Kerro salaiset vinkkisi miksi olet niin nuorekas että moni luulee jopa 10-20 vuotta nuoremmaksi?!
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Ubikinonia siis. Sen määrä elimistössä vähenee vanhetessa ja on tärkeää mitokondrioille.
Millä rahalla?
Ihmiset sanovat niin kohteliaisuuttaan. Ketä edes kiinnostaa.
Voin kertoa, koska sitä joko on tai ei ole. Kohdalleni on sattuneet oikeanlaiset geenit. En elä terveellisesti enkä harrasta liikuntaa. Olen ollut koko aikuisikäni n.10v nuoremman näköinen. Ei haittaa näin keski-iässä, mutta nuorempana noin 35v. asti haittasi.
Sellaiset kasvojen piirteet vaan. Mutta en ihan tuohon 10-20 vuoteen usko, ehkä joku 5v nuoremmaksi max
Hoikkuus. Ihmettelin, kun uudessa työpaikassa alkoivat kuiskia miten nuorena olen lapset hankkinut. Luulivat, että olen teininä saanut. Oikaisin sitten, että ekan sain kolmekymppisenä. Olivat luulleet, että oon joku max 25-vitonen. Kysyin syytä, niin kuulemma hoikkuus.
Geenit + elämäntapa, siinähän se on.
Vierailija kirjoitti:
Kohteliaisuutta minua veikataan säännöllisesti 10-15 vuotta ikäistäni nuoremmaksi ja papereita kysellään kaikkialla, vaikka olen lähes keski-iän kynnyksellä? Riippuu ihan ihmisestä ja tilanteesta luullaanko oikeasti nuoremmaksi/vanhemmaksi vai ei.
Ankaraa kurinalaisuutta koko elämä. Ei alkoa, tupakkaa, huumeita. Ei aurinkoa, ei meikkausta, ei värjäyksiä. Ei mitään kosmetiikkaa iholle. Kasvissyönti, pilates. Ei liian pieni rasvaprosentti. Hyvälaatuinen prosessoimaton ravinto. Tämän lisäksi geenit.
Olen 52, ei ryppyjä eikä roikahduksia kasvoissa vielä. En yritä pukeutua nuorekkaasti. Tukka on pitkä ja tuuhea, rinnat ei roiku. Menen nelikymppisestä, kolmevuotiasta lapsenlasta luullaan usein lapsekseni.
Nuo kaikki jo yllä listatut toki, mutta lisään metafyysisen seikan, jota ei juuri kukaan tiedosta ikääntymisen huomattavana hidastajana:
auran korkea värähtelytaajuus. Tämä tietoisesti 20 + iästä alkaen.
Tällöin koko olemus muuttuu vähitellen läpikuultavaksi, ikäänkuin tyystin iättömäksi.
Poeettisesti todeten kehosi biologia/solut noudattavat dille opettamaasi 'epäaikaa' [kronologisen ajankulun ulkopuolella] parkkeeratessasi olemisesi ikuiseen valppauteen N.Y.T. läsnäolossasi..
*Tiedän, että nyt siellä joku Suomen Skepsiksen dippi-inssi pyörittelee silmiään puheilleni.
😅
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset kasvojen piirteet vaan. Mutta en ihan tuohon 10-20 vuoteen usko, ehkä joku 5v nuoremmaksi max
Mikset usko? Kuinka sinä voit väittää tällaista jos et ole tavannut ihmistä joka näyttää oikeasti 10v nuoremmalta? Heillä on sopiva luusto, ei ryppyjä, poikamainen/tyttömäinen olemus.
20 vuotta voi olla mikäli on laittautunut ns. siististi. Se ei ole jokapäiväistä, mutta on mahdollista.
itseäni on aina kutsuttu tytöksi. Ikää jo33v
Eiköhän se ole 80% geeneistä, 20% elämäntavoista kiinni, siis olettaen, ettei elä ihan äärimmäisesti vaikka heroiiniaddiktina tai jotain muuta vastaavaa. Näin siis karkeasti arvioiden.
sille, lukee dille.
t. liian vikkelin nakkisormin
🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohteliaisuutta minua veikataan säännöllisesti 10-15 vuotta ikäistäni nuoremmaksi ja papereita kysellään kaikkialla, vaikka olen lähes keski-iän kynnyksellä? Riippuu ihan ihmisestä ja tilanteesta luullaanko oikeasti nuoremmaksi/vanhemmaksi vai ei.
Täällä on pakkomielteisiä jankkaajia joiden mielestä kukaan ei voi näyttää 10v nuoremmalta kuin on. Ovatko he itse vanhemman näköisiä vai ovatko he asuneet metsän keskellä. Se olisi mielenkiintoista tietää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät geenit.
Tämähän se.
No ei se ainakaan itsellä siitä johdu että olisin lyhyt. Olen tosi pitkä naiseksi (179cm). Jotenkin kai sitten teinimäinen/parikymppisen olemus? Kasvot pyöreät ja huulet paksut. Olen ujo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset usko? Kuinka sinä voit väittää tällaista jos et ole tavannut ihmistä joka näyttää oikeasti 10v nuoremmalta? Heillä on sopiva luusto, ei ryppyjä, poikamainen/tyttömäinen olemus.
20 vuotta voi olla mikäli on laittautunut ns. siististi. Se ei ole jokapäiväistä, mutta on mahdollista.
Taisi tarkoittaa itseään.
20-29 v se voi olla ihan kivaa. Mutta päälle 30v haluaisi että kutsuttaisiin sitten vaikka nuoreksi naiseksi. Oli noloa kun menin 32v v uudelle työpaikalle ja nainen esitteli minut muille "tälläinen tyttönen t uli meille töihin"
Joo olen syntynyt keskosena pituus 149cm. Olen yli 30- vuotias, mutta edelleen luullaan lapseksi . Tosin enemmän syy on varmaan pituudessa. Ääni on myös aika lapsukaisen ääni edelleen . Eli syntykää pari kuukautta aikaisemmin ja älkää kasvako.