Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle, mies, tärkeää että naisesi saa yhdynnässä?

Vierailija
23.06.2025 |

Tulipa mieleeni kun luin tämän kommentin toisesta ketjusta: "Kaikki naiset eivät saa yhdynnässä. Sen tiedän ihan kokemuksesta. Nykyinen naiseni saa, monta kertaa ja lujaa. Hänestä en luovu omasta tahdostani."

Niin, onko sinulle noin tärkeää että naisesi saa nimenomaan yhdynnässä ja jos on niin miksi? Kiinnostaa. 

Kommentit (132)

Vierailija
101/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäen saa yhdynnässä, tai sain joskus aikoinaan, mutta en jaksa sitä yrittämista. Saan silti monet orgasmit sormettamalla, ja ne ovat ihan yhtä kovia...ja mies nauttii niiden antamisesta.

Vierailija
102/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäen saa yhdynnässä, tai sain joskus aikoinaan, mutta en jaksa sitä yrittämista. Saan silti monet orgasmit sormettamalla, ja ne ovat ihan yhtä kovia...ja mies nauttii niiden antamisesta.

Jos saisit yhdynnässä, saisit tietenkin enemmän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt ei perustu mihinkään. Ihme vänkäämistä. 

Vierailija
104/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pannut merkille.

Vierailija
105/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vänkärin vääntämiset ei perustukkaan mihinkään ikinä, paitsi silkkaan naisvihaan.

Vierailija
106/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se parempi saada yks orkku myös naimalla, kaiken muun lisäksi, eikö?

Vierailija
107/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän sivujuonteeseen kommentoin että ainakaan mun kohdalla taipumus saada orgasmi helposti myös yhdynnässä ei ole lisännyt orgasmien määrää. Kuten totesin aiemmin, se on vaan tehnyt sen että seksi on mennyt hyvin yhdyntäpainotteiseksi. 

Mun kokemus on se minkä tämäkin ketju vahvistaa että miehet yleensä on hyvinkin halukkaita varmistamaan naisen orgasmin. Mutta toisaalta mun kokemus on myös se että tuntuu siltä että mitä vähemmällä vaivalla sen saa varmistettua niin sen parempi. Eli varsinaisesti sellaista miestä joka olisi erityisesti hinkunut tuottaa mulle paljon orgasmeja eri tavoin ei ole vastaan tullut. En siis valita, olen aina tullut tyydytetyksi mun suhteissa. Totean vaan että ei se orgasmien määrään ole vaikuttanut.... Ja mä kyllä saan myös peräkkäisiä siinä yhdynnässä joten en mä sinänsä vähillekään ole jäänyt. 

Ap (tällä hetkellä sinkku ja siitä puhe mistä puute :D)

Vierailija
108/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi kaikkien jo tietävän että naiset ovat yksilöitä. Toiset ei saa yhtään, toiset yhden ja jotkut monta. Se saako yhdynnässä vaiko suuseksillä ei lisää määrää yhtään jos nainen saa kerralla vain yhden. Joten naisen päätettävä miten sen ainokaisen haluaa. Eri asia sitten jos saa monta pienempää. Paras ja nautinnollisin orgasmi naiselle ei ole se mitä mies päättää tai luulee, vaan se mistä nainen itse pitää enemmän oli sitten saatu yhdynnässä tai suuseksillä. 

Vierailija
109/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen itsetunto ei ole kiinni siitä, miten orgasmini saan. Ja hän ei välitä siis tavasta, vaan vain siitä että saan, ja tarjoileekin mulle niitä useita aina. Joten en tajua miksi tuota suorastaan tuputetaan.  Usko jo.

Vierailija
110/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovitaan, että Paten vaimon ei pysty huijaamaan Patea. Mutta miljoonat naiset on pystynyt feikkaamaan orgasmin. Siihen ei vaikuta Paten kokemukset yhden (1) naisen kanssa. Pate, nyt puhutaan miljoonien muiden kokemuksista.

Pate on Pate. Itseään täynnä oleva vanha ukko. Ei kannata välittää.

Jolla on löysä mulkku.

Vierailija
111/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä olen pystynyt huijaamaan, ei ole vaikeaa ollenkaan. Läpi mennyt, aikoinaan.

Nyt olen puristellut lihaksia tarkoituksella, ja sitten kysynyt miehen tuntemuksia, ja läpi olis menneet!

Mutta et emättimesi lihaksilla, etkä saa emätintä sykkimään. Menee läpi jos mies ei ole kokenut oikeita naisen orgasmeja tai ei osaa lukea naista. 

Olen minäkin feikannut tulemistanti jotta saanut vaimon laukeamaan. Minun tuleminen kun useinkin laukaisi vaimon orgasmit yhdynnöissä. 

Kuinka sä miehenä feikkaat orkkusi. Ich komme huuto kaikuu betoniseinistä vai?

On sulla kyllä yksinkertainenv aimo, kun tollaseen menee.

