naiset eivät saa yhdynnässä. Sen tiedän ihan kokemuksesta. Nykyinen naiseni saa, monta kertaa ja lujaa. Hänestä en luovu omasta tahdostani."
Niin, onko sinulle noin tärkeää että naisesi saa nimenomaan yhdynnässä ja jos on niin miksi? Kiinnostaa.
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Parhaiten tuntuu onnistuvan nuolemalla.
Yhdynnässä nuolemalla? Kerro lisää.
Et taida osata mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida osata mitään?
Oikein hyvältä kuulostaa! Paremmalta paljon kuin se rynkytys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida osata mitään?
Ei ole ihan niin pitkä kieli että yhdynnän aikana pystyisi nuolemaan mutta kuulostaa mielenkiintoiselta. Ilmeisestl sellaisiakin on.
Onhan se tärkeä , mutta ei naisen pidä sitä väärin ymmärtää niin, että alkais näytellä tai muuta. Kyllä ilo on molemmin puoleinen, jos tai kun nainen orkut saa. Yleensä annan niin monet orkut kuin nainen jaksaa ottaa. Kun on vuosien parisuhde, niin tietää ja tuntee toisen. Tekis kyllä mieli välillä pitää pieni tauko ja sitten ottaa uusiksi, mutta harvoin rouva siihen suostuu
Vierailija kirjoitti:
Onhan täällä ollut paljon miesten kirjoituksia, joissa ykskantaan mies toteaa, ettei ikinä ottaisi naista joka ei saa pelkässä yhdynnässä.
Tuo on niin red flag kuin olla ja voi. Kertoo miehen itsekkyydestä,siten muissakin asioissa.
Minkä värinen lippu on nainen, joka sanoo että miehen on pakko nuolla pillua. Sellaista, joka ei nuole, ei ottaisi ikinä. Onko tämä itsekästä vai ei?
Pelataanko taas eri säännöillä?
Nainen, joka ei saa millään tavalla on mulle ihan tyhjä arpa.
Ei ole väliä, miten vaimo saa, kunhan saa. Harvemmin saa pelkästään yhdynnässä. Useimmiten käyttää sormiaan tai sitten minä sormetan samalla kun nain häntä. Mutta aina saa vähintään kahdesti, ennenkuin itse laukean. Usein saa vielä senkin jälkeen yhden.
Itselleni vaimon orgasmi on naidessa tärkeämpi kuin omani. Oma on pelkkää bonusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väliä, miten vaimo saa, kunhan saa. Harvemmin saa pelkästään yhdynnässä. Useimmiten käyttää sormiaan tai sitten minä sormetan samalla kun nain häntä. Mutta aina saa vähintään kahdesti, ennenkuin itse laukean. Usein saa vielä senkin jälkeen yhden.
Itselleni vaimon orgasmi on naidessa tärkeämpi kuin omani. Oma on pelkkää bonusta.
Brought to you by KH
Vierailija kirjoitti:
Jos kullini on vaginassa, kun vaimo saa orgasmin on omakin orkkuni satavarma. On sen verran rajua halausta kullini ympäri.
Mulla mies ei ikinä alkas panemaan, ennekuin olen saanut. Sitten voi antaa montakin jälkeenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan täällä ollut paljon miesten kirjoituksia, joissa ykskantaan mies toteaa, ettei ikinä ottaisi naista joka ei saa pelkässä yhdynnässä.
Tuo on niin red flag kuin olla ja voi. Kertoo miehen itsekkyydestä,siten muissakin asioissa.
Minkä värinen lippu on nainen, joka sanoo että miehen on pakko nuolla pillua. Sellaista, joka ei nuole, ei ottaisi ikinä. Onko tämä itsekästä vai ei?
Pelataanko taas eri säännöillä?
Totta kai pelataan. Sellainen mies joka ei pillusta ole kiinnostunut ja nuole on puoliksi homo. Ei nainen tee sellaisella mitään
No nyt on ihanat miehet tulleet esille! Ihanaa lukea. Nam.
Olen tapaillut vain naisia, jotka saavat yhdynnässä, joten on se tärkeää. Homma toimii niin, että nainen kiihotetaa orgasmin kynnykselle, ja sitten vasta työnnetään kulli sisään. Moni saa jo, kun on vasta puoli vartta sisässä.
Ei ole tärkeää, mutta kuten ap kirjoitti, niin nyt kun on sellainen nainen, joka joskus saa yhdynnässä, on se kyllä aika mahtava tunne.
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin pitäisi kysyä, haluatko että naisesi saa orgasmin, tavalla tai toisella. Siis naisen itsensä haluamalla tavalla.
Haluan. Ja usein sen naiselleni annan käsin tai suulla. Mutta kun hän saa myös yhdynnässä, niin kyllä se on ihan eri asia itselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kullini on vaginassa, kun vaimo saa orgasmin on omakin orkkuni satavarma. On sen verran rajua halausta kullini ympäri.
Tämä just kummastuttaa miten feikkiorgasmi muka menee läpi, sen kyllä tuntee kalussa kun naiselta tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä just kummastuttaa miten feikkiorgasmi muka menee läpi, sen kyllä tuntee kalussa kun naiselta tulee.
Niin niin. Läpi ne menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapään lihaksia pystyy supistelemaan itse. Helposti voi feikata. Sitten vähän hengittää tiheämmin. Done.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pillu on löysä, niin ei tunne.
Ei ole tärkeää. Riittää että mies purkautuu ja voi tämän jälkeen lähteä. Nainen voi hoitaa itsensä loppuun jos haluaa