Kuka hullu käy näin aikasin kaupassa sunnuntai aamuna?
Kommentit (29)
Ei kukaan käy ennen yhdeksää kaupassa, loiventavien myynti alkaa vasta silloin, kiitos typerän lain.
Vanha äitini käy, koska hän herää jo ennen neljää eikä saa sen jälkeen unta.
Mieti nyt vähän tarkemmin. Kun mummot ovat käyneet ostoksilla jo aamutuimaan, he ovat poissa prismaperheiden jaloista sitten kun ne menevät kauppoihin viettämään laatuaikaa.
Kyttäätkö kävijöitä? Miksi et nuku?
Kohta pitää lähteä hakemaan kaljaa.
Ei se hullu ole joka ostaa vaan se joka maksaa
Paras aika kun saa olla lähes yksin, kaltaistensa kanssa. Känniläiset kituu sängyssä, boomerit hörppii vielä sunnuntaiteetään, jne.
Sellainen joka ei tarvitse kaljaa. Ja on hereillä.
Kerran yksi tyyppi meni S-markettiin ja kun meni kassalle niin sillä ei ollut mitään muita ostoksia kun joku iso olutlaatikko!
Wattu olis tehny mieli sanoa että mee nyt helevethin siitä, jos ei ole muuta ostettavaa kun olut niin PYSY KOTONA!
Me käydään aina aikaisin kaupassa, ei ole ruuhkaa. Onpahan sitten sekin homma hoidettu.
Sellainen, joka tarvii korjaussarjaa.
Minä hullu, ota lääkkeesi ja mene nukkumaan.
Miksi et sitten nuku? Miksi vahtaat kenenkään kaupassa käyntejä?
Minä olin aikoinaan vuorotöissä ja vuoro alkoi lauantai- ja sunnuntaiaamunakin 5.45. Ensimmäinen tauko oli klo. 8, jolloin usein kävin kaupassa.
Kävin jo kuudelta. Mukavan rauhallista, kun ei ole ketään muuta siellä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin aikoinaan vuorotöissä ja vuoro alkoi lauantai- ja sunnuntaiaamunakin 5.45. Ensimmäinen tauko oli klo. 8, jolloin usein kävin kaupassa.
Vuorotyöläiset tosiaan tekee töitä myös viikonloppuisin, joku voi olla töihin menossa ja toinen töistä tulossa ja käydä kaupassa matkan varrella.
Joku joka ei halua törmätä aamuysiltä lähikauppaan hoippuviin pihapiirin juoppo-ärisijöihin ym 😆
Mies lähti eilen aamulla k-markettiin niin aikaisin ettei se ollut vielä auki. Kissa herätti hyvissä ajoin koskaarkipäivinä mies herää 5 aikoihin eikä kissa tajunnut että on lauantai.
just oon lähdossä, väljempää Prismassa. Haen alkuviikon ruoat, Keskiviikkona seuraavan kerran.