Vierailija
112/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KH vastailee omiin viesteihinsä, tyhjentelee selaimensa muistit, jotta pääsee peukuttelemaan omia viestejään useita kertoja... Saisiko tänne palstalle viimein tunnistautumiseen perustuvan kirjautumispakon 😒

Ootko joku teini. Mitä väliä ylipäätään jollain peukutuksella on?

KH:lle se on maailman toisiksi tärkein asia. Arvatkaas mikä on se tärkein...

Vierailija
113/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä olen pystynyt huijaamaan, ei ole vaikeaa ollenkaan. Läpi mennyt, aikoinaan.

Nyt olen puristellut lihaksia tarkoituksella, ja sitten kysynyt miehen tuntemuksia, ja läpi olis menneet!

Mutta et emättimesi lihaksilla, etkä saa emätintä sykkimään. Menee läpi jos mies ei ole kokenut oikeita naisen orgasmeja tai ei osaa lukea naista. 

Olen minäkin feikannut tulemistanti jotta saanut vaimon laukeamaan. Minun tuleminen kun useinkin laukaisi vaimon orgasmit yhdynnöissä. 

Nyt saat Pate ihan ilmaisen vinkin. Feikkaa oma orkkusi useammin, niin vaimosikin saa. Jos se kerran on aiemminkin liitänyt huipulle, kun sä näyttelet oman huippusi. Saa käyttää ja on tosi tyhmää olla käyttämättä. Toki sähän et tee, mitä muut sanoo. No omapahan on ongelmasi, eikä mankelipillu orkkuja ole tiedossa sulle.

Vierailija
114/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen itsetunto ei ole kiinni siitä, miten orgasmini saan. Ja hän ei välitä siis tavasta, vaan vain siitä että saan, ja tarjoileekin mulle niitä useita aina. Joten en tajua miksi tuota suorastaan tuputetaan.  Usko jo.

Uskon uskon , että klitorskia tulee aina hyväillä. Vain tyhmät mihet ei tätä tajuan.

Joko peukalo on sujahtanut perseeseesi. Moni nainen nimittäin laukeaa tolla tempulla. Ei tartte edes klltokrista hieroa.

Vierailija
115/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt saat Pate ihan ilmaisen vinkin. Feikkaa oma orkkusi useammin, niin vaimosikin saa. Jos se

Säkin saat ilmaisen vinkin. Voisit pitää turpasi kiinni, kun et ymmärrä tunnetusti naisista mitään tai mitä naiset haluaa. Vaimoni saa yhä edelleen niin kuin ITSE haluaa. Mun kullistani se ei ole kiinni, edelleen seisoo kuin vanha järeä tammi. Feikkaaminenkin onnistui kun oli mitä pullistella. Sulla ei ole, niin et ymmärrä, mutta et ymmärrä muutenkaan joten ei hätää.

Vierailija
116/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko peukalo on sujahtanut perseeseesi. Moni nainen nimittäin laukeaa tolla tempulla. Ei tartte edes klltokrista hieroa.

Työnnä sinä peukkusi vaikka omaan perseeseesi, me hoidamme seksimme aivan omin avuin ja omalla tavallamme.

Vierailija
117/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tärkeää ja usein puoliso myös "tulee" seksin aikana.

Viikoittain kuitenkin puoliso haluaa vain lyhyen yhdynnän. Illalla ennen nukkumaanmenoa jos minua haluttaa ja häntä ei, niin tällöin hän pyytää käyttämään reilusti liukuvoidetta ja kondomia. 

Saan antaa kyydit ja tyhjentää pallit kumiin. Tämän jälkeen menen itse suihkuun ja puoliso alkaa suorilta nukkumaan. Siistiä, helppoa ja käy molemmille arjen keskellä.

M25

Vierailija
118/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt saat Pate ihan ilmaisen vinkin. Feikk

Kuinka vika voisikaan olla sinussa tai kullissasi. Ei oo mahollista. Ei oo, uskokaa jo. Ymmärrät NAISISTA kun sika satelliitista. Kokemukset yhdestä pillusta. Eikös sulla mennyt pupu pöksyyn, kun mielessä kävi vieraan naisen naiminen. Jätit tekemättä, kun pelkäsit epäonnistuvasi hommassa. Ja sitten on muka itsetunto koholla. Samassa lerppa asennossa kuin mulkkusikin.

Mun ei ole ikinä tarttenu feikata omaa orkkuani, jotta nainen saisi omansa. Käytössä on ollut hiukan toiset konstit. Mutta mitäpä sinä niistä voisitkaan tietää yhden naisen kokemuksella. Et mitään. Pilluakaan et saa märäksi. Kuivaa reikää kairaat kerran viikossa ja buustailet olevasi jokin taivaan lahja maailman naisille. Kolme työntöä ja tuijotus on sun vakio suoritus vaimos kanssa. 

Vietät muuten enemmän aikaa palstalla, kun panohommissa. Oliskin ehkä korkea aika alkaa kutsua sinua Palsta Pateksi.

Vierailija
119/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuota hullua miesjankkaajaa saa kukaan kuriin!? Umpihullu mies.

Vierailija
120/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tärkeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi