Onko sinulle, mies, tärkeää että naisesi saa yhdynnässä?
Tulipa mieleeni kun luin tämän kommentin toisesta ketjusta: "Kaikki naiset eivät saa yhdynnässä. Sen tiedän ihan kokemuksesta. Nykyinen naiseni saa, monta kertaa ja lujaa. Hänestä en luovu omasta tahdostani."
Niin, onko sinulle noin tärkeää että naisesi saa nimenomaan yhdynnässä ja jos on niin miksi? Kiinnostaa.
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin pitäisi kysyä, haluatko että naisesi saa orgasmin, tavalla tai toisella. Siis naisen itsensä haluamalla tavalla.
Ei vaan halusin nimenomaan tietää onko yhdynnässä saaminen tärkeää ja jos on, miksi.
Ap
Aivan, mutta tuokin kysymys on NAISTEN kannalta tärkeä, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ainakaan mun miehelle. Mutta haluaa orgasmeja silti mulle, ja saankin niitä paljon.
Ei ole meno muuttunut kymmenessä vuodessa... kysymys osoitettiin miehille niin eikös ole KH paikalla julistamassa omia fysiologisia rajoitteitaan mukamas universaalina totuutena.
Mitä helveti fysiologisia rajoitteita? Saann varmasti enemmän orgasmeja kuin keskimäärin naiset. Ja koska miehelleni ei ole muu tärkeätä kuin se, että minä saan, oli tapa mikä tahansa, niin vastaus on relevantti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin pitäisi kysyä, haluatko että naisesi saa orgasmin, tavalla tai toisella. Siis naisen itsensä haluamalla tavalla.
Ei vaan halusin nimenomaan tietää onko yhdynnässä saaminen tärkeää ja jos on, miksi.
Ap
Sä voit kysyä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ainakaan mun miehelle. Mutta haluaa orgasmeja silti mulle, ja saankin niitä paljon.
Ei ole meno muuttunut kymmenessä vuodessa... kysymys osoitettiin miehille niin eikös ole KH paikalla julistamassa omia fysiologisia rajoitteitaan mukamas universaalina totuutena.
Mitä helveti fysiologisia rajoitteita? Saann varmasti enemmän orgasmeja kuin keskimäärin naiset. Ja koska miehelleni ei ole muu tärkeätä kuin se, että minä saan, oli tapa mikä tahansa, niin vastaus on relevantti.
SULTA ei kysytty, vaan MIEHILTÄ!! V*tun degeneraatti.
Ei ole väliä kuinka saa. Tärkeintä on, että saa orgasmin.
Jos ei yhdynnässä, niin vaimoni on saanut jo 1-2 orgasmia ennen yhdyntää. Tai viimeistään yhdynnän jälkeen, jos laukean ennen häntä.
Ilman orgasmia vaimo ei jää 😋🌮
Siiri, Minka, Kia ja Kaisa ovat kyllästyneet olemaan pelkkiä mälliastioita. Nyt he puhuvat suoraan miehille siitä, millaista seksin pitäisi olla.
Eilen klo 20:03
Siiri, 35, on kokenut parisuhteessaan "mullistavan" kokemuksen vain kerran elämässään. Kun suhde kariutui, karu todellisuus iski vasten kasvoja.
Ne pettymyksen tunteet sen jälkeen, että mitä helvettiä? Miksi ketään ei kiinnosta oikeasti se, että nainenkin nauttisi?
Tämä siis aamun Iltalehdestä. Varmaan nuo naiset on valehtelijoita....vai?
On. Parhaiten tuntuu onnistuvan nuolemalla.
Vierailija kirjoitti:
On. Parhaiten tuntuu onnistuvan nuolemalla.
Yhdynnässä nuolemalla? Kerro lisää.
Paljon vääriä vastauksia: ainoa oikea vastaus olisi ollut, siis miehiltä: on tärkeää naisen saada yhdynnässä, mikään muu ei kelpaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minulle oli nuorepana tärkeää, että vaimoni sai yhdynnöissä kun hän niin halusi. Mutta myöhemmin kysyin häneltä, onko hänelle yhdyntäorgasmi parempi kuin nuolemalla saatu. Ei kuulemma ole, ei voi verrata. Nuolemalla saadut ovat yhtä nautinnollisia ja hän ollut halunnut viime vuodet niitä. Saattavat olla jopa nautinnollismpia koska pystyy paremmin keskittymään nauttimiseen. Yhdyntäorgasmeissa joutui itse tekemään töitä niiden eteen. Joten aikansa kutakin, parempi että aina saanut kun halunnut niin kuin on halunnut. Se olllut itselleni tärkeintä. Pakko myös sanoa, kuten täällä jo eräs mies kertoi, että sormettaessa ja nuollessa naisen orgasmin tuntee vieläkin paremmin kuin yhdynnässä, kun pystyy itse paremmin keskittymään. Yhdynnöissä sekoaa omakin pää orgasmien tullessa. Parasta seksissä on naisen orgasmista nauttiminen tuli se miten tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Paljon vääriä vastauksia: ainoa oikea vastaus olisi ollut, siis miehiltä: on tärkeää naisen saada yhdynnässä, mikään muu ei kelpaa!
Kaikki vastaukset kelpaa kun vaan vastattaisiin siihen mitä kysytään :) Jos vastaa ON kun kysymys on että onko sinulle tärkeää että naisesi saa nimenomaan yhdynnässä, ja samaan hengenvetoon toteaa että parhaiten onnistuu nuolemalla, niin hieman jää epäselväksi että onko se nyt vai eikö se ole.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja tässä. Mua siis tosiaan alkoi kiinnostaa tämä asia tuon aloitukseen laittamani kommentin lukemisen jälkeen. Mä itse olen siis nainen ja itse saan monin eri tavoin. Saan nuolemalla, hieromalla, ja myös yhdynnässä. Ja mun kokemuksen mukaan seksi menee keskimäärin hyvinkin yhdyntäpainotteiseksi heti kun mies tajuaa että mä saan helposti myös pelkällä yhdynnällä. Mua oikeesti alkoi kiinnostaa että onko siinä naisen yhdyntäorgasmissa sitten miehen kannalta jokin erityinen viehätys. Kaikki vastaukset on oikeita, miesten mielipiteitähän ja ajatuksiahan mä lähdin hakemaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tärkeää. Mielelläni hoidan homman suullisesti.
No miksi nainen sitten alkaisi yhdyntään enää jos ei siitä saa orgasmia?
Ei ole pakko alkaa, jos ei haluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tärkeää. Mielelläni hoidan homman suullisesti.
No miksi nainen sitten alkaisi yhdyntään enää jos ei siitä saa orgasmia?
Ei ole pakko alkaa, jos ei haluu.
No voihan siitä silti nauttia, ja jos haluat lisäksi että mies nauttii nimenomaan siitä. Jos mies vastaavasti sormettaa tai nuolee naiselle orgasmin, eihän hänkään siitä saa orgasmia. Toisinsanoen kumpikin tyytyväiseksi, ei siihen tarvita välttämättä yhdyntää,, ei edes miehelle.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä harrastaisi seksiä tai seurustelisi miehen kanssa, jolle ei ole tärkeää, että saan orgasmin yhdynnässä...
Eli vaadit siis miehen, joka pitää naista jotenkin vajavaisena, jos nainen ei saa orgasmia nimenomaan yhdynnässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja tässä. Mua siis tosiaan alkoi kiinnostaa tämä asia tuon aloitukseen laittamani kommentin lukemisen jälkeen. Mä itse olen siis nainen ja itse saan monin eri tavoin. Saan nuolemalla, hieromalla, ja myös yhdynnässä. Ja mun kokemuksen mukaan seksi menee keskimäärin hyvinkin yhdyntäpainotteiseksi heti kun mies tajuaa että mä saan helposti myös pelkällä yhdynnällä. Mua oikeesti alkoi kiinnostaa että onko siinä naisen yhdyntäorgasmissa sitten miehen kannalta jokin erityinen viehätys. Kaikki vastaukset on oikeita, miesten mielipiteitähän ja ajatuksiahan mä lähdin hakemaan!
Kaikki naiset eivät saa yhdynnässä orgasmia. Osa saa. Tilanne voi johtua naisen ominaisuuksista, miehen ominaisuuksista tai heidän osaamisestaan pelata kyvykkyytensä yhteen. Mies yleensä saa orgasmin yhdynnässä. Kun nainen saa orgasmin yhdynnässä, niin mies saattaa lukea sen omaksi ansiokseen ja merkiksi osaamisestaan sänkyhommissa vaikka nainen olisi oikeasti miten herkkä laukeamaan. Jos nainen ei saa orgasmia niin mies saattaa lukea sen omaksi "syykseen" , aiheesta tai aiheetta. On tavallaan perusteet sille, että mies pitää arvossa naisen laukeamista yhdynnässä. Jo puhtaasti ikäänkuin itsekkäistä motiiveista.
"Onko sinulle, mies, tärkeää että naisesi saa yhdynnässä?"
Aloituksen voi lukea kahdesta täysin eri sävyn saamasta näkökulmasta. Eli voi tulkita onko naisen nautinto arvokasta ja tärkeaa miehelle itseisarvollisena. Tai onko miehelle oman miehisen omakuvan ja itsetunnon kannalta tärkeää pystyä "panemaan" niin, että nainen saa orgasmin.
Kommenteissa on saattanut mennä nämä ehkä jotenkin ristiin.
Onhan täällä ollut paljon miesten kirjoituksia, joissa ykskantaan mies toteaa, ettei ikinä ottaisi naista joka ei saa pelkässä yhdynnässä.
Tuo on niin red flag kuin olla ja voi. Kertoo miehen itsekkyydestä,siten muissakin asioissa.
Ap