Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle, mies, tärkeää että naisesi saa yhdynnässä?

Vierailija
23.06.2025 |

Tulipa mieleeni kun luin tämän kommentin toisesta ketjusta: "Kaikki naiset eivät saa yhdynnässä. Sen tiedän ihan kokemuksesta. Nykyinen naiseni saa, monta kertaa ja lujaa. Hänestä en luovu omasta tahdostani."

Niin, onko sinulle noin tärkeää että naisesi saa nimenomaan yhdynnässä ja jos on niin miksi? Kiinnostaa. 

Kommentit (132)

Vierailija
1/132 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tärkeää. Mielelläni hoidan homman suullisesti.

Vierailija
2/132 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainakaan mun miehelle. Mutta haluaa orgasmeja silti mulle, ja saankin niitä paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/132 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ainakaan mun miehelle. Mutta haluaa orgasmeja silti mulle, ja saankin niitä paljon.

Ei ole meno muuttunut kymmenessä vuodessa... kysymys osoitettiin miehille niin eikös ole KH paikalla julistamassa omia fysiologisia rajoitteitaan mukamas universaalina totuutena.

Vierailija
4/132 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minulle tärkeää. 

Vierailija
5/132 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin vielä oli kun vaimo halusi saada yhdynnöissä. Tai silloinkin tärkeintä oli että sai kuten halusi ja hyvältä tuntui. Tuli tai sai nuorempanakin nuolla toisinaan orgasmiin asti ennen yhdyntään. Vaimo saanut lähinnä vain kerran ja kovaa, joten saanut itse valita tavan millä sen halunnut. Niin saanut vieläkin, eikä enää ole senkään vertaa väliä miten saa, kun on aina kumminkin saanut edelleen. Niin monia yhdyntä- ja suuseksiorgasmeja eläissämme koettu ettei senkään vertaa väliä miten saa. Kaikkea koettu yhdessä mitä keksitty ja mitkä kiinnostaneet molempia.  Enkä sitten jos yhdyntäorgasmit olisi olleet harvinaisia, mutta kun niitä koettu kaikista eniten ja yhtäaikaisia tulemisia.  Nuorempana oli tärkeää yhteenkuuluvuuden ja sielujen yhtymisen takia. 

Vierailija
6/132 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lainkaan.  Naiseni ei ole koskaan saanut orgasmia, ei mitenkään eikä minkäänlaista.  Tokihan sellainen olisi rakkaalle ihana antaa mutta tässä on täytynyt oppia tunnistamaan rajallisuutensa.

Vierailija
7/132 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vastaa...

Vierailija
8/132 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona jaa muualla, miehelle ei ole yhtään tärkeää. Hyvin harva hoitaa sitä mulle muuten vaikka tietää että en sitä yhdynnässä saa. Mutta onneksi nautin pelkästä yhdynnästäki niin paljon nykyään että ei mua ainakaan haittaa vaikka ei saa.

Vierailija
9/132 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut mieleen ajatellakkaan tätä. Yli sadan naisen kokemuksella kaikki ovat saaneet orgasmin yhdynnässä.

Tulispa vastaan sellainen, joka ei saisi, niin olisi kiva haaste.

Vierailija
10/132 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tärkeää, jopa tärkeämpää kuin se, että itse saan. Kyllä se nainen tekee lopuksi vaikka suihinoton, jos on itse ensin saanut vaikka viisi kunnon orgasmia. On ihan monen naisen kanssa tästä kokemusta.

Vierailija
11/132 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta naiseni on saanut aina parhaat orgasminsa yhdynnässä. Suuseksillä ja sormetuksella saa myös, mutta omien sanojensa mukaan se on kuin hyttysen pisto verrattuna kunnon orgasmiin.

Mutta kysymykseen että onko se mulle tärkeää, niin ei ole lainkaan tärkeää että hän juuri sillä tavalla saa. Itse tykkäisin paljon enemmän nuolemisesta ja sormetuksesta, koska siinä pystyn paljon paremmin seuraamaan hänen tulemistaan, mutta kun ei kelpaa niin ei kelpaa.

Vierailija
12/132 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tärkeää, jopa tärkeämpää kuin se, että itse saan. Kyllä se nainen tekee lopuksi vaikka suihinoton, jos on itse ensin saanut vaikka viisi kunnon orgasmia. On ihan monen naisen kanssa tästä kokemusta.

Nimenomaan yhdynnässä pitää naisen saada? Sitähän tässä kysyttiin. 

Vierailija
13/132 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi nainen sitten alkaisi yhdyntään enää jos ei siitä saa orgasmia?

Vierailija
14/132 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä harrastaisi seksiä tai seurustelisi miehen kanssa, jolle ei ole tärkeää, että saan orgasmin yhdynnässä...

Vierailija
15/132 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä harrastaisi seksiä tai seurustelisi miehen kanssa, jolle ei ole tärkeää, että saan orgasmin yhdynnässä...

Oikeasti? Kuitenkin vain 25-30 prossaa naisista saa yhdynnässä (toisessa ketjussa oli ne tilastot). Ilmeisesti kuulut tuohon joukkoon mutta entä jos et saisi siinä yhdynnässä? 

Vierailija
16/132 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lainkaan tärkeää. Mutta jos ehtii saamaan tahdissani, mikäs siinä. Ei ole minulta pois.

Vierailija
17/132 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? Kuitenkin vain 25-30 prossaa naisista saa yhdynnässä (toisessa ketjussa oli ne tilastot). Ilmeisesti kuulut tuohon joukkoon mutta entä jos et saisi siinä yhdynnässä? 

Kuka tahansa voi opetella saamaan yhdynnässä. Ja kuka edes harrastaa yhdyntää, jos ei laukea siinä?

Vierailija
18/132 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vaikka ei saisi yhdynnässä, olisi kamalaa olla välinpitämättömön miehen kanssa, jonka mielestä naisen yhdyntänautinto ei ole tärkeää.

Vierailija
19/132 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi nainen sitten alkaisi yhdyntään enää jos ei siitä saa orgasmia?

Siksi ettei suusesillä saatu orgasmi poista panetusta ja sitä, että on  pakko saada kullli sisään hieromaan pillua. Vasta sitten tuntee saaneensa.

Vierailija
20/132 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa voi opetella saamaan yhdynnässä. Ja kuka edes harrastaa yhdyntää, jos ei laukea siinä?

Varmaan se naisten enemmistö haluaisi nyt mielellään kuulla kuinka he voivat opetella saamaan yhdynnässä. Anna parhaat vinkkisi! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi