Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle, mies, tärkeää että naisesi saa yhdynnässä?

Vierailija
23.06.2025 |

Tulipa mieleeni kun luin tämän kommentin toisesta ketjusta: "Kaikki naiset eivät saa yhdynnässä. Sen tiedän ihan kokemuksesta. Nykyinen naiseni saa, monta kertaa ja lujaa. Hänestä en luovu omasta tahdostani."

Niin, onko sinulle noin tärkeää että naisesi saa nimenomaan yhdynnässä ja jos on niin miksi? Kiinnostaa. 

Kommentit (132)

Vierailija
81/132 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole väliä, miten vaimo saa, kunhan saa. Harvemmin saa pelkästään yhdynnässä. Useimmiten käyttää sormiaan tai sitten minä sormetan samalla kun nain häntä. Mutta aina saa vähintään kahdesti, ennenkuin itse laukean. Usein saa vielä senkin jälkeen yhden.

Itselleni vaimon orgasmi on naidessa tärkeämpi kuin omani. Oma on pelkkää bonusta.

Jos kullini on vaginassa, kun vaimo saa orgasmin on omakin orkkuni satavarma. On sen verran rajua halausta kullini ympäri. 

Tämä just kummastuttaa miten feikkiorgasmi muka menee läpi, sen kyllä tuntee kalussa kun naiselta tulee.

Alapään lihaksia pystyy supistelemaan itse. Helposti voi feikata. Sitten vähän hengittää tiheämmin. Done.

Feikkaapa vielä ne punaiset posket, niin olet aika guru.

Tutkimusten mukaan 42% naisista feikkaa itsetyydytyksen aikana ja sinä 100% varmuudella.

Vierailija
82/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minulle tärkeä asia, eikä onnekseni myöskään vaimolleni. Yleensä hän laukeaa käsi-suuhoidolla ennen varsinaista yhdyntää. Sen aikana minä saan käytännössä aina. 

Yhdyntäongasmeja on hän saanut vain yksittäisiä.

Mies 60+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole väliä, miten vaimo saa, kunhan saa. Harvemmin saa pelkästään yhdynnässä. Useimmiten käyttää sormiaan tai sitten minä sormetan samalla kun nain häntä. Mutta aina saa vähintään kahdesti, ennenkuin itse laukean. Usein saa vielä senkin jälkeen yhden.

Itselleni vaimon orgasmi on naidessa tärkeämpi kuin omani. Oma on pelkkää bonusta.

Jos kullini on vaginassa, kun vaimo saa orgasmin on omakin orkkuni satavarma. On sen verran rajua halausta kullini ympäri. 

Tämä just kummastuttaa miten feikkiorgasmi muka menee läpi, sen kyllä tuntee kalussa kun naiselta tulee.

Alapään lihaksia pystyy supistelemaan itse. Helposti voi feikata. Sitten vähän hengittää tiheämmin. Done.

Yksikään nainen ei pysty supisteleemaan tietoisesti emättimen lihaksia koska ne ovat tahdosta riippumattomia lihaksia. Siten emättimen lihakset supistuvat vain ja ainoastaan naisen saadessa orgasmin. Jos mies on tottunut naisen oikeisiin orgasmeihin ei mene feikit läpi. Nainen pysyy puristamaan vain alapään lihaksiaan ja tämä puristus tuntuu rengasmaisena kullissa. Emättimen supistuksen pitkin kullin vartta.  Tiedän tämän, kun nauttinut vaimon orgasmeista vaikka kuinka usein, nauttinut myös vaimon tietoisesta kullin puristelusta ja lypsämisistä, koska vaimolla ollut taito siihenkin. Vaimo puristellut usein silloin jos oma tulemiseni on kestänyt, enkä ole meinannut laueta.  Silloin ei ole kauaa kestänyt varsinkaan takaa naidessa kun on muutenkin tiukkaa. Mutta uskon kyllä, että naisen feikit menee läpi jos mies ei ole kokenut naisten oikeita orgasmeja tai ne olleet  niin laimeta ettei varsinaisia supistuksia ole tuntunut. Jos taas naisella on voimakkaat pillunlihakset, niin naisen oikeita orgasmeja ei voi olla mies huomaamatta, koska kova kulli saa niin paljon runtua, ettei välilllä tekee kipeää. 

Vierailija
84/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minä olen pystynyt huijaamaan, ei ole vaikeaa ollenkaan. Läpi mennyt, aikoinaan.

Nyt olen puristellut lihaksia tarkoituksella, ja sitten kysynyt miehen tuntemuksia, ja läpi olis menneet!

Vierailija
85/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä olen pystynyt huijaamaan, ei ole vaikeaa ollenkaan. Läpi mennyt, aikoinaan.

On se kumma miten voi olla noin ylpeä siitä että on tehnyt itselleen vahinkoa. Jos lyöt toistuvasti vasaralla peukaloon, niin listaatko sen linkedinin saavutuksiin?

Vierailija
86/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen puristellut lihaksia tarkoituksella, ja sitten kysynyt miehen tuntemuksia, ja läpi olis menneet!

Mutta et emättimesi lihaksilla, etkä saa emätintä sykkimään. Menee läpi jos mies ei ole kokenut oikeita naisen orgasmeja tai ei osaa lukea naista. 

Olen minäkin feikannut tulemistanti jotta saanut vaimon laukeamaan. Minun tuleminen kun useinkin laukaisi vaimon orgasmit yhdynnöissä. 

Vierailija
87/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta et emättimesi lihaksilla, etkä saa emätintä sykkimään. Menee läpi jos mies ei ole kokenut oikeita naisen orgasmeja tai ei osaa lukea naista. 

Olen minäkin feikannut tulemistanti jotta saanut vaimon laukeamaan. Minun tuleminen kun useinkin laukaisi vaimon orgasmit yhdynnöissä. 

Mitkä emättimen lihakset? Ei ole erikseen emättimen lihaksia vaan ne on käytännössä lantiopohjan lihakset. Niitä pystyy treenaamaan ja myös tietoisesti supistamaan. 

Tuo loppu on taas sun tuttua itsekehua, joka ei kiinnosta ketään.

Vierailija
88/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaan, että Paten vaimon ei pysty huijaamaan Patea. Mutta miljoonat naiset on pystynyt feikkaamaan orgasmin. Siihen ei vaikuta Paten kokemukset yhden (1) naisen kanssa. Pate, nyt puhutaan miljoonien muiden kokemuksista.

Vierailija
89/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiinhan se päivittäinen Paten viesti jo ennen klo 12. Yllättyneitä? 

Vierailija
90/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä emättimen lihakset? Ei ole erikseen emättimen lihaksia vaan ne on käytännössä lantiopohjan lihakset. Niitä pystyy treenaamaan ja myös tietoisesti supistamaan. 

Tuo loppu on taas sun tuttua itsekehua, joka ei kiinnosta ketään.

Kopiotu  wikipediasta.https://fi.wikipedia.org/wiki/Em%C3%A4tin

Emättimen seinämän muodostaa sileä lihaskudos. Se supistuu tahdosta riippumatta j

Joten ei ole omaa keksimää. Kannattaisi vähän edes tutustua naisen anatomiaan.

Vierailija
91/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovitaan, että Paten vaimon ei pysty huijaamaan Patea. Mutta miljoonat naiset on pystynyt feikkaamaan orgasmin. Siihen ei vaikuta Paten kokemukset yhden (1) naisen kanssa. Pate, nyt puhutaan miljoonien muiden kokemuksista.

Sovitaan sitten niin, että miljoonat miehet ovat kokemattomia eivätkä tunnista  naisen orgasmeja. Sitä saa mitä tilaa jos ei tuota naiselleen oikeita orgasmeja. 

Vierailija
92/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Paten linkistä löytyi myös hyvää tietää kuinka emättimen takaosa (pohja) on melko tunnoton eikä nainen aina edes tunne emättimen pohjukkaan asetettua tamponia. 

Vierailija
93/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pate on Pate. Itseään täynnä oleva vanha ukko. Ei kannata välittää.

Vierailija
94/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KH vastailee omiin viesteihinsä, tyhjentelee selaimensa muistit, jotta pääsee peukuttelemaan omia viestejään useita kertoja... Saisiko tänne palstalle viimein tunnistautumiseen perustuvan kirjautumispakon 😒

Vierailija
95/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tärkeää. Mielelläni hoidan homman suullisesti.

No miksi nainen sitten alkaisi yhdyntään enää jos ei siitä saa orgasmia?

Ei ole pakko alkaa, jos ei haluu.

No voihan siitä silti nauttia, ja jos haluat lisäksi että mies nauttii nimenomaan siitä. Jos mies vastaavasti sormettaa tai nuolee naiselle orgasmin, eihän hänkään siitä saa orgasmia. Toisinsanoen kumpikin tyytyväiseksi, ei siihen tarvita välttämättä yhdyntää,, ei edes miehelle. 

Näin ainakin meillä toimitaan. Suuseksi on vaimoa varten. Annan suuseksiä niin kuin vaimo haluaa ja niin pitkään kuin vaimo haluaa. Tottakai nautin siitä myös itse, kun saan tyydyttää vaimon.

Yhdyntä taas on minua varten. Sitä harrastetaan siinä asennossa missä minä haluan ja niin pitkään että minä laukean. Uskoisin vaimonkin siitä tykkäävän, vaikka ei ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä. Jos ei muuten tykkää, niin ainakin tuntee itsensä halutuksi kun näkee kuinka kiihottunut olen.

Jos jostain kumman syystä vaimo toteaisi, että yhdyntää ei enää harrasteta, kun hän ei siinä saa orgasmia, niin kyllä se jäisi myös suuseksi sitten pois. You give some, you get some.

Ja vastauksena aloittajan kysymykseen, minulle ei ole tärkeää että vaimo saisi juuri yhdynnässä. Sen sijaan minulle on tärkeää että nainen nauttii seksistä.

Olen ollut parisuhteessa kahden naisen kanssa. Eksä tai vaimo eivät kumpikaan ole saaneet kanssani yhdynnässä. Ehkä olen vain huono panemaan tai sitten he eivät kumpikaan vaan saa yhdynnässä. Niin tai näin, suulla olen onnistunut antamaan molemmille useita peräkkäisiä orgasmeja ja molemmat nauttivat meidän seksistä, mikä on minulle tärkeintä.

Vierailija
96/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma miten voi olla noin ylpeä siitä että on tehnyt itselleen vahinkoa. Jos lyöt toistuvasti vasaralla peukaloon, niin listaatko sen linkedinin saavutuksiin?

Mähän sanoin, että tein noin ja sitten kysyin meniköö läpi, ja menihän se, siis omalle miehelle tieten. Ja joskus nuoruudessa ehkä 2 kertaa korkeintaan, koska tajusin heti että se on typerää. Mistä sen ylpeyden taas keksit?

Vierailija
97/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KH vastailee omiin viesteihinsä, tyhjentelee selaimensa muistit, jotta pääsee peukuttelemaan omia viestejään useita kertoja... Saisiko tänne palstalle viimein tunnistautumiseen perustuvan kirjautumispakon 😒

Ootko joku teini. Mitä väliä ylipäätään jollain peukutuksella on?

Vierailija
98/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sellain bonus. Sannoohan sen järkikin, että jos nainen saa yhdynnässä, hän saa enemmän orgasmeja ja on näin tyytyväisempi.

Vierailija
99/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se sellain bonus. Sannoohan sen järkikin, että jos nainen saa yhdynnässä, hän saa enemmän orgasmeja ja on näin tyytyväisempi.

Ei ole mitenkään sanottu, että nainen saa enemmän orgasmeja jos saa myös yhdynnässä. Vaimoni  on saanut lähinnä aina vain yhden ison orgasmin. Jos saa tai haluaa sen suuseksillä ennen yhdyntää, niin ei saa enää yhdynnässä. Joten jos on halunnut saada yhdynnässä on nuoleminen pitänyt jättää kesken ja siirtyä juuri ennen orgasmia yhdyntään. Ei ole saanut eläissään kuin muutaman kerran kaksi orgasmia ja silloinkin jälkimmäinen ollut vaisumpi. Vaimoni saanut ja halunnut eniten yhdynnöissä, mutta pitää suuseksiorgasmeja kumminkin ihan yhtä nautittavina ja hyvinä. Molemmista tulee välillä todella rajusti ja on siten jälkikäteen erityisen tyytyväinen.  Minulle ei ole ollut merkitystä kummalla on saanut, mutta syynä varmaan se,että yhdyntäorgasmit oli vuosia  niitä mitä hän aina sai. Suuseksiorgasmien puolesta puhuu se, että niiden nuoleminen ja sormettaminen on ollut äärimmäisen koukuttavaa itselllekin, vaimosta puhumattakaan. Joten ihan sama kummalla saanut, seksi tavoite kumminkin toteutunut. Minulle seksin päämäärä ja tavoite ollut aina naisen tyydyttäminen samoin vaimollani minun tyydyttäminen.

Vierailija
100/132 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitenkään sanottu, että nainen saa enemmän orgasmeja jos saa myös yhdynnässä. Vaimoni  on saanut lähinnä aina vain yhden ison orgasmin. Jos saa tai haluaa sen suuseksillä ennen yhdyntää, niin ei saa enää yhdynnässä. Joten jos on halunnut saada yhdynnässä on nuoleminen pitänyt jättää kesken ja siirtyä juuri ennen orgasmia yhdyntään. Ei ole saanut eläissään kuin muutaman kerran kaksi orgasmia ja silloinkin jälkimmäinen ollut vaisumpi. Vaimoni saanut ja halunnut eniten yhdynnöissä, mutta pitää suuseksiorgasmeja kumminkin ihan yhtä nautittavina ja hyvinä. Molemmista tulee välillä todella rajusti ja on siten jälkikäteen erityisen tyytyväinen.  Minulle ei ole ollut merkitystä kummalla on saanut, mutta sy

Poikkeuksia löytyy, mutta yleisesti ottaen nainen saa enemmän orgasmeja jos saa myös yhdynnässä. En jaksa vängätä itsestäänselvyyksistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan